LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pc4everyone
Re: pc4everyone
update 1 november 2010
na een aantal e-mails en meerdere telefoontjes en tussenkomst van Multisafepay is vandaag eindelijk het geld gestort - 0,25 transactie kosten en een hoop telelfoontjes gekost. maar goed , het is er.
[onbewezen / niet-onderbouwde bewering verwijderd door de Moderator]
na een aantal e-mails en meerdere telefoontjes en tussenkomst van Multisafepay is vandaag eindelijk het geld gestort - 0,25 transactie kosten en een hoop telelfoontjes gekost. maar goed , het is er.
[onbewezen / niet-onderbouwde bewering verwijderd door de Moderator]
-
Om dit weer even op te halen, wat laat ivm vakantie,berends2010 schreef:Ik heb ook een slechte ervaring met dit bedrijf , begin september een laptop besteld de HP/Compaq nC6120 serie voor een collega van me, en betaald via Mastercard, deze laptop zou binnen een week , 10 dagen geleverd worden, na een tijdje niets en maar eens gebeld, het verhaaltje/smoesje was dat ze nog niet binnen waren en hierover a.s. maandag uitsluitsel zouden ontvangen wanneer ze geleverd zouden worden, die maandag geen bericht, en dinsdag maar weer gebeld, nu was het woensdag pas bekend, inmiddels ook een mail ontvangen dat de laptops binnen waren, maar een kompleet ander model, nu gebeld dat ik de bestelling wilde annuleren (dit was geen probleem volgens mevr.Hamer van dit bedrijf), mailtje gestuurd met naam, adres en bankgegevens met het factuur nummer dat ik inmiddels van hun ontvangen had (telefonisch), dag later bevestiging dat het geld terug gestort zou worden, na een week nog niets, weer met Mevr Hamer gebeld en ze ging er nu spoed achter zetten, na een paar dagen nog steeds niets, email gestuurd dat ik binnen 5 dagen mijn geld terug wilde en zoniet ik andere maatregelen zou nemen, tot op heden nog geen geld retour.
Heb inmiddels contact opgenomen met de Politie (afd.Internetoplichting) en die adviseren een aangetekende brief te sturen met alle kopieen van emails, en bestellingsbevestiging (die ik allemaal nog heb, + een opgenomen telefoongesprek met Mevr.Hamer waarin ze bevestigd dat het geld teruggestort word),
in deze brief een uiterste terugbetalingsdatum vermelden enz.
Als er niet op deze brief niet gereageerd wordt en/of geen betaling ontvangen word werd geadviseerd alsnog aangifte te doen
Nu is het dus afwachten.
Kan alleen maar adviseren om niet met dit Bedrijf in zee te gaan
jb
Kwam enige tijd geleden op mijn werk een paar dagen na mijn eerste bericht op dit forum, waaop de receptie mij meedeelde dat er (tot mijn grote verbazing) een
laptop was afgeleverd. niet het model dat ik besteld had, maar met 1 of ander flauwekul verhaal dat de door mij bestelde laptop niet te leveren was, en dat ze daarom (zonder enig overleg) een ander (volgens hun duurder) model geleverd hadden.
Hun kunnen deze mensen zo naief zijn dat ze denken dat ze het zo kunnen oplossen, verder is mij te ore gekomen dat ze via mail mensen dreigen met gerechtelijke stappen als deze hun (negatieve) berichten niet van dit forum verwijderen. (ik hoop echt van harte dat ze dit proberen)
-
Ondanks dat wij hebben aangegeven niet meer te willen reageren, en een uitleg op onze website hebben gepubliceerd kunnen we ons toch niet buiten deze discussie houden. Zoals eerder gezegd is het praktisch onmogelijk jezelf te verdedigen als mensen (?) berichten achterlaten op fora als deze, zonder daarbij kenbaar te maken wie ze zijn.
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Ervan uitgaande dat Berends2010 bovengenoemde persoon is, vind ik het belangrijk om te vermelden dat deze meneer of mevrouw op 27 augustus en op 31 augustus j.l. een bestelling heeft geplaatst. De eerste bestelling is nooit betaald, en op verzoeken hiervoor is nooit reactie gekomen. De HP laptop (de bestelling van 31-08) was wegens succes slecht leverbaar. Wij hebben daarom dhr/mw Robleh geprobeerd te bereiken om hem te verwittigen van de vertraging en een alternatief aanbod te doen. Omdat dit niet lukte en wij geen verdere vertraging wensten bij de levering, hebben wij ervoor gekozen toch de luxere laptop samen met een begeleidend schrijven te versturen op 5 oktober, ondanks de nog openstaande en niet betaalde order van 27 augustus. De laptop is op 6 oktober door UPS voor het eerst aangeboden, op 7 oktober is het pakket in ontvangst genomen.
