LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service Medion service Center

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
E&M

Slechte service Medion service Center

Ongelezen bericht door E&M »

26 maart 2003 kocht ik een PC en een home cinema speaker set van het merk Medion.
In februrari 2004 is deze speaker set defect gegaan.
Deze set heb ik op 24-02-2004 naar Medion service centre te Panningen gestuurd. Na diverse lange telefoon gesprekken (15 c/min) is mij een nieuwe beloofd. maar tot op heden (26 april) heb ik nog niets ontvangen.
zijn er meer mensen getroffen door de slechte service van Medion?

venneke

Re: Slechte service Medion service Center

Ongelezen bericht door venneke »

ik heb een printer naar Panningen gestuurd met de bijbehoorende nummers voor het opsporen en retouneren van het geheel. En binnen 14 dagen was het probleem opgelost. Niks probleem niks moeilijk. :idea:

HenkdeG

Ongelezen bericht door HenkdeG »

Op 6 maart heb ik een digitale camera retour gezonden. Telefonisch was me beloofd dat ik per kerende post een nieuwe retour zou ontvangen. Na een paar week maar eens een mailtje gezonden. Kreeg na enkele dagen als reactie dat mijn bericht naar de betreffende afdeling was doorgezonden. Maar er kwam geen camera. Maar weer eens een nieuwe mail verzonden en na enkele dagen weer eenzelfde reactie compleet met dezelfde schrijffout.
Echter weer geen camera. Vervolgens maar een brief gezonden. Daarop geen reactie.
Eind april weer eens gebeld en de eerste opmerking was dat er een nieuw systeem was en dat alle klantnummers waren veranderd.
Op de betreffende afdeling was onder mijn nieuwe nummer niets bekend maar zowaar onder het oude klantnummer stond dat ik nog een camera moest ontvangen.
Op 5 mei is eindelijk het pakketje ontvangen.
Conclusie: Niet mailen of schrijven maar bellen.(kost wel € 0,15 p/m) En doe dat vroeg in de ochtend of in de avonduren. Het servicecentre is dan beter bereikbaar.

gertkel

Ongelezen bericht door gertkel »

Ook ik heb ook een slechte ervaring met de servicedienst van Medion.
Mijn pocket PC is nu 2 maanden in reparatie en als je belt met de vraag, wanneer is hij klaar???, wordt het aldaar stil.
Ik hoor nu al bijna 4 weken van het service center, de vrachtwagen met het onderdeel is nog niet binnen enz. enz.
Ik heb kontakt opgenomen met de verkoper (KIJKSHOP), van mijn PDA, en wij hebben nu Medion een termijn gesteld.

In het uiterste geval krijg ik mijn PDA terug, gerepareerd of stuk.

Na volgende week kan een nieuwe of andere uitzoeken bij de shop, of krijg ik mijn totale aankoop bedrag terug.

Wanneer je denkt in euro's, dan valt het probleem nog mee. Anders wordt het wanneer je dit even omrekent en tot de conclusie komt dat het belachelijk is en dat f 1200,00 wel snel over de balk is gegooid (PDA was nog geen half jaar oud????).

:( Grv Gert

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ikke is verstandig en koop bij normale winkels dit soort spullen :lol:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

nou hier medion dvd set en digitale camera enne allebei perfect hoor.
enne nav de digitale camera heb ik een keer contact met hun op genomen enne werd heel vriendelijk en correct geholpen.
ben tevreden met de service van ze

rogier21

Ongelezen bericht door rogier21 »

Ook ik heb mijn notebook van medion terug moeten sturen i.v.m. problemen met de brander. Na een maand eens gebeld en krijg ik iemand aan de telefoon die me gewoon verteld dat er notebooks gestolen zijn uit hun loods maar niet kan vertellen of die van mij daarbij is. Vervolgens kapt hij me af als ik nu wel wil weten waar mijn notebook is. Daarna teruggebeld en toen werd ik doorverbonden met het hoofd van de helpdesk. Hij heeft het magazijn gebeld en daar bleek mijn notebook te zijn. Hij wordt opgestuurd....
Ben benieuwd of mijn probleem opgelost is!

Groet,
Rogier

benenreem

Ongelezen bericht door benenreem »

Ook ik heb helaas geen goede ervaring met Medion. Ik heb een monitor gekocht op 24-03 en daar bleek het beeldscherm kapot van te zijn en heb deze via het postkantoor terug gestuurt met het garantie kaartje. Ik heb een aantal maal met het cervice center gebeld en iedere keer weet men mij niet te vertellen hoelang het nog zou kunnen duren voordat ik weer een monitor terug krijgt. Ook ik heb een nieuw klanten nummer gekregen in de tussentijd, dat was ook een reden waarom het wat langer duurde omdat ze van systeem waren veranderd. En ook kreeg ik te horen dat ze aan het wachten waren totdat men vanuit duitsland een nieuwe zending zouden krijgen. Inmiddels is het nu 2 maanden verder, zojuist weer gebeld en de persoon aan de telefoon zou nu eens een mailtje gaan schrijven dat ik al 8 weken op mijn monitor aan het wachten was. Ik vind het erg jammer dat Medion helemaal niets van zich laat horen en dat ik steeds in de telefoon moet klimmen (15cpm) met lange wachttijden en dat ik steeds met niets word afgescheept.

Bennie.

Samsom

Ongelezen bericht door Samsom »

In maart werd mijn adapter van mijn notebook te samen met mijn weekendtas gestolen uit de trein. Mijn notebook had ik op dat moment in een andere tas.

Ik heb eind maart een nieuwe adapter besteld. Na 4 weken geïnformeerd over de stand van zaken. Ik kreeg de mededeling dat de levering vanuit Duitsland moet komen.
4 weken later opnieuw geprobeerd (tussentijdse mailtjes worden niet beantwoord). Nu krijg ik de reactie over het nieuwe systeem en zodoende langere wachttijd.
Nu 3 juni heb ik nog steeds niets, en mij wordt geadviseerd het product in Panningen op te komen halen omdat ze het niet kunnen versturen vanwege een nieuw systeem.

Kortom de service van medion is ronduit slecht.

Gesloten