Ik geef een oudere mevrouw tabletles. Deze mevrouw kocht hier een Samsung Galaxy TAB4 T530 tablet.
Meteen vertoonde deze tablet problemen bij diverse apps.
Ze is meerdere malen naar de winkel terug geweest. Telkens zetten ze de tablet in fabrikstoestand terug. Uiteindelijk is hij opgestuurd naar Samsung dat heeft 3 weken gekost. Geen onderzoeksbon en de tablet was in dezelfde toestand.
Toen stelde de verkoper voor optie 1 weer opsturen en weken kwijt zijn of optie 2 om hem dan zelf te maken voor €20,-.
Ook dat heeft weer niet geholpen. Het uiteindelijke advies was geen Apps meer installeren op de tablet.
Ik ben met mevrouw nog terug gegaan en hij blijf zich verschuilen achter de fabrikanten die moeten dat maar oplossen. En voor deze service (resetten naar fabriekstoestand) moest je maar betalen.
Toen kwam ik tot het idee dat deze tablet misschien een update naar Android 5.0 moest krijgen.
Problemen waren opgelost.
Je verwacht dat als je naar Phone Expert Oss gaat dat ze verstand van zaken hebben.
Helaas niet!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Phone Expert Oss
Re: Phone Expert Oss
Android 5 is sinds medio mei beschikbaar, mogelijk dat ze daar gedacht hebben dat deze er inmiddels al op stond? Met al die Samsung touchwhizz zut, is dat op het oog wat lastiger te zien. En dat is in principe iets wat je als bezitter kan doen..elice schreef:Ik geef een oudere mevrouw tabletles. Deze mevrouw kocht hier een Samsung Galaxy TAB4 T530 tablet.
Meteen vertoonde deze tablet problemen bij diverse apps.
Ze is meerdere malen naar de winkel terug geweest. Telkens zetten ze de tablet in fabrikstoestand terug. Uiteindelijk is hij opgestuurd naar Samsung dat heeft 3 weken gekost. Geen onderzoeksbon en de tablet was in dezelfde toestand.
Toen stelde de verkoper voor optie 1 weer opsturen en weken kwijt zijn of optie 2 om hem dan zelf te maken voor €20,-.
Ook dat heeft weer niet geholpen. Het uiteindelijke advies was geen Apps meer installeren op de tablet.
Ik ben met mevrouw nog terug gegaan en hij blijf zich verschuilen achter de fabrikanten die moeten dat maar oplossen. En voor deze service (resetten naar fabriekstoestand) moest je maar betalen.
Toen kwam ik tot het idee dat deze tablet misschien een update naar Android 5.0 moest krijgen.
Problemen waren opgelost.
Je verwacht dat als je naar Phone Expert Oss gaat dat ze verstand van zaken hebben.
Helaas niet!
Re: Phone Expert Oss
Het betref hier om een oude mevrouw die een leek is en hij zou dan expert zijn.
Als je hem naar fabrikstoestand kan zetten kan je ook controleren (zit ook onder instellingen en dan toestel info) of hij geüpdate moet worden.
En het advies geen apps meer installeren midden juni voor een nieuwe tablet gekocht eind mei vind ik rond uit raar.
Maar goed ze heeft €20 moeten betalen voor "extra service" zonder het probleem te verhelpen. En het telkens zich achter de fabrikant (opsturen bij problemen) te verschuilen en als hij dat moet oplossen wil hij dat betaald krijgen.
Ik zei in de winkel: Je hebt een winkel daar hoort service en garantie bij. En luisteren naar klanten (dus ze uitlaten praten) want hij wilde meteen het nummer van Samsung geven terwijl ik het al opgelost had.
Als je hem naar fabrikstoestand kan zetten kan je ook controleren (zit ook onder instellingen en dan toestel info) of hij geüpdate moet worden.
En het advies geen apps meer installeren midden juni voor een nieuwe tablet gekocht eind mei vind ik rond uit raar.
Maar goed ze heeft €20 moeten betalen voor "extra service" zonder het probleem te verhelpen. En het telkens zich achter de fabrikant (opsturen bij problemen) te verschuilen en als hij dat moet oplossen wil hij dat betaald krijgen.
Ik zei in de winkel: Je hebt een winkel daar hoort service en garantie bij. En luisteren naar klanten (dus ze uitlaten praten) want hij wilde meteen het nummer van Samsung geven terwijl ik het al opgelost had.