LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] POSTBANK RENTEPUNTEN COMPUTER

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
dago.boas
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2006 19:30

POSTBANK RENTEPUNTEN COMPUTER

Ongelezen bericht door dago.boas »

Zijn er meer mensen die een HP. computer hebben besteld bij de Postbank??? Ik heb dat een maand geleden gedaan, vervolgens kreeg ik na 4weken een mail dat ik een totaal andere computer geleverd kreeg. Met een verouderde processor+een goedkope videokrt en nu zonder een 19 inch scherm. En dat voor dezelfde prijs. Dit is natuurlijk een schandalige behandeling van de Postbank. Ik mocht wel annuleren en kreeg dan binnen een maand mijn geld terug. Dit geld was al 4 weken geleden betaald!!!!!! :( Dus ik adviseer iedereen koop geen computer bij de Postbank want je bent alleen een lange tijd je geld kwijt!!!!! En de computer die je bestelde krijg je nooit.

VERTEL DIT AAN IEDEREEn!!!!!!!

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: POSTBANK RENTEPUNTEN COMPUTER

Ongelezen bericht door Fenkie »

Klopt, dat is bekend. Ik wilde enkele jaren geleden ook gebruik maken van zo'n aanbieding maar de computer was bij HP 2 euro goedkoper (met de juiste configuratie).

Vervolgens heb ik de postbank een nette mail gezonden maar nooit iets meer gehoord :lol:

PC koop ik bij de speciaalzaak.

Gesloten