Deze laptop komt volgens mij uit de hoge hoed als je de keuzehulp van Coolblue gebruikt met gamen, streamen en groot scherm. Maar ik vermoed dat Coolblue bij gamen denkt aan een realistisch 3D actiespel, niet aan een nogal statisch spelletje schaak. Wat Dagkoers wil, kan net zo goed met de goedkoopste chromebook, volgens mij. Een betere keuze is dan een gewone laptop, in welke prijsklasse dan ook.
in dit topic legt hij een keuze van 2 bijna identieke modellen voor.
Niet bijna identiek maar 100% identiek. Ze hebben allebei serienummer 16IAU7 dus daar kan letterlijk geen verschil tussen zitten. Het is exact de zelfde laptop. Het enige verschil is de prijs en de winkel.
Daarom slaat deze vraag echt helemaal nergens op. Ik heb het idee dat de TO gewoon zijn account WIL kwijt raken omdat hij dit soort zinloze vragen blijft stellen (en hij heeft gewoon professionele hulp nodig).
Ik denk dat jij hulp nodig hebt en een bril, ze zijn niet identiek, anders zou ik de keuze al gemaakt hebben.
De processor en opslagruimte verschilt.
Gefeliciteerd met uw aankoop. Vanaf morgen veel plezier ermee. Alvast een goede jaarwisseling en . . . . voorzichtig met vuurwerk of veel genoegen bij de Erasmusbrug.
Ik heb vandaag de Chromebook uitgetest en hij is echt snel.
Ik heb geen spijt van mijn aankoop.
Ze wilde mij nog een verzekering aansmeren maar daar trap ik niet in.
Iedereen een gezond 2024!
Na bijna een half jaar steggelen is het u eindelijk gelukt om een laptop o.i.d. aan te schaffen en wat u vooral siert is dat u helemaal alleen de stad in bent gegaan zelfs twee winkels heeft bezocht en de voor u beste winkel heeft gekozen.
Veel plezier met de gekozen laptop en vooral zo doorgaan in dit nieuwe jaar waarin u weer nieuwe keuzes dient te maken.