Sindsdien hebben wij helemaal niets vernomen van de klant.
Het eerste dat wij nu vernemen zijn deze berichten op TrosRADAR, nadat wij hebben uitgezocht om wie dit (vermoedelijk) gaat en contact proberen op te nemen, volgt er geen reactie en op het bij ons bekende telefoonnummer geen gehoor. Een voicemail bericht is achtergelaten.
Dan via deze weg: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], als u niet blij bent met de laptop die u nu bijna een maand in huis heeft, meld dat dan. Zoals zo vaak maken wij dan gewoon een uitzondering door de laptop terug te nemen en het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten aan u te crediteren.
Leest u alstublieft nogmaals de publicatie op onze website en communiceer vervolgens met ons als er iets is waarover u ontevreden bent. Maar gebruik alstublieft niet dit soort wegen om meer dan het onderste uit de kan te halen.
Dit laatste is eigenlijk een algemene boodschap voor alle lezers van dit forum.
Wij, PC4Everyone, hebben hetzelfde belang als u, namelijk een gelukkige klant. Onvrede kan altijd ontstaan, wanneer dat het geval is, meld u bij ons dan helpen wij u graag!
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Ervan uitgaande dat Berends2010 bovengenoemde persoon is, vind ik het belangrijk om te vermelden dat deze meneer of mevrouw op 27 augustus en op 31 augustus j.l. een bestelling heeft geplaatst. De eerste bestelling is nooit betaald, en op verzoeken hiervoor is nooit reactie gekomen. De HP laptop (de bestelling van 31-08) was wegens succes slecht leverbaar. Wij hebben daarom dhr/mw Robleh geprobeerd te bereiken om hem te verwittigen van de vertraging en een alternatief aanbod te doen. Omdat dit niet lukte en wij geen verdere vertraging wensten bij de levering, hebben wij ervoor gekozen toch de luxere laptop samen met een begeleidend schrijven te versturen op 5 oktober, ondanks de nog openstaande en niet betaalde order van 27 augustus. De laptop is op 6 oktober door UPS voor het eerst aangeboden, op 7 oktober is het pakket in ontvangst genomen.
Het eerste dat wij nu vernemen zijn deze berichten op TrosRADAR, nadat wij hebben uitgezocht om wie dit (vermoedelijk) gaat en contact proberen op te nemen, volgt er geen reactie en op het bij ons bekende telefoonnummer geen gehoor. Een voicemail bericht is achtergelaten.
Dan via deze weg: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], als u niet blij bent met de laptop die u nu bijna een maand in huis heeft, meld dat dan. Zoals zo vaak maken wij dan gewoon een uitzondering door de laptop terug te nemen en het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten aan u te crediteren.
Leest u alstublieft nogmaals de publicatie op onze website en communiceer vervolgens met ons als er iets is waarover u ontevreden bent. Maar gebruik alstublieft niet dit soort wegen om meer dan het onderste uit de kan te halen.
Wij, PC4Everyone, hebben hetzelfde belang als u, namelijk een gelukkige klant. Onvrede kan altijd ontstaan, wanneer dat het geval is, meld u bij ons dan helpen wij u graag!
-
PC4Everyone.nl schreef:Ondanks dat wij hebben aangegeven niet meer te willen reageren, en een uitleg op onze website hebben gepubliceerd kunnen we ons toch niet buiten deze discussie houden. Zoals eerder gezegd is het praktisch onmogelijk jezelf te verdedigen als mensen (?) berichten achterlaten op fora als deze, zonder daarbij kenbaar te maken wie ze zijn.
Meneer/mevrouw Berends2010, bent u [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
De eerste bestelling is telefonisch geannuleerd die van 27 aug, bij [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], de tweede bestelling is gewoon betaald en er is telefonisch contact geweest dat de bestelling op naam van Dhr.Robleh stond en dat ik dat zou afhandelen (j.berends) omdat deze man slecht of haast geen nederlands spreekt, in dit telefonisch kontakt werd meegedeeld dat dit geen probleem was, tevens is toen het afleveradres gewijzigd naar het werkadres van dhr.robleh, na een paar dagen ben ik gaan bellen waar de laptop bleef en met allerlei vage verhalen werd verteld dat dit snel zou gebeuren, na een week nog niets , weer gebeld en weer een onduidelijk verhaal dat dit nog even kon duren, maar de bestelling kon geannuleerd worden en het geld terug gestort, U raad het al , geen cent, (dit is trouwens uitgebreid beschreven is mijn vorige post)
Intussen was er nog een mail binnen waarin stond de de laptop nu snel geleverd zou worden (helaas een totaal ander model dan besteld was),
ook mail ontvangen van mevr Hamer dat ze het betreurde dat bestelling geannuleerd werd maar dat ze het wel begreep (dit was allemaal begin tot half sept)
Iedereen begrijpt waarschijnlijk mijn verbazing toen in oktober totaal onverwacht deze laptop aangeboden werd ipv de in september beloofde terugbetaling.
