LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] windows mediaplayer 11

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
zonnevogel

windows mediaplayer 11

Ongelezen bericht door zonnevogel »

Ik heb mediaplayer 11 geïnstaleed.Het ziet er geweldig uit, zelfs je foto's staan er voortaan in.Maar...nu wilde ik een cd branden via de player en dat lukt niet. Wat hij eerst in player 10 er maar 6 minuten over deed duurt het nu 25 minuten en staat er uiteindelijk niks op. Of er staat wel iets op maar dan heeft hij eerst de pc afgesloten en krijg ik een melding dat hij herstelt is van een ernstige fout.
Ik heb er nu player 10 maar weer opgezet, maar liever heb ik toch de 11.
Heeft iemand een oplossing hiervoor?

jrabel

Re: windows mediaplayer 11

Ongelezen bericht door jrabel »

je hebt de oplossing zelf toch al uitgevoerd
Laatst gewijzigd door jrabel op 18 nov 2008 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.

supernov

Ongelezen bericht door supernov »

Via de player branden...werkt dit niet via de ingebouwde brander-functionaliteit van Windows? Zou in dat geval geen verschil moeten maken, tenzij 11 een bug bevat op dat gebied. Misschien even kijken bij Windows update?

Heb er zelf geen ervaring mee, ik brand media altijd via Nero of een vergelijkbaar CD-programma. Kan het aanraden!

Beertje02

Ongelezen bericht door Beertje02 »

ik werk al jaren met Nero versie 6, perfect programma om Cd's en DVD's mee te branden. Met de nieuwere versie 7 heb ik geen ervaring,

Gesloten