Ik heb in december een pc aangeschaft bij Wehkamp. Ongeveer 3 dagen na installatie was de pc niet meer te gebruiken en werd ik gewezen op de garantietermijn van de fabrikant (HP). Deze heeft de pc uiteindelijk 2 weken na veel en heen en weer bellen toch opgehaald voor reparatie. Sindsdien heb ik de pc niet meer teruggekregen. Ik heb hierover wekelijks contact gehad met HP. Zij vertellen mij daar tot vervelens toe dat niet bekend is wanneer ik mijn pc terug kan verwachten. Hierover heb ik met de klachtenafdeling gebeld van Wehkamp. Hier werd mij verteld dat ze gaan bemiddelen en dat nog niet bekend is wanneer ze bericht krijgen van HP. Al met al vind ik het niet normaal dat ik 3 dagen na ontvangst van mijn pc het niet meer normaal in gebruik kan nemen, en tot nu toe mijn pc niet in mijn bezit heb. Dit duurt nu al 6 weken!
Ik ben niet van plan te betalen voor iets wat ik niet heb. De pc heb ik aangeschaft omdat ik hem natuurlijk nodig heb en ik ben ook niet van plan langer te wachten tot ik de pc terug heb. Het is belachelijk om te bedenken dat ik 6 weken wacht op een pc dat ik nauwelijks heb kunnen gebruiken, terwijl andere mensen een bestelling plaatsen voor deze pc en hem de volgende dag in huis hebben. Wehkamp zou me dus meteen een nieuwe kunnen sturen, maar dat werkt natuurlijk niet zo...
Zijn er meer die deze ervaring hebben en zo ja, welke stappen kan ik nog meer ondernemen???
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reparatie Compaq PC
-
Webcarewehkamp.nl
Re: reparatie Compaq PC
geachte mevrouw/heer "therose"
Graag wil ik voor u voor bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Frits Pieters
wehkamp.nl
Graag wil ik voor u voor bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Frits Pieters
wehkamp.nl
therose, het beste is de koop anuleren aangezien ze niet binnen een acceptabele tijd een deugdelijk product hebben geleverd. Het is alleen maar goed dat dit is gebeurt, aangezien Compaq heel erg slechte producten levert die een zelfdestructie programma lijken te hebben. En over Wehkamp service kan ik alleen maar zeggen, Google het effe.
Koop gewoon een PC bij een computerwinkel of een Acer bijvoorbeeld dan ben je van het gezeik af.
Koop gewoon een PC bij een computerwinkel of een Acer bijvoorbeeld dan ben je van het gezeik af.
Wat een waardeloze kreet die nergens op is gebaseerd. Gewoon negeren deze opmerking. Met Compaq is niets mis.Het is alleen maar goed dat dit is gebeurt, aangezien Compaq heel erg slechte producten levert die een zelfdestructie programma lijken te hebben.
Want een Acer gaat niet kapot?? Was Acer niet het merk dat hier het meest genoemd wordt en waar Radar zelfs een item aan heeft besteed?? Weer een loze opmerking die nergens op is gebaseerd.Koop gewoon een PC bij een computerwinkel of een Acer bijvoorbeeld dan ben je van het gezeik af.
Wat wel klopt is dat je de PC beter bij een computerwinkel kunt kopen. Dan kun je nog eens terug als er iets is.
Wat was er met de laptop aan de hand als ik vragen mag?
Is dit dezelfde compaq die spontaan kapot gaan, omdat compaq de onderdelen laat werken op te hoge snelheden waardoor ze constant op top niveau zitten.Wat een waardeloze kreet die nergens op is gebaseerd. Gewoon negeren deze opmerking. Met Compaq is niets mis.
Acer maakt heel erg betrouwbare PC´s die hoog een hoge prijs kwaliteit verhouding hebben. Waar jij het over hebt zijn Net- en Notebooks, de goedkopere modellen van Acer zijn waardeloos net zoals die van andere producenten.Want een Acer gaat niet kapot?? Was Acer niet het merk dat hier het meest genoemd wordt en waar Radar zelfs een item aan heeft besteed?? Weer een loze opmerking die nergens op is gebaseerd.
Welke laptop bedoel je?Wat was er met de laptop aan de hand als ik vragen mag?
Ik heb nu een deadline gekregen en moet dat dus afwachten...
De PC heb ik alleen maar besteld via Wehkamp omdat ik nauwelijks tijd heb om een middag om mij heen te kijken in de computerwinkels. Achteraf gezien had ik dat maar beter kunnen doen...wachten tot ik tijd heb en dan de winkel binnenlopen...
Wat dat betreft heb ik er echt spijt van.
Radar heeft inderdaad een heel item besteed aan Acer. Op basis daarvan had ik ook niet veel vertrouwen in hun PC's. Als hun notebooks zo slecht zijn, waarom zouden de PC's wel goed zijn? Ik heb voor Compaq gekozen omdat ik mijn Compaq laptop nu al 3,5 jaar heb zonder problemen. En hij draait enorme overuren kan ik je vertellen...Maar goed...verkeerde keus geweest voor de PC, ik hoop dat dit snel opgelost is!
therose, probeer eens kieskeurig.nl of vergelijk.nl en dan het product en de winkel even googlen, dan weet je gelijk of er veel klachten over zijn.