LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Splendid Computers BV MET SPOED

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Sharon

Splendid Computers BV MET SPOED

Ongelezen bericht door Sharon »

Beste Lezers,

Twee jaar geleden werd ik benaderd door een verkoper van Splendid Computers, om voor mijn toen acht jarige zoontje een abonement te nemen op een foxkids computerblad. Het was de bedoeling dat ik elke kwartal 2 boekjes opgestuurd zou krijgen en hiervoor 60 euro zou betalen.

Inmiddels zijn we twee jaren verder en maar vier boekjes ontvangen i.p.v acht boekjes. Maar ik heb ten alle tijden het bedrag betaald.
Ook heb ik meerdere malen gebeld met de klantenservice, er werd mij wel telkens beloofd dat ik de niet ontvangen boekjes zou ontvangen maar tot heden heb ik niks hiervan ontvangen.

Na een jaar wachten en toch abonementsgeld betaald te hebben heb ik besloten deze abonement op te zeggen. Ik heb de brief verstuurd drie maanden voordat mijn abonement verlengt zou worden. Maar ik heb nooit een brief terug gekregen. Ik heb wel weer gebeld met de klantenservice deze bevestigd dat ze de brief hebben ontvangen, maar we zijn nu een jaar verder en ik moet nog altijd die 60 euro blijven betalen.

Op dit moment zijn ze aan het dreigen met de incasso en zelf met de deurwaarde. Ik ben het helemaal zat want ik kan het niet meer betalen. Ik heb ze ook gezegd bij de klantenservice dat ik niet betaald, omdat ik mijn abonement heb opgezegd. En sindsdien krijg ik alleen maar acceptgiro om te betalen en het terug sturen van de boekjes wordt ook niet beantwoord want die krijg ik terug, en de kosten moet ik zelf betalen aan de postbode.

Kortom ik kom er niet meer uit!!!!

Mijn vragen zijn:

1 zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben gehad?

2 zo ja, wat moet ik doen??!!!!

Help me a.u.b!!!

groetjes,

Sharon

Funnie

Re: Splendid Computers BV MET SPOED

Ongelezen bericht door Funnie »

Dit is wel een heel oud bericht over splendid, maar ik trap hem toch even omhoog. Ik vraag mij af of er meer mensen op 1of andere manier bedonderd zijn door dit bedrijf, of van hun zeer over enthousiaste verkopers (colportage). I zou graag in contact willen komen met deze mensen. Dus heeft u op 1 of de andere manier op een niet leuke manier met hunt e maken gehad. Wilt u mij dan aub mailen?

Mijn verhaal is denk ik te lang om hier neer te gooien.

annemiek [at] gmail[punt]com

Gesloten