VARIAKEYS.NL
VARIAKEYS.NL
Activatiecode voor Microsoft Office gekocht maar deze nooit geleverd gekregen. Ook na contact via WhatsApp niks geleverd gekregen.
Reageren niet op mails of contact formulier.
WEES GEWAARSCHUWD.
Reageren niet op mails of contact formulier.
WEES GEWAARSCHUWD.
Re: VARIAKEYS.NL
Bedankt.
Raar, ik krijg de activatiecodes altijd direct van MicroSoft.
Raar, ik krijg de activatiecodes altijd direct van MicroSoft.
-
- Berichten: 5239
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: VARIAKEYS.NL
Deze zal wel goedkoper zijn.
Re: VARIAKEYS.NL
Beste klant,
Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die u hebt ondervonden met uw aankoop bij Variakeys.nl. Het is voor ons ontzettend belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn met zowel onze producten als onze klantenservice. Het spijt ons te horen dat dit in uw geval niet het gevolg was, en nog meer dat deze kwestie al zo lang onopgelost is gebleven.
We begrijpen de frustratie die ontstaat wanneer u niet ontvangt wat u hebt gekocht en wanneer uw pogingen tot contact onbeantwoord blijven. Dit staat niet in lijn met de waarden en de servicekwaliteit die Variakeys.nl nastreeft. Het is duidelijk dat wij in deze situatie niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, en daarvoor bieden wij onze excuses aan.
Gezien de tijd die sinds uw oorspronkelijke klacht is verstreken, willen wij deze kwestie met de hoogste prioriteit behandelen. Wij zijn toegewijd aan het herstellen van uw vertrouwen in ons bedrijf. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected]. Vermeld alstublieft uw oorspronkelijke bestelnummer en elke andere relevante informatie die ons kan helpen uw situatie snel op te lossen.
Als onderdeel van onze inzet om deze situatie recht te zetten, bieden we u niet alleen de beloofde activatiecode aan, maar zullen we ook kijken naar een passende compensatie voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Dit kan een extra product, korting op toekomstige aankopen of een volledige terugbetaling zijn, afhankelijk van uw voorkeur.
We hopen dat u ons de kans geeft om deze fout te herstellen en uw vertrouwen in Variakeys.nl te herstellen. We kijken uit naar uw reactie en staan klaar om deze kwestie naar uw tevredenheid op te lossen.
Met oprechte excuses,
Ilse
Klantenservice Team
Variakeys.nl
Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die u hebt ondervonden met uw aankoop bij Variakeys.nl. Het is voor ons ontzettend belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn met zowel onze producten als onze klantenservice. Het spijt ons te horen dat dit in uw geval niet het gevolg was, en nog meer dat deze kwestie al zo lang onopgelost is gebleven.
We begrijpen de frustratie die ontstaat wanneer u niet ontvangt wat u hebt gekocht en wanneer uw pogingen tot contact onbeantwoord blijven. Dit staat niet in lijn met de waarden en de servicekwaliteit die Variakeys.nl nastreeft. Het is duidelijk dat wij in deze situatie niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, en daarvoor bieden wij onze excuses aan.
Gezien de tijd die sinds uw oorspronkelijke klacht is verstreken, willen wij deze kwestie met de hoogste prioriteit behandelen. Wij zijn toegewijd aan het herstellen van uw vertrouwen in ons bedrijf. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected]. Vermeld alstublieft uw oorspronkelijke bestelnummer en elke andere relevante informatie die ons kan helpen uw situatie snel op te lossen.
Als onderdeel van onze inzet om deze situatie recht te zetten, bieden we u niet alleen de beloofde activatiecode aan, maar zullen we ook kijken naar een passende compensatie voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Dit kan een extra product, korting op toekomstige aankopen of een volledige terugbetaling zijn, afhankelijk van uw voorkeur.
We hopen dat u ons de kans geeft om deze fout te herstellen en uw vertrouwen in Variakeys.nl te herstellen. We kijken uit naar uw reactie en staan klaar om deze kwestie naar uw tevredenheid op te lossen.
Met oprechte excuses,
Ilse
Klantenservice Team
Variakeys.nl
Re: VARIAKEYS.NL
Het lijkt me TS na bijna 2 jaar al iets anders heeft geregeld.
Speedy123
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5239
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: VARIAKEYS.NL
Kijk daar is ook iemand naar de cursus tekstschrijven voor dummies geweest.
Wat een brij nietszeggende marketing blabla.
Too little too late.
Wat een brij nietszeggende marketing blabla.
Too little too late.
Re: VARIAKEYS.NL
Dit kan toch niet serieus zijn, twee jaar na dato.Variakeys schreef: ↑08 apr 2024 21:58Beste klant,
Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die u hebt ondervonden met uw aankoop bij Variakeys.nl. Het is voor ons ontzettend belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn met zowel onze producten als onze klantenservice. Het spijt ons te horen dat dit in uw geval niet het gevolg was, en nog meer dat deze kwestie al zo lang onopgelost is gebleven.
We begrijpen de frustratie die ontstaat wanneer u niet ontvangt wat u hebt gekocht en wanneer uw pogingen tot contact onbeantwoord blijven. Dit staat niet in lijn met de waarden en de servicekwaliteit die Variakeys.nl nastreeft. Het is duidelijk dat wij in deze situatie niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, en daarvoor bieden wij onze excuses aan.
Gezien de tijd die sinds uw oorspronkelijke klacht is verstreken, willen wij deze kwestie met de hoogste prioriteit behandelen. Wij zijn toegewijd aan het herstellen van uw vertrouwen in ons bedrijf. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected]. Vermeld alstublieft uw oorspronkelijke bestelnummer en elke andere relevante informatie die ons kan helpen uw situatie snel op te lossen.
Als onderdeel van onze inzet om deze situatie recht te zetten, bieden we u niet alleen de beloofde activatiecode aan, maar zullen we ook kijken naar een passende compensatie voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Dit kan een extra product, korting op toekomstige aankopen of een volledige terugbetaling zijn, afhankelijk van uw voorkeur.
We hopen dat u ons de kans geeft om deze fout te herstellen en uw vertrouwen in Variakeys.nl te herstellen. We kijken uit naar uw reactie en staan klaar om deze kwestie naar uw tevredenheid op te lossen.
Met oprechte excuses,
Ilse
Klantenservice Team
Variakeys.nl
Maar wel klantvriendelijk dat het Klantenservice Team 's avonds rond 22.00 uur nog druk bezig is de jarenlange achterstanden weg te werken......
-
- Berichten: 32465
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: VARIAKEYS.NL
Ach, ze hebben zelf ook wel in de gaten dat het een beetje erg laat is. Zou TS dit nog lezen? Waarschijnlijk niet. In dat geval is een oplossing natuurlijk ver weg.
Even op de site in kwestie gekeken, maar de contactgegevens inclusief KvK nummer staan keurig vermeldt. Daar is dus verder niks mis mee. Kennelijk een communicatiestoornis op een of andere manier.