LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yourgamezone.nl

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
sebas0503

Yourgamezone.nl

Ongelezen bericht door sebas0503 »

Hallo,

Gister heb ik op de website van Yourgamezone Guildwars 2 aangeschaft.
Na enige tijd kwam ik erachter dat hun advertentie niet klopte.
Op hun website staat/stond dat ze direct konden leveren.
Na een mailtje kreeg ik dit terug na 6 uur.

Het product dat u heeft besteld ik niet op voorraad en die wordt ook naast de prijs vermeld. De eerste levering van guild wars 2 komt rond 9-9 en rond
deze datum zult u ook het product ontvangen van ons.

Hopelijk heb ik u voldoende geinformeerd

Ik heb daarop meteen een mail terug gestuurd dat ik graag mijn bestelling wil cancelen.
Waarna ik hem ergens anders wel direct kon krijgen.

Na 8 uur kreeg ik terug dat ze mij een tegoed bon willen geven van 2x prijs van dit spel ( wat ik dus ook besteld heb )

Is dit normaal het gaat om een website die alleen online spellen verkoopt en normaal koop ik 1 spel per 2/3 jaar.

Ik moet hier nog bij zetten ik heb niks ontvangen hoe kunnen ze me dan een tegoedbon aansmeren is dat niet alleen als je iets terug brengt of terug stuurt?

Afbeelding

melomaan

Re: Yourgamezone.nl

Ongelezen bericht door melomaan »

Je hebt het spel via internet en binnen 8 dagen van de koop afgezien. Volgens mij heb je wettelijk dan recht om je geld terug te krijgen. Echter kan het rustig 30 dagen duren voordat je het geld dan weer op je rekening hebt.
9/9 duurt slechts 3 dagen. Ik zou dus akkoord gaan en het spel overmorgen weer bij hun bestellen. Dan houd je een tegoedbon over waar je later weer een ander spel (op hun kosten) voor kunt bestellen.

sebas0503

Heb ze zojuist een mail gestuurd en vriendelijk verzocht om alsnog het geld terug over te boeken.
Heb zo'n vaag vermoeden dat ze dit niet gaan doe zal het up to date houden.

sebas0503

Goedendag Sebas,

Als uitzondering zullen wij over gaan tot creditering. Graag ontvang ik uw rekeningnummer zodat wij het openstaande
bedrag aan u kunnen crediteren.

In afwachting van uw reactie

had jouw informatie zeg maar mee gestuurd in de laatste mail en toen kon het dus wel

Vriendelijk bedankt :)

Skillz95

Ongelezen bericht door Skillz95 »

Voortaan een betere site zoeken kan ook :)

Ik bestel me spellen bij nedgame

sochtends voor 10 uur besteld is smiddags in huis.

en smiddags besteld is volgende dag in huis.
+ duidelijk overzicht of ze hem in vooraad hebben.

Misschien een tip om daar voortaan een kijkje te nemen :)

Gesloten