LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] staafmixer omruilen

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
toti

staafmixer omruilen

Ongelezen bericht door toti »

Op 7 oktober 2006 waren we een dagje uit in Utrecht. Bij Media Markt Hoog Catherijne zagen we op de planken de Braun staafmixer waar wij zolang naar op zoek waren. De ingepakte versie van de HR 400 konden wij niet vinden dus werd een verkoper erbij gehaald. Hij ging voor ons navragen of de HR 400 plus die wel te vinden was, aan vorm identiek aan de HR 400 was. Hij kwam terug met de mededeling dat dit wel zo was en dat alleen de afbeelding op de doos klopte niet met de inhoud.
Bij thuiskomst maakten wij de doos gelijk open en TOT ONZE VERBAZING zagen we dat het verhaal van de verkoper helemaal niet klopte met de werkelijkheid.

Media Markt ROTTERDAM ALEXANDRIUM gebeld. NEEEEE, dit is een hygienisch artikel en dus mag ik het niet bij hun terugbrengen. HET IS NIET GEBRUIKT VERTELDE IK, NEEEEEEEE BLIJFT NEEEEEEEEEEE was het antwoord. Ik vertelde haar dat ik via de vestiging Breda hoorde het wel te mogen omruilen als het niet gebruikt is. Haar antwoord. DAN GA JE TOCH NAAR DE VESTIGING BREDA.

Wat een service van Media Markt ROTTERDAM ALEXANDRIUM.

toti

Gizmo©

Re: staafmixer omruilen

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Wat heeft een staafmixer met een PC te maken???

DennisThePennis

Re: staafmixer omruilen

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Tegenwoordig stoppen ze ook overal electronica in ... :lol:

Gesloten