Beste kanovaarder,
Ik weet niet waar u vandaan komt omdat u het heeft over "die Ollanders die liever een paar euro goedkoper uit willen zijn en liever een amerikaans model willen hebben maar u heeft niets begrepen van het hele verhaal.
Ten eerste wil ik een nederlands model en ben bereid daar ook wat meer voor te betalen de vraag is echter : hoe kan ik zien of het een nederlands model is.
Stel dat ik naar de winkel ga en verkoper zegt tegen mij dat het een nederlands model is en ik zeg goed dan koop ik hem, dan komt men in de regel met een nieuwe dichte doos aan : heb ik dan het recht, zonder dat ik betaald heb, om te doos open te maken en stel dat ik betaald heb en maak de doos open, hoe kan ik dan zien of het een nederlands model is.
Om een voorbeeld te noemen : er zitten in de doos 3 voedingskabels, 1 met een nederlandse stekker, 1 met een amerikaanse stekker en 1 met een engelse stekker, dan ga ik ervan uit dat het een buitenlands model is.
Als de verkoper dan zegt, nee hoor dit is een nederlands model maar die worden ook naar het buitenland geexporteerd dan sta ik wel met mijn mond vol tanden.
Maar dit alles terzijde.
De vraagt blijft nog steeds : heeft er iemand ervaring met de HP 3010 en hoe kan ik het verschil zien tussen een buitenlands en nederlands model.
Ik heb liever geen antwoord dan een onzinnig antwoord over een paar euro goedkoper.
bvd
CVP
![Exclamation :!:](./../images/smilies/icon_exclaim.gif)