Het werd nog mooier :
Vandaag ( 03 11 2010 ) kreeg ik een bericht dat de door mij bestelde laptop volgende week binnen zou komen en dan zo snel mogelijk geleverd),
vanaf de eerste bestelling van 31 aug tot nu toe zitten daar dus meer dan 2 maanden tussen ( erg klantvriendelijk )
Volgens de Nederlandse wet (nagevraagd bij Buro Internetoplichting van de Politie) is een leverancier verplicht een terugbetaling te doen als de bestelde goederen niet binnen 30 dagen te leveren zijn.
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] is trouwens al strafbaar door goederen aan te bieden die hij niet in zijn bezit heeft en waar geen levertijd van bekend is
We kunnen dus rustig tot de volgende conclusie komen :
Ze weten totaal niet waar ze mee bezig zijn !!!!!!
Ik ga alle emails en het opgenomen telefoongesprek met [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] waarin ze de terugbetaling bevestigd verzamelen en ze bundelen om later (misschien) nog eens hartelijk om te lachen. (nu erger ik me alleen nog maar aan dit amateurisme)
Het volgende wat ik ga doen is dezelfde "volwassen" stap nemen als de "heren" van dit bedrijf en de zaak als gesloten beschouwen.
(dit verhaal zal ook worden geplaatst op het forum van de consumentenbond)
Laatst gewijzigd door berends2010 op 04 nov 2010 12:47, 3 keer totaal gewijzigd.
het lijkt me beter dat dhr [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] wat meer tijd besteed aan zijn handel en klanten i.p.v op vakantie gaan en alle forums af struinen naar negatieve publiciteit. De enige manier om dit soort negatieviteit te voorkomen is te zorgen dat je tevreden klanten hebt.
Om te beginnen moet hij niet adverteren met spullen die hij niet heeft en waarvan hij niet weet wanneer hij deze wel kan leveren.
ten tweede is het wel zo netjes dat hij gemaakte afspraken met zijn klanten gewoon nakomt. Er is niets zo ergerlijk om te zien dat gemaakt afspraken volledig genegeerd worden.
zet u daar eens wat meer voor in meneer van C, en je zal zien dat dit soort berichten een zachte dood sterft.
goede zaken verder.
Om te beginnen moet hij niet adverteren met spullen die hij niet heeft en waarvan hij niet weet wanneer hij deze wel kan leveren.
ten tweede is het wel zo netjes dat hij gemaakte afspraken met zijn klanten gewoon nakomt. Er is niets zo ergerlijk om te zien dat gemaakt afspraken volledig genegeerd worden.
zet u daar eens wat meer voor in meneer van C, en je zal zien dat dit soort berichten een zachte dood sterft.
goede zaken verder.
Wat een waardeloos bedrijf is dit!!
Mijn zoon van 15 jaar heeft van zijn eerste vakantiebaan begin augustus 2010 een pc besteld en betaald. De pc werd niet geleverd in week 33 zoals vermeld in de mail die wij ontvingen. In week 34 heeft hij gemaild en de pc zou die week op donderdag of vrijdag worden geleverd. Er werd dus niets geleverd en op mijn mails werd niet gereageerd. Ook op mijn aangetekende brief niet. Uiteindelijk wel een mail ontvangen met een creditnota. Uiteraard kreeg mijn zoon het geld niet teruggestort. Onze advocaat heeft inmiddels ook een aangetekende brief naar dit "bedrijf" gezonden, maar ook geen reactie ontvangen.
Echt stoer van pc4everyone om het geld van een 15 jarige niet terug te storten. Ga dus nooit met dit "bedrijf"in zee en koop je pc bij een ander.
