LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met Mycom

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
timleloux

Slechte ervaring met Mycom

Ongelezen bericht door timleloux »

In december 2006 heb ik een Sony Vaio VGN-BX295SP gekocht voor een kleine 1000 euro. Na 1.5 maand begon de laptop gebreken te vertonen en het apparaat is toen opgestuurd naar Sony om dit te repareren. Na 2 maanden heb ik de laptop weer terug gekregen. Kort daarna waren er weer nieuwe gebreken opgetreden en ik heb de laptop toen in oktober 2007 weer terug gebracht. Het is nu bijna maart 2008 en mijn laptop heb ik nog steeds niet terug. Het apparaat heeft eerst 3 maanden gewoon "vergeten" in de winkel gelegen. Daarna hebben ze mij aangeboden dat het apparaat binnen 1.5 week zou worden gerepareerd, ook dit is weer niet gebeurd. Kan iemand mij helpen hiermee ?

Met vriendelijke groet,

Tim Leloux

alfatrion

Re: Slechte ervaring met Mycom

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als je wilt kun je de overeenkomst (aangetekend) (schriftelijk) ontbinden op grond dat zij niet binnen redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor herstel of vervangingen hebben. Jij hebt dan recht op het aankoopbedrag minus een gebruikvergoeding

Gesloten