| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] service computer packard bell
-
a de groot
service computer packard bell
wij hebben een computer van packard bell met een garantie van 3
jaar, geldig tot april 2006.
In februari van dit jaar tijdens het werken aan de computer viel
deze opeens weg.
Wij belden met de helpdesk van Packard bell en deze gaven alleen
maar telefonisch advies. Er werd geen monteur gestuurd, terwijl
onze garantie toch nog tot april 2006 geldig was.
Men kwam dus absoluut niet van Packard Bell. Wij kregen alleen
maar telefonisch advies en als dit advies niet hielp moesten wij
de computer maar remasteren.
Dit is toch geen service, terwijl wij toch extra hebben betaald voor
een driejarige garantie.
Inmiddels hebben wij noodgedwongen een ander bedrijf ingeschakeld
om de computer te reparen. De kosten hiervoor waren € 485,--.
jaar, geldig tot april 2006.
In februari van dit jaar tijdens het werken aan de computer viel
deze opeens weg.
Wij belden met de helpdesk van Packard bell en deze gaven alleen
maar telefonisch advies. Er werd geen monteur gestuurd, terwijl
onze garantie toch nog tot april 2006 geldig was.
Men kwam dus absoluut niet van Packard Bell. Wij kregen alleen
maar telefonisch advies en als dit advies niet hielp moesten wij
de computer maar remasteren.
Dit is toch geen service, terwijl wij toch extra hebben betaald voor
een driejarige garantie.
Inmiddels hebben wij noodgedwongen een ander bedrijf ingeschakeld
om de computer te reparen. De kosten hiervoor waren € 485,--.
-
Gast
Re: service computer packard bell
Dat is dus ongelooflijk DOM!!!!!! Zij geven telefonisch support om het probleem te achterhalen...als er dan een hardware defect is wordt dit zonder kosten binnen de garantie opgelost...(op de telefoonkosten na dan)....maarja als je daar geen geduld voor hebt dan is dat je eigen stomme schuld...weet je wat ook helpt???? De garantievoorwaarden er eens op na slaan...
-
a. de groot
dit was dus niet stom en geen kwestie van geen geduld hebben.
er is door ons minimaal 13 x gebeld en er werd geen monteur door hun
gestuurd.
Lekker makkelijk om dan stom te zeggen en te constateren dat we
geen geduld hebben.
Overigens zijn er bij ons meer mensen met dezelfde klacjt bekend.
er is door ons minimaal 13 x gebeld en er werd geen monteur door hun
gestuurd.
Lekker makkelijk om dan stom te zeggen en te constateren dat we
geen geduld hebben.
Overigens zijn er bij ons meer mensen met dezelfde klacjt bekend.
-
Gast
Ok, maar vermeld dan wat het probleem is. Als je problemen hebt met je PC kun je beter even het gebruikersforum van PB gebruiken. Bordevol handige info....http://forum.packardbell.com/nl/
Want is er een hardware of een software storing......een heel vershil, want op software storingen zal nooit en te nimmer een monteur worden langsgestuurd. Maar zoals ik al heb gezegd, sla de garantievoorwaarden er nog maar eens op na om de definitie "garantie" te achterhalen.
Want is er een hardware of een software storing......een heel vershil, want op software storingen zal nooit en te nimmer een monteur worden langsgestuurd. Maar zoals ik al heb gezegd, sla de garantievoorwaarden er nog maar eens op na om de definitie "garantie" te achterhalen.
-
maarten175
Meneer "gast"
Ik denk dat U bij P.B. werkt of er mee te maken heeft, want om iemand stom te noemen over een probleem met B.P. doet dit vermoeden.
Ook Ik heb problemen met een P.B.computer Gekocht dec 2004 dus nog geen 3 mnd oud en ze zijn niet of nauwelijks bereikbaar en na 10 emails zonder fatsoenlijke reakie ben ik ook maar gestopt met P.B.te benaderen
Dit is mijn 2de PB computer maar ZEKER ook de LAATSTE
Ik denk dat U bij P.B. werkt of er mee te maken heeft, want om iemand stom te noemen over een probleem met B.P. doet dit vermoeden.