Mijn zoon van 15 jaar heeft van zijn eerste vakantiebaan begin augustus 2010 een pc besteld en betaald. De pc werd niet geleverd in week 33 zoals vermeld in de mail die wij ontvingen. In week 34 heeft hij gemaild en de pc zou die week op donderdag of vrijdag worden geleverd. Er werd dus niets geleverd en op mijn mails werd niet gereageerd. Ook op mijn aangetekende brief niet. Uiteindelijk wel een mail ontvangen met een creditnota. Uiteraard kreeg mijn zoon het geld niet teruggestort. Onze advocaat heeft inmiddels ook een aangetekende brief naar dit "bedrijf" gezonden, maar ook geen reactie ontvangen.
Echt stoer van pc4everyone om het geld van een 15 jarige niet terug te storten. Ga dus nooit met dit "bedrijf"in zee en koop je pc bij een ander.
-
jkamen schreef:Wat een waardeloos bedrijf is dit!!
Ga in ieder geval aangifte doen van oplichting, hoe meer mensen dit gaan doen, hoe beter, dit kan tegenwoordig ook via internet, en U word zeker terug door Buro Internetoplichting (spreek uit eigen ervaring)
jkamen schreef:Wat een waardeloos bedrijf is dit!!
in mijn geval was het ook het zuur verdiende geld van mijn 16 jarige zoon.
paps en mams hebben maar bijgesprongen en een nieuwe gekocht.
het geld is nu dus wel terug , maar ik kreeg dus afgelopen dinsdag een email van dhr [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. persoonlijk , waarin met een advocaat wordt gedreigd en dat de geleden schade door deze berichtgeving op dit forum op mij verhaald zal worden, als ik mijn berichten niet van dit forum haal.
ik was het eerst wel van plan , maar denk dat als het er op aan komt ik toch redelijk sterk sta.
kan ik meteen alle kosten van het bellen op hem verhalen , incl. de tijd die ik daardoor niet produktief was voor mijn baas a 60 euro per uur en de door hem getrokken rente terug vorderen.
-
Gewoon alle berichten laten staan, deze man heeft werkelijk geen poot om op te staan, de fouten die ze daar maken zijn gewoon niet op 1 hand te tellen,en het is in nederland niet verboden om te klagen over geleverde diensten en goederen en zeker niet als een bedrijf de afspraken niet nakomt , bewaar alle emails en facturen enz.
zeker alle emails met loze beloftes, en toezeggingen die gedaan zijn.
En we waarschuwen Youp van t Hek
zeker alle emails met loze beloftes, en toezeggingen die gedaan zijn.
En we waarschuwen Youp van t Hek
heb idd alles bewaard en het meeste staat al in dit toppic.
en ik dacht precies hetzelfde als u. We schakelen joep in. komt alles toch nog goed
en ik dacht precies hetzelfde als u. We schakelen joep in. komt alles toch nog goed
-
Het mooiste (en eigenlijk te belachelijk voor woorden) dat ze in hun antwoord vertellen dat een laptop (niet het bestelde model, maar een Tosbiha) begin oktober op mijn werk is afgeleverd met een bla bla brief, terwijl ik gisteren weer een mail krijg
waarin word verteld de de door mijn bestelde laptop aanstaande week verwacht word en zo snel mogelijk verzonden zal worden, met excuses voor de vertraging,
misschien versturen ze hem inderdaad, dan ga ik eerst een half uur over de rond liggen rollen van het lachen en hem dan terugsturen op hun kosten met de medeling dat ze hem kunnen opbergen op een plaats waar de zon nooit schijnt.
waarin word verteld de de door mijn bestelde laptop aanstaande week verwacht word en zo snel mogelijk verzonden zal worden, met excuses voor de vertraging,
misschien versturen ze hem inderdaad, dan ga ik eerst een half uur over de rond liggen rollen van het lachen en hem dan terugsturen op hun kosten met de medeling dat ze hem kunnen opbergen op een plaats waar de zon nooit schijnt.
zou het wel mee willen maken , maar geloof me ................. die komt nooit.
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. leest hier mee.
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. leest hier mee.
-
Dit is een passage uit een mail van "dhr" [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. als er negatieve uitlatingen over zijn bedrijfje gedaan worden :
[citaat uit een e-mail verwijderd door de Moderator vanwege het ontbreken van toestemming om dit te publiceren]
schijnbaar een standaard e-mail, want die heb ik ook gehad .
op hun website staat nu wel of ze wel of niet op voorraad zijn. gekke is dat alles wat ik bekeken heb ook op voorraad is .zal mij benieuwen.
op hun website staat nu wel of ze wel of niet op voorraad zijn. gekke is dat alles wat ik bekeken heb ook op voorraad is .zal mij benieuwen.
-
Staat er nu inderdaad bij ja, maar maakt niet uit, ik heb na de bestelling een screendump gemaakt, en daar staat niets bij (van wel of niet in voorraad), ik ga er eerlijk gezegd steeds meer over denken om hier een zaak van te maken en hem aan te klagen wegens wanprestatie.
