LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Volgt u ook adviezen van b.v. die op Google staan
Volgt u ook adviezen van b.v. die op Google staan
Ik wilde mijn PC wat sneller laten opstarten en afsluiten.
Mijn ervaring is doe het niet, want je gaat in het register klooien
en het resultaat is dat de handel vastloopt.
Heeft u ook zo'n ervaring ?
Mijn ervaring is doe het niet, want je gaat in het register klooien
en het resultaat is dat de handel vastloopt.
Heeft u ook zo'n ervaring ?
Re: Volgt u ook adviezen van b.v. die op Google staan
Het kaf van het koren scheiden in deze is erg lastig. Voor je het weet installeer jezelf juist malware door de "goedbedoelde" adviezen.
Heeft u ook die ervaring Ik ben weken bezig geweest om de
PC weer beter te maken
PC weer beter te maken
Nee heb die ervaring zelf niet , omdat ik heel erg oppas met wat ik zelf installeer. Daarnaast vraag ik een paar bekenden altijd naar goede tips bij problemen die heel goed weten waar ze het over hebben.
Zelf ben ik niet meer dan een redelijk handige gebruiker op dat gebied.
Zelf ben ik niet meer dan een redelijk handige gebruiker op dat gebied.
Het register is ook niet iets waar U zomaar in moet gaan spelen omdat een "slimmerik" op internet aangeeft dat het kan. Hopelijk heeft U nu de computer weer goed aan de praat, U zou nog systeemherstel kunnen uitvoeren tot het punt voor de registerhandeling.
Mijn advies: Als U niet goed weet hoe de vork in de steel zit, begin er niet aan en laat het over aan de mensen die er verstand van hebben.
Mijn advies: Als U niet goed weet hoe de vork in de steel zit, begin er niet aan en laat het over aan de mensen die er verstand van hebben.
Ik had een backup op de HD staan en heb nu ook
backup online dus gebeurt me geen 2e keer
Hopen dat het zo blijftjuster schreef:Ik had een backup op de HD staan en heb nu ook
anders help jij toch welKishkumen schreef:
Hopen dat het zo blijft
Google geeft geen informatie, slechts links naar sites waar toevallig de zoektermen voorkomen. Het is aan de gebruiker om de informatie op bruikbaarheid te selecteren.
Het is vrij simpel: begrijp je zelf niet wat degene op internet aangeeft dan niet doen! oftewel: als gewone gebruiker heb je geen idee wat de verschillende registry waarden doen en moet je daar gewoon vanaf blijven.
Een auto breng je meestal ook naar de dealer voor onderhoud, een computer is eigenlijk hetzelfde. Je gebruikt het ding maar onderhoud moet je door gekwalificeerd personeel laten doen (gekwalificeerd personeel kan ook een gewoon persoon zijn met verstand van zaken). Zelf rommelen in iedergeval niet doen!
Een auto breng je meestal ook naar de dealer voor onderhoud, een computer is eigenlijk hetzelfde. Je gebruikt het ding maar onderhoud moet je door gekwalificeerd personeel laten doen (gekwalificeerd personeel kan ook een gewoon persoon zijn met verstand van zaken). Zelf rommelen in iedergeval niet doen!