Net als vorige week doet nu (za 8 april) mijn telefoon het niet meer. Ongelooflijke wanprestatie weer van UPC. Ook de voice mail werkt dan niet, dus het is niet zo dat je achteraf nog kunt achterhalen wie er gebeld heeft.
Eerst bellen ze je suf om je over te halen hun diensten te gebruiken en bezweren ze je dat het net zo goed werkt als KPN.. en vervolgens zit je met de gebakken peren. Ook niets te vinden op hun website over lopende storingen, zodat je verplicht bent wederom de dure en frustrerende gang naar de "help"desk te maken.
Ze zouden alle klanten van internet, digitale tv en telefoon onderhand eens een half jaartje GEEN abonnementskosten moeten berekenen ter compensatie van al deze ellende.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC telefoon via kabel
-
- Berichten: 243
- Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Re: UPC telefoon via kabel
What's new......