Achteraf gezien had ik dit natuurlijk kunnen verwachten
geen enkel waarborg merk / vignet, of betaal garantie / controlerende organisatie, SSL-Certificatie, waarborg of controles op Credit-Card betalingen, iDeal-vignet ,
Door mijn eigen onoplettenheid de mist in gegaan, Ik had het van te voren kunnen weten dat dit fout zou gaan, goeie les voor de volgende keer
Achteraf gezien had ik dit natuurlijk kunnen verwachten
geen enkel waarborg merk / vignet, of betaal garantie / controlerende organisatie, SSL-Certificatie, waarborg of controles op Credit-Card betalingen, iDeal-vignet ,
Door mijn eigen onoplettenheid de mist in gegaan, Ik had het van te voren kunnen weten dat dit fout zou gaan, goeie les voor de volgende keer
-
Vreemd verhaal [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], ik heb inderdaad problemen gehad met bestellen ( 3 mislukte bestellingen) dit zegt meer over de klantvriendelijk vn de site dan over mij.
n.a.v. die 3 mislukte bestellingen heb ik 2 maal kontakt gehad met zijn door hem zo gewaardeerde werknemers om dit recht te zetten, heb van 1 van hen een factnummer doorgehad omdat bij verdere correspondentie te gebruiken, wat ik ook gedaan heb ,
Nog vreemder is de mededeling dat hij kontakt gehad heeft met mijn vrouw, ik ben namelijk niet getrouwd.
Omdat het lang ging duren heb ik bestelling geannuleerd en hierbij het factuurnr en doorgegeven die ik van hun ontvangen had, terugbetaling was geen probleem, na 5 dagen nog geen geld, weer gebeld en weer het factuurnummer doorgegeven, zou weer geregeld worden, hoe vreemd is het dan dar er begin okt een laptop afgeleverd word, met daarop het factuurnr.dat geannuleerd is en waar ik een terugbetaling voor zou ontvangen.
Maar zoals [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] als zegt, hij reageert maar eenmalig ,ik ga hier ook niet mee door en laat het verder rusten, ik krijg er alleen maar hoofdpijn van.
De door hem geleverde laptop word inmiddels als kaasplankje gebruikt, als ik dit apparaat aanzet (geleverd zonder enige docu en drivers, maar toch redelijk werkt)
krijg ik een beetje eng gevoel.
By the way : Klanten die vroeger in de rij gingen staan om te klagen kregen gelijk hun geld terug en hoefden daar geen 30 dagen op te wachten zodat de verkoper rente van hun zuurverdiende centen kon trekken.
Ik hoop dat u net als ik bovenstaande alinea (absoluut zonder te willen bagatelliseren) met deze metafoor wilt vergelijken
case closed
n.a.v. die 3 mislukte bestellingen heb ik 2 maal kontakt gehad met zijn door hem zo gewaardeerde werknemers om dit recht te zetten, heb van 1 van hen een factnummer doorgehad omdat bij verdere correspondentie te gebruiken, wat ik ook gedaan heb ,
Nog vreemder is de mededeling dat hij kontakt gehad heeft met mijn vrouw, ik ben namelijk niet getrouwd.
Omdat het lang ging duren heb ik bestelling geannuleerd en hierbij het factuurnr en doorgegeven die ik van hun ontvangen had, terugbetaling was geen probleem, na 5 dagen nog geen geld, weer gebeld en weer het factuurnummer doorgegeven, zou weer geregeld worden, hoe vreemd is het dan dar er begin okt een laptop afgeleverd word, met daarop het factuurnr.dat geannuleerd is en waar ik een terugbetaling voor zou ontvangen.
Maar zoals [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] als zegt, hij reageert maar eenmalig ,ik ga hier ook niet mee door en laat het verder rusten, ik krijg er alleen maar hoofdpijn van.
De door hem geleverde laptop word inmiddels als kaasplankje gebruikt, als ik dit apparaat aanzet (geleverd zonder enige docu en drivers, maar toch redelijk werkt)
krijg ik een beetje eng gevoel.
By the way : Klanten die vroeger in de rij gingen staan om te klagen kregen gelijk hun geld terug en hoefden daar geen 30 dagen op te wachten zodat de verkoper rente van hun zuurverdiende centen kon trekken.
