Een vraagje, weet iemand hoe ik de (lelijke paarse ) werkbalk van mijn nieuwe PB computer bij Internet Explorer kan verwijderen? En gewoon de standaard werkbalk kan krijgen? Ik heb geprobeerd IE te verwijderen en opnieuw te installeren echter zonder resultaat.
Graag reactie,
groetjes Annie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] werkbalk aanpassen bij internet explorer???
Re: werkbalk aanpassen bij internet explorer???
Ik weet niet zo gauw hoe je dit kunt wijzigen (wel titel in de explorer balk), maar stel je vraag eens bij het forum van ComputerIdee.
Gewoon http://www.computeridee.nl en doorklikken.
Denk dat je daar meer succes hebt.
Succes.
Lobbes
Gewoon http://www.computeridee.nl en doorklikken.
Denk dat je daar meer succes hebt.
Succes.
Lobbes
In win xp kies je start, run (uitvoeren) en typt gpedit.msc
Navigeer naar:
user config
>windows settings
>>IE maintenance
>>>Browser user interface
Hier kan je titel, logo en toolbar aanpassen. Kies voor de standaard of gebruik een eigen ontwerp.
Navigeer naar:
user config
>windows settings
>>IE maintenance
>>>Browser user interface
Hier kan je titel, logo en toolbar aanpassen. Kies voor de standaard of gebruik een eigen ontwerp.
Beste Gast van 17:56 uur:
Ik heb jouw eerste regel geprobeerd maar kom niet verder.
Ik krijg nl. de melding dat Windows het bestand gpedit.msc niet kan vinden en dat ik moet controleren of de naam wel goed is gespeld.
Graag nog een reactie. Bij voorbaat dank.
Lobbes
Ik heb jouw eerste regel geprobeerd maar kom niet verder.
Ik krijg nl. de melding dat Windows het bestand gpedit.msc niet kan vinden en dat ik moet controleren of de naam wel goed is gespeld.
Graag nog een reactie. Bij voorbaat dank.
Lobbes
Aha, ik was niet alleen vergeten in te loggen maar ook dat gpedit alleen in XP PRO te vinden is.
In andere windows versies kan je dit wijzigen in het register of er een klein progje voor downloaden, zoek even op google. M$ zelf heeft er ook een beschikbaar gesteld geloof ik.
Maak een backup van je register alvorens ook maar iets te veranderen! De juiste sleutel is makkelijk te vinden in google. Ik ga het hier verder niet promoten of uitleggen, krijg ik ook geen boze reacties van mensen die het niet goed doen en ongemerkt de boel verprutsen.
In andere windows versies kan je dit wijzigen in het register of er een klein progje voor downloaden, zoek even op google. M$ zelf heeft er ook een beschikbaar gesteld geloof ik.
Maak een backup van je register alvorens ook maar iets te veranderen! De juiste sleutel is makkelijk te vinden in google. Ik ga het hier verder niet promoten of uitleggen, krijg ik ook geen boze reacties van mensen die het niet goed doen en ongemerkt de boel verprutsen.
Hallo Punt, bedankt voor je snellle reactie.Geplaatst op 24 May 2004 12:38 door Punt
Ik heb inderdaad XP-Home Ed.
Ik weet wel dat ik via Regedit wel de titel van de titelbalk in IE kan wijzigen.
Dat was bij mij ook even nodig.
De rest is voor mij oké, alleen Annie1978 weet nog niet hoe.