Nadat ik op 30 januari 2009 de all in one printer canon pixma mp 530 gekocht had bij een expert zaak.
Deze printer kocht ik voor de prijs van 169 euro met de doos helemaal dicht dus mag je er eigenlijk van uit gaan dat ie compleet geleverd werd.
Bij thuiskomst blijkt dat de printer dus niet compleet was want het het grijze bakje waar dus de printkop met cartridges inkomen ontbreekt dus.
Zijn er mensen die de zelfde ervaring met dit soort all in one printers hebben.
Met vriendelijke groeten,
Gilbert1968
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met Canon pixma MP 530
Re: Problemen met Canon pixma MP 530
Ga met de printer terug naar de winkel of neem met de winkel contact op.
Inpakken is mensenwerk en mensen maken helaas wel eens een foutje.dus mag je er eigenlijk van uit gaan dat ie compleet geleverd werd.
Maakt dat voor jouw iets uit? Mijn MP600 was wel compleet, maar daar heb jij niets aan. Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel om deze printer om te ruilen, want hij is gewoon niet compleet geleverd.Zijn er mensen die de zelfde ervaring met dit soort all in one printers hebben
Mocht de Expert zaak moeilijk gaan doen, dan lezen wij dat hier graag
Als je hem eens even aanzet, misschien komt het bakje dan vanzelf terug, als hij niet aanstaat, dan is het bakje aan de rechterkant onzichtbaar.