Ik hoop dat u net als ik bovenstaande alinea (absoluut zonder te willen bagatelliseren) met deze metafoor wilt vergelijken
case closed
geachte hr. van C.
maar als u uw administratie er op na zou lezen zou u deze conclusie nooit getrokken kunnen hebben. u heeft immers van ons beide alle gegevens. (hoe slim kun je zijn )
mijn probleem heb ik hier al uitvoerig uiteengezet en komt er in het kort op neer dat u alle beloftes zowel telefonisch als schriftelijk niet nagekomen bent en daar erger ik me mateloos aan. Omdat elke correspondentie toch niets opleverd behalve nieuwe beloftes, en omdat ik geen zin heb in zoet houdertjes
ik zit al 30 jaar in de handel en weet als geen ander dat je met het niet nakomen van beloftes mensen echt op de kast kunt krijgen en dat is u bij mij aardig gelukt. U mag zich wat dat betrefd gelukkig prijzen want u bent de eerste.
Mijn vrouw was op het moment dat u belde ten eerste aan het werk en ten tweede weet ze hoe ik hierover denk. Ook zij was behoorlijk door het lint en ik kan haar reaktie goed begrijpen.
Wat ik niet begrijp is dat u eerst met een advocaat dreigd om vervolgen mij probeerd te bereiken om me een laptop aan te bieden. een vreemde manier van handelen.
Als laatste vind ik het trouwens onbehoorlijk van u en het spreekt meteen boekdelen over uw persoon dat u mijn achternaam hier openlijk noemt. ik heb tenminste nog het fatsoen gehad om het bij uw initialen te houden.
u ergert zich aan onze uitingen hier maar doet daar zelf ook aan mee.
als ik telefonisch niet berijkbaar ben kunt u ook eerst nog even een e-mail aan wagen , net zoals wij gedaan hebben.
ik wil nog eenmaal herhalen wat ik al eerder heb vermeld. Als u de tijd die u hier op dit forum besteed zou aanwenden zaken goed af te handelen, dan zou dit toppic een zachte dood sterven.
u heeft reeds de website al veranderd ( er staat tenminste nu vermeld of het al dan niet op voorraad is) dus dit toppic is tenminste nog ergens goed voor .en stopt eens met het maken van beloftes die u niet na kan komen , zal het een stuk beter gaan.
Ik zal me verdere details onthouden en wens ook verder geen contact meer met u.
ik heb mijn zegje hier gedaan (en dat is mijn recht) door te de feiten neer te zetten en een ieder mag er zijn conclusie uit trekken.
voor mij is de zaak klaar.
Om te beginnen wil ik bevestigen dat ik niets van doen heb met dhr [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Wij hebben elkaar hier op het forum getroffen met een soort gelijk probleem.want [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] die zich ook actief met deze discussie bemoeit is direct gelieerd aan de familie Goede (Niksnut)
maar als u uw administratie er op na zou lezen zou u deze conclusie nooit getrokken kunnen hebben. u heeft immers van ons beide alle gegevens. (hoe slim kun je zijn )
mijn probleem heb ik hier al uitvoerig uiteengezet en komt er in het kort op neer dat u alle beloftes zowel telefonisch als schriftelijk niet nagekomen bent en daar erger ik me mateloos aan. Omdat elke correspondentie toch niets opleverd behalve nieuwe beloftes, en omdat ik geen zin heb in zoet houdertjes
heb ik geen behoefte om nog met u te praten. Ik heb me hier bij het rijtje van mensen met klachten gevoegd (die ik vond op mijn zoektocht naar de werkelijke u) omdat ik langzamerhand elk vertrouwen in u verloren had en omdat ik vind dat een ieder mag weten wat ze kunnen verwachten als ze met u in zee gaan. ik heb dan ook strikt de feiten omschreven. Op de berichten in dit en andere forums afgaande was en ben ik niet de enige, want als dat wel zo zou zijn had ik de zaken heel anders aangepakt en normaal gehandeld als zijnde een enkele fout van uw kant. Maar vanaf de dag dat ik mijn order plaatste en mijn geld (of eigenlijk dat van mijn zoon) was afgeschreven , hield het niet meer op met beloftes die niet nagekomen werden. om te beginnende de levertijd en na annulering de beloftes over de terug betaling. 30 dagen is i.d.d. normaal , maar zeg en schrijf dan niet dat het met 5 dagen op mijn rekening staat .Daarnaast was ik er op uit om zelfs tegen een vergoeding in de vorm van een gratis laptop of PC de gegronde of ongegronde ongemakken uit het verleden te compenseren
ik zit al 30 jaar in de handel en weet als geen ander dat je met het niet nakomen van beloftes mensen echt op de kast kunt krijgen en dat is u bij mij aardig gelukt. U mag zich wat dat betrefd gelukkig prijzen want u bent de eerste.
