LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijstopper oftewel Prijstobber

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Bailey

Prijstopper oftewel Prijstobber

Ongelezen bericht door Bailey »

Vorige week een laptop bij Prijstopper gekocht. Wat een verschrikkelijk zaak zeg, dat was echt de eerste en laatste keer dat ik daar wat gekocht hebt.

Ik kreeg de folder op woensdagochtend en daarin stond een Acer laptop voor 480 euro. Op de site en in de folder staat duidelijk ‘altijd alles op voorraad’. Nou niet dus, want deze laptop was uitverkocht. Hij zou er donderdag weer zijn. Bij thuiskomst nog even op de site gekeken en je kon ook via de site bestellen en dan kiezen voor ophalen in de winkel. Dat dus maar gedaan en kreeg gek genoeg ook nog de optie om hem op dezelfde dag nog op te halen. Vreemd als ie uitverkocht is. Gekozen dus voor de optie om hem op donderdag op te halen.

Nu weet ik dat je dan niet om half 10 op te stoep hoeft te staan, dus ging mijn vriend om 3 uur naar de winkel toe. En ja hoor……….weer geen laptop. De vrachtwagen was nog niet geweest. En ook niet even een belletje naar mij dat ie er nog niet is natuurlijk. Om iets over vieren werd ik gebeld dat hij er is. Dus voor de 3e keer naar de stad en voor de 3e keer parkeerkosten betalen. En ja hoor, nu was ie er wel. Fijn!!!

Afgelopen zondag eens MSN erop gezet, iets wat ik eigenlijk nooit doe. Iemand vroeg of ik een webcam had en ik besefte dat deze ingebouwd was, volgens de foto in de folder. Nou, die zat er dus niet op. Vanmorgen maar eens gebeld (irritante wicht begon meteen met jij en jou, aaaaaaahhhhhhh) ze wist het niet, dus ik zou teruggebeld worden. Net teruggebeld en het klopte. De laptop van de aanbieding was niet de laptop op de afbeelding. Ik kon de laptop wel kopen, die kost 589 euro. Ja hoor, ik ga voor 109 euro extra een laptop kopen met webcam, alleen voor de webcam.

Kijk, als ze wieldoppen verkopen en op de foto staat een auto met deze wieldoppen, dan weet ik dondersgoed dat de auto er niet bij hoort. Maar als ik een laptop koop en op de foto staat een laptop met ingebouwde webcam, dan ga ik er toch wel vanuit dat het de laptop is die op de foto staat afgebeeld. Er wordt nu geeneens gezegd dat er een verkeerde foto geplaatst is, nee….ze zeggen gewoon dat ze dat wel vaker zo doen, omdat ze dan geen andere foto hebben.

Nou Prijstopper is voor mij Prijstobber geworden, never nooit meer dus.

Bailey

Re: Prijstopper oftewel Prijstobber

Ongelezen bericht door Bailey »

Een maand nadat ik een klacht heb ingediend, kreeg ik vandaag een vergoeding. Een pasje met een tegoed van 37,50 erop. Zo zie je maar dat een klacht indienen vaak wel loont. Ik vind het netjes opgelost zo.

Gesloten