LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pcton computers Tiel

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
BBCS
Contacteer:

Re: Pcton computers Tiel

Ongelezen bericht door BBCS »

Kernenergie weet ik niet, maar ik ben wel in de media tegengekomen dat men bezig is met accu's met een acculading 100 uur meegaan, terwijl op dit moment 2 a 3 uur aangegeven wordt.

De accuduur is ook bepalend hoeveel energie dat een laptop verbruikt.

Bij zeer intensief gebruik zal de accu eerder leeg zijn als bij veel minder intensief gebruik.

Kernenergie accu's.
Niet slecht bedacht!

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

BBCS schreef:Kernenergie weet ik niet, maar ik ben wel in de media tegengekomen dat men bezig is met accu's met een acculading 100 uur meegaan, terwijl op dit moment 2 a 3 uur aangegeven wordt.

De accuduur is ook bepalend hoeveel energie dat een laptop verbruikt.

Bij zeer intensief gebruik zal de accu eerder leeg zijn als bij veel minder intensief gebruik.

Kernenergie accu's.
Niet slecht bedacht!
kernenergie :) inclusief draagbare reactor?

langer accu-tijd dan zeg 10-12 uur lijkt me toch nooit nodig.. De kans dat je op plekken komt waar je dagen geen stroom hebt lijkt me toch redelijk nihil. Eerder belangrijk is de oplaadtijd... als je de accu snel op kan laden is dit wat mij vetreft belangrijker.

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

angel1978 schreef:Het gebruikelijke verhaal dus, met daarna weer allerlei dingen die erbij gehaald worden om zijn eigen leugens te verbloemen.

BBCS: houd nu eens op met andere mensen hier voor te liegen en verkeerd voor te lichten!
Hou jij eens op om mij steeds te jennen.

Het enige wat jij wilt horen is dat ik moet zeggen wat jij graag horen wilt.

Van mij mag je een ban krijgen.

Alleen is het volgens de gebruiksregels toegestaan om het op de man af te spelen.

Op jou reageer ik niet meer.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

BBCS schreef:In de vraagstuk van de TS of de defecte accu nu wel of niet onder de non-conformiteit valt, kan ik zeggen dat dit niet onder de non-conformiteit valt, omdat veel fabrikanten maar 6 maanden garantie geven op een accu, en dat ook veel accu's tussen 6 maanden en 2½ jaar uitvallen.
Dan moet je met cijfers komen. ALS de helft van alle accu na 1 jaar stuk zijn, dan is het mogelijk dat een accu non-conform is indien deze na 9 maanden stuk gaat.

Echter totdat jij met cijfers komt ga ik uit dat het kantelpunt van alle B-merken accu's op twee jaar ligt en alle A-merken op drie jaar ligt.
BBCS schreef:Kijk je alleen naar de theorie, dan heb jij gelijk.
Wat is er zo theoretisch aan zo'n vonnis? Als je een klant als mij tegenkomt dan hang je gewoon en moet je naast kosteloos herstel of vervanging verzorgen, ook nog eens duizend euro betalen aan proceskosten. Als je het dan nog niet doen wordt dit afgedwongen door dat ik beslag ga leggen of bankrekeningen en/of spullen en de kosten daarvan zijn weer voor jou. Wat is daar zo theoretisch aan?

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

alfatrion schreef:
BBCS schreef:In de vraagstuk van de TS of de defecte accu nu wel of niet onder de non-conformiteit valt, kan ik zeggen dat dit niet onder de non-conformiteit valt, omdat veel fabrikanten maar 6 maanden garantie geven op een accu, en dat ook veel accu's tussen 6 maanden en 2½ jaar uitvallen.
Dan moet je met cijfers komen. ALS de helft van alle accu na 1 jaar stuk zijn, dan is het mogelijk dat een accu non-conform is indien deze na 9 maanden stuk gaat.

Echter totdat jij met cijfers komt ga ik uit dat het kantelpunt van alle B-merken accu's op twee jaar ligt en alle A-merken op drie jaar ligt.
BBCS schreef:Kijk je alleen naar de theorie, dan heb jij gelijk.
Wat is er zo theoretisch aan zo'n vonnis? Als je een klant als mij tegenkomt dan hang je gewoon en moet je naast kosteloos herstel of vervanging verzorgen, ook nog eens duizend euro betalen aan proceskosten. Als je het dan nog niet doen wordt dit afgedwongen door dat ik beslag ga leggen of bankrekeningen en/of spullen en de kosten daarvan zijn weer voor jou. Wat is daar zo theoretisch aan?
misschien handig om allemaal eens op te houden met zeuren. Dit zijn twistpunten waarop de rechter eventueel een passende oplossing zal zoeken. Het is niet altijd helemaal zwart-wit, garantie of niet...

Het probleem is alleen dat niemand voor dit soort bedragen naar de rechter stapt. Evenutle proceskosten moet de verliesaar dan misschien betalen (lang geen duizende euro's), maar de overige gemaakte kosten komen maar een heel klein beetje te verhalen. De winst die je eruit haalt is maar erg klein en eigelijk alleen maar wannner het een principekwestie is geworden

Gesloten