Mijn vrouw was op het moment dat u belde ten eerste aan het werk en ten tweede weet ze hoe ik hierover denk. Ook zij was behoorlijk door het lint en ik kan haar reaktie goed begrijpen.
Wat ik niet begrijp is dat u eerst met een advocaat dreigd om vervolgen mij probeerd te bereiken om me een laptop aan te bieden. een vreemde manier van handelen.
Als laatste vind ik het trouwens onbehoorlijk van u en het spreekt meteen boekdelen over uw persoon dat u mijn achternaam hier openlijk noemt. ik heb tenminste nog het fatsoen gehad om het bij uw initialen te houden.
Als u dat nu nog niet begrijpt heeft elke correspontie toch geen enkele zin.Ik heb geprobeerd om middels dit telefoongesprek te achterhalen wat nu precies de bedoeling is van deze tomeloze inzet om ons bedrijf in een bijzonder slecht daglicht te zetten
u ergert zich aan onze uitingen hier maar doet daar zelf ook aan mee.
als ik telefonisch niet berijkbaar ben kunt u ook eerst nog even een e-mail aan wagen , net zoals wij gedaan hebben.
ik wil nog eenmaal herhalen wat ik al eerder heb vermeld. Als u de tijd die u hier op dit forum besteed zou aanwenden zaken goed af te handelen, dan zou dit toppic een zachte dood sterven.
u heeft reeds de website al veranderd ( er staat tenminste nu vermeld of het al dan niet op voorraad is) dus dit toppic is tenminste nog ergens goed voor .en stopt eens met het maken van beloftes die u niet na kan komen , zal het een stuk beter gaan.
Ik zal me verdere details onthouden en wens ook verder geen contact meer met u.
ik heb mijn zegje hier gedaan (en dat is mijn recht) door te de feiten neer te zetten en een ieder mag er zijn conclusie uit trekken.
voor mij is de zaak klaar.
-
Ik kan alleen maar bevestigen dat ik op geen enkele manier verbonden ben met de vorige spreker (niksnut) , heb alleen maar kontakt met hem gehad via dit forum omdat hij ook in de mazen van PC4everyone verstrikt is geraakt.
Laatst gewijzigd door berends2010 op 06 nov 2010 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben klant bij PC4Everyone sinds een aantal jaar. Voor mijn bedrijf heb ik alle werkstations bij hun gekocht, onlangs na nog 5 HP sets gekocht. Alles werkt gewoon perfect.
De prijzen zijn gewoon erg goed, en er is gewoon geleverd op de datum die was afgesproken. Door een foutje van mijn zijde heb ik toevallig contact gehad met dhr. van C, ik was vergeten een extra beeldscherm te bestellen en vroeg of dit alsnog bij de zending kon. Ik was te laat, maar het is direct naar mij nagezonden, zonder verzendkosten.
Na deze ervaring kan ik me echt totaal niet vinden in de negatieve ervaringen.
Ik denk wel dat dhr of mw Niksnut een goede naam voor zichzelf heeft gekozen, gezien de tijd die hij/zij steekt in de reacties op dit forum heeft hij/zij verder geen hobby's of leven, lijkt mij . Datzelfde geldt voor Berends.
Mensen: get a life!
Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig? Je bent blijkbaar niet blij met de gang van zaken, maar staat totaal niet open voor een oplossing! Als het je nou echt zo dwars zit, rijd naar Haarlem en spreek het uit. Want, newsflash!: bij PC4Everyone werken gewoon MENSEN!
NB. Beste TrosRADAR moderaters, ik vind het echt bizar dat jullie dit laten gebeuren hier. Als je enige waarde hecht aan de kwaliteit van dit forum (in zijn geheel), zou ik hier wat aan doen. De onzin van Berends2010 en Niksnut lijkt inderdaad op een soort persoonlijke vete. Het wordt zelfs bevestigd door Niksnut dat hij niet openstaat voor een gesprek met de eigenaar van het bedrijf dat zij hier kapot aan het maken zijn!
De prijzen zijn gewoon erg goed, en er is gewoon geleverd op de datum die was afgesproken. Door een foutje van mijn zijde heb ik toevallig contact gehad met dhr. van C, ik was vergeten een extra beeldscherm te bestellen en vroeg of dit alsnog bij de zending kon. Ik was te laat, maar het is direct naar mij nagezonden, zonder verzendkosten.
Na deze ervaring kan ik me echt totaal niet vinden in de negatieve ervaringen.