Ook Ik heb problemen met een P.B.computer Gekocht dec 2004 dus nog geen 3 mnd oud en ze zijn niet of nauwelijks bereikbaar en na 10 emails zonder fatsoenlijke reakie ben ik ook maar gestopt met P.B.te benaderen
Dit is mijn 2de PB computer maar ZEKER ook de LAATSTE
-
Gast
Nee,helaas ben geen medewerker van PB. Alleen een tevreden gebruiker....die eventuele probleempjes via dat forum probeert op te lossen. Dus post je probleem daar en zeer waarschijnlijk krijg je daar een oplossing.
-
hoffie2
ondertussen staat er nog steeds niet wat nou precies het probleem met de computer was .........
als je net zo vaag bent geweest richting PB, kan ik me voorstellen dat er geen monteur gestuurt word
als je net zo vaag bent geweest richting PB, kan ik me voorstellen dat er geen monteur gestuurt word
-
Gast
je kan ook nog mailen naar packard bell en ja ze mailen terug al meerder keren gedaan met vraagen betrekking tot het upgraden van mijn pc, en je kan zoals al meerdere keren verteld is naar de forum gaan. En een ander bedrijf moet je NOOIT in huren om je pc te laten maken. Omdat dan al je rechten op garantie vervalt. En je hebt gewoon je rechten verspild zelfs al ga je naar de rechter.
Ik heb alles geprobeerd,BELLEN,MAILEN,SCHRIJVEN...
Maar als men bij Packard-Bell/NEC dan nog niet kan of wil verklaren hoe het in Gods naam mogelijk is dat mijn "oude"AMD 1800XP(eigen bouw) VEEL sneller is dan mijn Nieuwe AMD 3200 64Bit Van PB en men steeds totaal verschillende antwoorden geeft op (zelf voor een leek)ZEER eenvoudige vragen,dan kan iedere idioot constateren dat men bij PB totaal niet geinteresseert is in klanttevredenheid,maar dat men alleen naar de inkomsten kijkt. Kortom het is wel duidelijk (na alle correspondentie van PB vol leugens en halve waarheden en valse verwijten)dat Packard Bell zijn klanten bewust OPLICHT!
Het systeem wat IK had was wel stabiel,maar ook trager dan mijn oudere en eveneens stabiele systeem.Ik heb na 6 maanden mijn PB-PC volledig herbouwd(met o.a.een ander moederbord) wat betekent dat mijn AMD 3200 nu niet meer trager is dan mijn AMD 1800 maar zelfs 2 keer zo snel.IK ben een enthousiaste LEEK maar heb duidelijk MEER verstand van computers dan Packard-Bell/NEC
Maar als men bij Packard-Bell/NEC dan nog niet kan of wil verklaren hoe het in Gods naam mogelijk is dat mijn "oude"AMD 1800XP(eigen bouw) VEEL sneller is dan mijn Nieuwe AMD 3200 64Bit Van PB en men steeds totaal verschillende antwoorden geeft op (zelf voor een leek)ZEER eenvoudige vragen,dan kan iedere idioot constateren dat men bij PB totaal niet geinteresseert is in klanttevredenheid,maar dat men alleen naar de inkomsten kijkt. Kortom het is wel duidelijk (na alle correspondentie van PB vol leugens en halve waarheden en valse verwijten)dat Packard Bell zijn klanten bewust OPLICHT!
Het systeem wat IK had was wel stabiel,maar ook trager dan mijn oudere en eveneens stabiele systeem.Ik heb na 6 maanden mijn PB-PC volledig herbouwd(met o.a.een ander moederbord) wat betekent dat mijn AMD 3200 nu niet meer trager is dan mijn AMD 1800 maar zelfs 2 keer zo snel.IK ben een enthousiaste LEEK maar heb duidelijk MEER verstand van computers dan Packard-Bell/NEC
-
Gast
acjzr1
Geplaatst op 16 Mrt 2005 21:53 door acjzr1
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb alles geprobeerd,BELLEN,MAILEN,SCHRIJVEN...
ligt het aan mij of ben ik niet de enige die dit verhaal geloofd??????????
als je zo geweldig bent met de pc koop je geen kant en klaar pc'tje van PB of Dell oid
-
Gast
en bij andere bedrijven is dit alles anders?????????Gast
Gast
Geplaatst op 14 Mrt 2005 21:07 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
je kan ook nog mailen naar packard bell en ja ze mailen terug al meerder keren gedaan met vraagen betrekking tot het upgraden van mijn pc, en je kan zoals al meerdere keren verteld is naar de forum gaan. En een ander bedrijf moet je NOOIT in huren om je pc te laten maken. Omdat dan al je rechten op garantie vervalt. En je hebt gewoon je rechten verspild zelfs al ga je naar de rechter.
geen enkel bedrijf geeft je nog garantie als jan en alleman aan de pc gaan sleutelen
en voor upgraden.... wat heeft PB daar dan mee te maken?????
