LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vanavond een aanval op mijn PC

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
seuren

Vanavond een aanval op mijn PC

Ongelezen bericht door seuren »

Omdat ik "Identity Protection" beveiliging heb op mijn PC kwam er vanavond een aanval op de PC toen ik een posting postte op dit forum en door dit programma werd afgeslagen doe ermee wat u wilt, wil het toch even melden.
Hoe meer tijd u online doorbrengt, des te belangrijker is het om uw persoonlijke informatie te beveiligen tegen identiteitsdiefstal. AVG Identity Protection™ vormt een extra laag bovenop bestaande antivirusprogramma's en beschermt uw wachtwoorden, creditcardnummers en andere waardevolle digitale informatie tegen ongewenste pottenkijkers.

AVG Identity Protection™ loopt ver vooruit op de standaard beschermingssoftware tegen identiteitsdiefstal. Niet alleen bent u beschermt tegen online bedreigingen - ook potentieel gevaarlijke situaties op uw pc worden herkend en gestopt, voordat deze schade kunnen aanbrengen.

AVG Identity Protection™ is een onmisbare uitbreiding op alle antivirusprogramma's en is dus niet alleen bestemd voor AVG-producten. De voordelen

Uw identiteit is beschermd telkens wanneer u online gaat.

AEMLB

Re: Vanavond een aanval op mijn PC

Ongelezen bericht door AEMLB »

Mijn computer staat 24 uur p.d. online en ik heb nooit problemen hoor, gewoon van te voren zorgen dat je goed beschermt bent. Iedereen heeft zijn/haar voorkeur voor een bepaald programma.

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Altijd met gratis virusscanners gewerkt, en dat voldoet me best,

Betaalde scanners zijn eigenlijk meer geschikt voor bedrijven en computers die waardevolle bestanden bevatten,

Voor mij niet van toepassing, bij mij zijn slechts muziek en video's te vinden die niet waardevol zijn,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

hier ook gratis virus scanner gaat prima nooit problemen!

Dekseldopje

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

Dito hier, AVG Free voor virussen en Windows Firewall (geconfigureerd) en Windows Defender op de achtergrond

Gesloten