Ik denk wel dat dhr of mw Niksnut een goede naam voor zichzelf heeft gekozen, gezien de tijd die hij/zij steekt in de reacties op dit forum heeft hij/zij verder geen hobby's of leven, lijkt mij . Datzelfde geldt voor Berends.
Mensen: get a life!
Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig? Je bent blijkbaar niet blij met de gang van zaken, maar staat totaal niet open voor een oplossing! Als het je nou echt zo dwars zit, rijd naar Haarlem en spreek het uit. Want, newsflash!: bij PC4Everyone werken gewoon MENSEN!
NB. Beste TrosRADAR moderaters, ik vind het echt bizar dat jullie dit laten gebeuren hier. Als je enige waarde hecht aan de kwaliteit van dit forum (in zijn geheel), zou ik hier wat aan doen. De onzin van Berends2010 en Niksnut lijkt inderdaad op een soort persoonlijke vete. Het wordt zelfs bevestigd door Niksnut dat hij niet openstaat voor een gesprek met de eigenaar van het bedrijf dat zij hier kapot aan het maken zijn!
Naar aanleiding van al dit agressieve gedoe tegenover PC4Everyone reageer ik ook even op dit topic.
Berends2010. Het zal mij niks verbazen, evenals Niksnut, dat jullie samen spannen.
Pc4Everyone is een eerlijk bedrijf, wat al een aantal jaar bestaat en eerlijke zaken verleent.
Fouten zijn menselijk, en aangezien dit een menselijk bedrijf is kunnen fouten gebeuren bij PC4Everyone.
Deze worden opgelost, zoals u al vaker hierboven heeft kunnen lezen.
Helaas zijn niet alle mensen gelijk met meningen, en de uitingen daarvan.
De meeste mensen die een klacht hebben lossen dit op een normale en rustige manier op.
En gaan niet kinderachtig reageren op een forum dat openbaar is voor iedereen.
Het lijkt erop dat jullie wel erg close waren of zijn met PC4Eveyone, en iets erg vervelends van plan zijn.
Ik kan de rest vertellen die op zoek is naar een goed betaalbare, goed werkende maar wel 2e hands computer
gewoon eens te orienteren, en als u met vragen zit gewoon te mailen.
Uit ervaring krijgt u de juiste informatie terug gestuurd, binnen 48 uur maar laten we eerlijk wezen, dit kan natuurlijk wel eens wat langer duren, is dat nou zo erg? We zijn mensen, behalve een aantal hier..
PC4Everyone is een internetbedrijf, waar men al gauw geneigd is het bij internetcommunicatie te houden, zoals eerder gezegd, werken bij PC4Everyone mensen en deze kunnen u ook prima via de telefoon en verder via de email helpen, adviseren en tevreden maken met een mooi product.
En nee, ik heb verder niks te maken met PC4Everyone, dus het heeft ook geen zin mij te beoordelen of af te kraken op mijn positieve kijk op dit bedrijf.
Berends2010. Het zal mij niks verbazen, evenals Niksnut, dat jullie samen spannen.
Pc4Everyone is een eerlijk bedrijf, wat al een aantal jaar bestaat en eerlijke zaken verleent.
Fouten zijn menselijk, en aangezien dit een menselijk bedrijf is kunnen fouten gebeuren bij PC4Everyone.
Deze worden opgelost, zoals u al vaker hierboven heeft kunnen lezen.
Helaas zijn niet alle mensen gelijk met meningen, en de uitingen daarvan.
De meeste mensen die een klacht hebben lossen dit op een normale en rustige manier op.
En gaan niet kinderachtig reageren op een forum dat openbaar is voor iedereen.
Het lijkt erop dat jullie wel erg close waren of zijn met PC4Eveyone, en iets erg vervelends van plan zijn.
Ik kan de rest vertellen die op zoek is naar een goed betaalbare, goed werkende maar wel 2e hands computer
gewoon eens te orienteren, en als u met vragen zit gewoon te mailen.
Uit ervaring krijgt u de juiste informatie terug gestuurd, binnen 48 uur maar laten we eerlijk wezen, dit kan natuurlijk wel eens wat langer duren, is dat nou zo erg? We zijn mensen, behalve een aantal hier..
PC4Everyone is een internetbedrijf, waar men al gauw geneigd is het bij internetcommunicatie te houden, zoals eerder gezegd, werken bij PC4Everyone mensen en deze kunnen u ook prima via de telefoon en verder via de email helpen, adviseren en tevreden maken met een mooi product.
En nee, ik heb verder niks te maken met PC4Everyone, dus het heeft ook geen zin mij te beoordelen of af te kraken op mijn positieve kijk op dit bedrijf.