Wel eens gehoord van PC-Prive?
Weinig keus en alleen volledige standaard systemen.
(via mijn werkgever dus)
Een systeem ZELF samenstellen is (in ieder geval voor mij)altijd interessanter,maar was in dit geval geen optie.
Dit is echter nog geen reden om OPLICHTERIJ te accepteren.
Het is toch niet NORMAAL wanneer je bijna 600 euro moet spenderen om een nieuw systeem sneller te maken dan een oud systeem...
Mijn "zo geweldige"PB-PC kostte overigens bijna 1600 euro!
Weinig keus en alleen volledige standaard systemen.
(via mijn werkgever dus)
Een systeem ZELF samenstellen is (in ieder geval voor mij)altijd interessanter,maar was in dit geval geen optie.
Dit is echter nog geen reden om OPLICHTERIJ te accepteren.
Het is toch niet NORMAAL wanneer je bijna 600 euro moet spenderen om een nieuw systeem sneller te maken dan een oud systeem...
Mijn "zo geweldige"PB-PC kostte overigens bijna 1600 euro!
Graag geen stomme antwoorden,zeker niet van mensen die niet aangemeld zijn(zoals GAST) ,stompzinnige antwoorden krijg ik van PB al genoeg.
Ik bouw meestal mijn eigen computers en bezit een eigen netwerk.
Wat PB doet KAN echt NIET
Ik bouw meestal mijn eigen computers en bezit een eigen netwerk.
Wat PB doet KAN echt NIET
-
Gast
je bent gewoon een zeurmuis, als jij wil upgraden is dat iets wat jouw probleem....
ga je ook naar de winkel om te vragen of en hoe de kruiden in de nasi moeten???????????????????????????????
sommige mensen denken dat ze door 1600 euro uit te geven het recht hebben op levenslange hulp van de leverancier, en ehhhhh 1600 euro voor die PC???????????
volgens mij had je er dan beter zelf 1 kunnen bouwen

ga je ook naar de winkel om te vragen of en hoe de kruiden in de nasi moeten???????????????????????????????
sommige mensen denken dat ze door 1600 euro uit te geven het recht hebben op levenslange hulp van de leverancier, en ehhhhh 1600 euro voor die PC???????????
volgens mij had je er dan beter zelf 1 kunnen bouwen
-
Gast
Het systeem wat IK had was wel stabiel,maar ook trager dan mijn oudere en eveneens stabiele systeem.Ik heb na 6 maanden mijn PB-PC volledig herbouwd(met o.a.een ander moederbord) wat betekent dat mijn AMD 3200 nu niet meer trager is dan mijn AMD 1800 maar zelfs 2 keer zo snel.
grin lees je garantie bepalingen maar eens door...........
-
Gast
In plaats van bellen, mailen faxen...had je beter even je vraag kunnen stellen op het gebruikersforum van PB....
Als je niet eens de moeite neemt om de berichtjes te lezen REAGEER dan NIET.In mijn geval ging het om een splinternieuwe computer die zonder meer volgens de door PB opgegeven specificaties aanzienlijk sneller had moeten zijn dan mijn oude exemplaar.Omdat men bij PB van mening is dat het normaal is dat een nieuwe PB-pc trager is dan een oud eigenbouwsel heb ik het na 6 maanden van mailen bellen en schrijven maar opgegeven.Het ging dus niet om upgraden en de door mijn werkgever aangegeven leverancier kon alleen volledige systemen leveren.Ik had dus zeer weinig keus...zelf leveren zonder monitor was niet mogelijk.Ik heb overigens het PB-Forum ook geprobeert,maar dat haalde ook niets uit aangezien het een hardwareprobleem is,en garantie is al helemaal geen issue aangezien ik alleen nog gebruik maak van de processor en de harddisks.De prosessoren worden steeds goedkoper en voor de harddisks kan ik rechtstreeks bij de fabrikant terecht.