Heb op 19 september een notebook van Medion à 799 euro gekocht bij de Gamma. In de eerste 10 dagen gingen er allerlei zaken mis, waarop de laptop is aangeboden voor reparatie via de Medion Hotline (helpdesk/technische dienst). Na 2 weken kwam ie gerepareerd weer terug. Alles er weer op geïnstalleerd etc en ik kon er weer mee aan het werk. Totdat na 8 dagen gebruik op 29 oktober de laptop er spontaan mee ophield. Zwart scherm met hele mooie witte ritmisch bewegende spikkels. Wat ik ook deed, de laptop was niet uit te krijgen. Alleen door de accu eruit te trekken kon hij uit gezet worden.
Heb hierop overlegd met Medion dat ik vertrouwen in de laptop kwijt ben en hem wilde retourneren (=geld terug). Maar ja, contact verloopt alleen via de technische dienst. Zij kunnen alleen maar aanbieden de laptop te repareren. "Mevrouw, gaat u maar naar de Gamma, die kunnen u uw geld weer teruggeven!" Maar door de reparatie was de laptop al 40 dagen in mijn bezit, de Gamma geeft maar 30 dagen om iets terug te brengen en zeker niet iets wat kapot is!!!
Gamma vond ook dat er iets moest gebeuren en heeft contact gezocht met Medion. Ik ben inmiddels vanavond (6 december) terug gebeld door: de technische dienst!!! men wil mij aanbieden de laptop te repareren en anders misschien wel een ruiltoestel aanbieden....Wat ik wil is gewoon mijn 799 euro retour omdat ik een apparaat dat ik welgeteld 20 dagen heb gebruikt en nu voor de 2e keer kapot is, niet meer vertrouw.
Wat is mijn recht als consument??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SLECHTE SERVICE MEDION INZAKE LAPTOP GEKOCHT BIJ GAMMA
Re: SLECHTE SERVICE MEDION INZAKE LAPTOP GEKOCHT BIJ GAMMA
Helaas helemaal niks, in de winkel geld koop=koop
Re: SLECHTE SERVICE MEDION INZAKE LAPTOP GEKOCHT BIJ GAMMA
De winkelier moet in de gelegenheid worden gesteld om het probleem op te lossen. En dat mag maximaal 3 keer, voordat je een ander product kunt krijgen of je geld terug.Wat ik wil is gewoon mijn 799 euro retour omdat ik een apparaat dat ik welgeteld 20 dagen heb gebruikt en nu voor de 2e keer kapot is, niet meer vertrouw.
Wat is mijn recht als consument??
Re: SLECHTE SERVICE MEDION INZAKE LAPTOP GEKOCHT BIJ GAMMA
Hier moet ik BBCS gelijk geven, ga terug naar de Gamma en laat het weer repareren.
Gaat het weet kapot eis dan je geld terug.
Gaat het weet kapot eis dan je geld terug.
Re: SLECHTE SERVICE MEDION INZAKE LAPTOP GEKOCHT BIJ GAMMA
ik dacht zelf ook dat ik hoogstws de leverancier nogmaals een kans moest geven om de laptop te repareren, maar gezien het korte tijdsbestek leek mij dat er meer aan de hand was met de laptop.
Inmiddels heb ik 'm inderdaad zaterdag ingeleverd bij de Gamma. Er zou vandaag een vertegenwoordiger van Medion langskomen om de laptop op te halen en te testen en indien mogelijk te repareren.
Groot was mijn verbazing dan ook dat ik vanmiddag een telefoontje kreeg dat ik naar de Gamma mag komen en daar mijn aankoopbedrag mag terug ontvangen .
Inmiddels heb ik 'm inderdaad zaterdag ingeleverd bij de Gamma. Er zou vandaag een vertegenwoordiger van Medion langskomen om de laptop op te halen en te testen en indien mogelijk te repareren.
Groot was mijn verbazing dan ook dat ik vanmiddag een telefoontje kreeg dat ik naar de Gamma mag komen en daar mijn aankoopbedrag mag terug ontvangen .