Sony Vaio Laptop
Ik heb in 2003 een Sony Vaio Laptop de PCG-GRV616G aangeschaft.
Een jaar geleden kreeg ik problemen met het opstarten van de Vaio.
Ik heb gebeld met de Vaio help lijn, maar deze zijden mij dat dit een voor hun onbekende storing was. ( ze gaven mij het gevoel alsof ik de enigste in de wereld was met dit probleem)
Hun voorstel was dan ook om de Vaio af te gegeven bij of op te sturen naar Sony, maar ik moest wel rekenen op een paar honderd euro voor alleen kijken.
Een vriend “die toen nog bij Sony werkte” heeft voor mijn de Vaio gemaakt.
Hij vertelde mij dat de slotjes / voetjes van het geheugen door interne hitte, die de Vaio produceert, los komen hierdoor wil hij niet meer opstarten.
Hij heeft deze slotjes / voetjes weer vast ge soldeert en de Vaio werkte weer als nieuw.
Nu heb ik weer hetzelfde probleem maar die vriend werkt niet meer bij Sony en woont ook niet meer in Nederland.
Op internet heb ik tot mijn verbazing gelezen dat er heelveel mensen wereldwijd met dit probleem zitten en dat Sony er niets aandoet dan geld vragen voor de reparatie.
Maar naar mijn inzien is het probleem veroorzaakt door productie fouten dus door Sony.
Wie weet hier meer van of ……………………………………………………………… Radar?
Alex.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sony Vaio Laptop defect
Re: Sony Vaio Laptop defect
oh,, ik heb ook een sony vaio laptop uit 2003, en hij doet het prima tot op heden
Re: Sony Vaio Laptop defect
Hoi Alex,
Ik heb hier ook hetzelfde problem. Weet je waar kan ik de slotje opnieuw solderen?
Groeten
Ik heb hier ook hetzelfde problem. Weet je waar kan ik de slotje opnieuw solderen?
Groeten