![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
Wat acer nu doet is hetzelfde als een autodealer die een gratis volle tank benzine erbij levert als je eerst 10 euro overmaakt met je creditcard.
![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Knap dat je dat weet zonder te weten om welke versie van windows 7 het gaat.quantas01 schreef:Het is een gunst dat je die goedkoop erbij kan kopen het is geen verplichting.
Ga naar de winkel daar kost dezelfde upgrade je 179 euro.
Windows vista geen goed OS? Waar staat dat?adrie1961 schreef:Ik noem dit geen gunst aangezien vista geen echt goed functioneerent besturingssysteem is geweest waardoor microsoft min of meer gedwongen was een nieuw beter besturingssysteem te bouwen wat wel redelijk functioneert.
Mijn vorige upgrade van windowsxp naar vista koste niet zoveel maar ja dat was een ander merk.
Bovendien vindt ik het zo als jij het stelt quantus misleidende reclame als er dan bij een computer staat incl. windows upgrade. Dan is dit geen gunst.
En wat betreft de prijs van een losse upgrade schandalig
Heb laatst voor mijn beide macs een upgrade gekocht (familypack) 50 euro
vraag ik me af waar je je druk om maakt?1 Terms and conditions vary. Additional ordering, shipping, handling or other fees may apply based on the local region/country.
Ik heb het over de officieel uitgebrachte home premium welke die upgrade is.Knap dat je dat weet zonder te weten om welke versie van windows 7 het gaat.
Voor windows 7 home kost dit b.v. maar 94,69. Maar goed.
Nee het besturingssysteem was goed alleen de hardware in veel gevallen niet bv p3 met 256mb geheugen en dan maar janken vista is ***, nee de hardware is niet geschikt das wat heel anders.Wat betreft het OS weet vriend en vijand dat vista niet het meest optimale besturingssysteem is geweest. Daar hoef je alleen maar even voor te googelen. Zeker als je bedenkt dat een offeicieel aangeschaft offiche pakket alleen maar aan te sturen was door in het register sommige delen uit te schakelen. Dit is gebeurd op advies van de microsoft helpdesk.
Ik heb hier een acer gekocht met vista er op 3 gig intern geheugen intel core 2 quade Q6600 2 x 500 gig harddisk beeldkaart een geforce nvdia 8600GT met 1024 mb geheugen, Ik heb het officiele offiche 2007 pakket gekocht. En het enige wat de helpdesk van microsoft kon vinden was dat ik onder outlook in het register addins moest uitschakelen want dit bleek de boosdoener te zijn. Daarna draaide het pakket.Als office niet werkt ligt dat echt aan jezelf, en dan is het ook geen 2007 of 2003 geweest maar veel ouder spul.
Dat sommige drivers niet werkten lag aan de fabrikanten maar office is zelf van hun dat werkt echt wel.
Als je zo begint (Acer want das BUDGET rommel) kun je ieder probleem tekkelen. Want dan zou je uberhaupt al niet aan een pc moeten beginnen maar ineens over moeten stappen naar een mac.quantas01 schreef:Wel aan Acer want das BUDGET rommel
Op een goede pc krijg je dit soort problemen niet.
quantas01 schreef:Als je al zolang met computers werkt noem je vista ook geen rommel.
Wil je kwaliteit dan moet je of HP, Asus of op maat bouwen.
Het spijt mij te moeten constateren dat u deze gekocht heeft ik gebruik zelf het gratis concurerende merk OPEN OFFICE van sun microsystems dit is EXACT het zelfde paket onder een andere naam met andere icoontjes.... gewoon legaal te gebruiken thuis of op kantoor legaal of je dr nou 100 van draait of 1 u betaald niksadrie1961 schreef:Ik heb het officiele offiche 2007 pakket gekocht.
das zeker geen compliment heTheLD schreef:@poisonic
Je hebt het geheel goed onderbouwd. Ook je taalgebruik is op niveau, chapeau
Bedrijfsleven haat geen windows vista maar men is bang voor het onbekende ik heb zat grote klanten uit het bedrijfsleven die er idd tegenop zagen maar toen het draaide was men erg tevreden, maar ja dat bereik je alleen met goed spul en niet met standaard prut.Wat loop je nou dom te kletsen zelfs de ict en het bedrijfs leven haten windows vista.
ook jou advies om een HP op maat te laten bouwen is kolder.... hun producten zijn BAGGER voor die prijs.... om te janken gewoon.... schaam je diep door zown dom iets te zeggen dat HP kwaliteit zou zijn... hou toch op met je klets praat wou je zegge dat hun onderdelen die op technologie 3mnd achterlopen oftewel afdankertjes van intel,amd,nvidia,ati nou beter zijn??? ik heb bij hp gewerkt vriend en heb de onderdele zien leggen.....
Alleen met je keuze ASUS ben ik het eens
voor de rest kun je van mij weer onder die steen kruipen waar jij vandaan kwam
om even terug te komen op je ontkenning... ik stoor mij er aan dat je HP kwaliteit durft te noemenquantas01 schreef:Als je al zolang met computers werkt noem je vista ook geen rommel.
Dan had je er wel iets meer van geweten.
Evenals met office en dat kreeg jezelf ook niet opgelost dus ja je weet er niet veel van.
Wil je kwaliteit dan moet je of HP, Asus of op maat bouwen.