LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat moet ik doen????????

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
po

wat moet ik doen????????

Ongelezen bericht door po »

ik heb een maandje geleden een medion-pc gekocht en nu is die stuk.
ik heb medion gebeld en ik heb gezegd wat er meeis maar ze vragen er
50 euro voor om hem te maken maar ik wil dat niet betalen

unSOUND

Re: wat moet ik doen????????

Ongelezen bericht door unSOUND »

Zeker niet betalen....

hij is nota bene een maand oud, dit moet gewoon garantiewerk zijn.

po

Ongelezen bericht door po »

ik heb geen andere keus ze zeggen je moet windows xp home opnieuw installeren of wij maken hhem voor 50 euro
dat instaleren dat doe ik ook maar dan komt er een fout ze zeggen je hebt software verwijderd dat niet onder de garantie valt zegt medion

Michel73

Ongelezen bericht door Michel73 »

Heb je jouw PC bij de Aldi gekocht. Dan gewoon terug naar Aldi brengen en de PC door hun op laten sturen.

Succes,

Michel :wink:

L.Rozenwater

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

po geeft NIET aan, wat het eigenlijke probleem is: software- danwel hardwarematig. Op de hardware heb je gewoon garantie, ongeacht welke programma's er op staan, MITS er programma's op staan, welke geen gegarandeerde comptabiliteit met de aanwezige hardware hebben.
Is dat laatste niet het geval, volg het advies van Michel73
Is het echter puur een softwareprobleem, dan KAN ik me voorstellen, dat Medion daar "moeilijk" over doet, omdat eigenlijk in alle licentievoorwaarden wel iets staat over het accepteren van b.v. niet voorziene bugs en gevolgschade.
Blijkt na een recovery van het oorspronkelijk meegeleverde softwarepakket iets duidelijk fout te zijn. (Niets meer en minder dus dan de orginele recovery), ook dan zal Medion met een gratis oplossing moeten komen.

JaFO

Ongelezen bericht door JaFO »

omdat eigenlijk in alle licentievoorwaarden wel iets staat over het accepteren van b.v. niet voorziene bugs en gevolgschade.
dat mag dan wel in alle licentievoorwaarden staan, echter :
- feit is dat je die licenties pas na aankoop kunt inzien

- dat het er in staat wil nog niet zeggen dat het 'redelijk' is (bij normale producten zijn zulke clausules volgens mij ook niet zonder meer 'legaal')

Aan de andere kant ... computers worden verkocht alsof het broodroosters zijn, terwijl de techniek nog lang niet aan die fase toe is ondanks dat wat de diverse fabrikanten ons willen doen geloven.

Gesloten