LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Word 2010 en Windows Live Mail 2012

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Marcel043

Word 2010 en Windows Live Mail 2012

Ongelezen bericht door Marcel043 »

Ik heb problemen met 2 dingen op mijn computer. Misschien heeft het met elkaar verband.

Probleem 1 Bij Office 2010 kan ik in het programma Word de therm “Opslaan als” bijna niet gebruiken. Als je er gebruik van maakt hangt het programma Word (9 van de 10 keer). Je kunt het programma Word opnieuw opstarten maar je tekst ben je kwijt. Niet alleen in Word maar ook in andere software programma's waarin de term "Opslaan als" voor komt heeft dit probleem

Probleem 2 Bij Windows Live Mail kan ik de therm “bijlage” niet gebruiken. Als je er gebruik van maakt hangt het programma Windows Live Mail (9 van de 10 keer). Je kunt het programma Windows Live Mail opnieuw opstarten maar je tekst van je mail ben je kwijt. Er zijn momenten dat het wel goed gaat maar de meeste keren hangt het programma.

Met de problemen hierboven heb ik verschillende keren het desbetreffende programma opnieuw geïnstalleerd.

Wat is hier de oorzaak van en wat moet ik doen?
Kan mij iemand hierop antwoord geven?
Bij Voorbaat Dank

eezacque

Re: Word 2010 en Windows Live Mail 2012

Ongelezen bericht door eezacque »

Vervelend! Ik denk dat je meer kans hebt als je je probleem post in een technisch forum over windows, het zou ook een probleem met je computer kunnen zijn...

olaf79

Re: Word 2010 en Windows Live Mail 2012

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ik denk dat het probleem zit in een programma dat wijzigingen in de windows verkenner aanbrengt en op de een of andere manier de verkenner doet crashes. Je opent namelijk stiekum de verkenner zodra je op opslaan als drukt en als je dan naar een speciale locatie navigeert kan de verkenner eruit klappen.

Kijk eens of je programma's als dropbox, icloud, onedrive (skydrive) of iets dergelijks gebruikt (synchronisatie met de cloud) en zoek daar het probleem. Andere boosdoeners zijn verkenner uitbreidingen, kleine programma's die extra functionaliteit toevoegen aan de windows verkenner.

Gesloten