Ik heb op 12 januari 2011 een ASUS N53J notebook aangeschaft bij MediaMarkt in Enschede. Eind maart was deze al defect (Harddisk kapot), ik ben dus naar de winkel teruggegaan. Na 20 min te hebben gewacht, werd ik geholpen, beter gezegd te woord gestaan door een medewerker van computersupport. Ik kon mijn laptop beter zelf naar ASUS sturen via de thuisregeling. Dan zou ik 'm geen 5 weken maar max. 10 dagen kwijt zijn. Ik dus gevraagd of dat kon worden geregeld voor me, maar het enige wat ik als antwoord kreeg was "kijk maar in de handleiding". Vervolgens draaide hij me de rug toe.
Ik dus de website van ASUS opgezocht, en na wat zoeken kon ik mijn notebook daar voor reparatie aanmelden.
Enkele uren later kreeg ik een e-mail met een rma-nummer en nog iets later kreeg ik een e-mail van de vervoerder. Morgen word 'ie opgehaald.
Volgende dag notebook meegegeven en 8 dagen later kwamen ze hem weer terug brengen. Alles was weer prima in orde.
De reparatie was uitgevoerd door Dynafix en ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden over ze ben!
Begin juni, notebook weer defect (weer de harde schijf...). Ik heb dus direct via ASUS een rma-nummer aangevraagd en ja hoor, binnen enkele uren een e-mail. Voor vijf uur kreeg ik telefoon van TNT Express, of het mij schikte dat ze morgen tussen 2 en 5 de notebook konden ophalen. Erg netjes van ze!
Volgende dag dus notebook meegegeven. En ongeveer 11 dagen later stond UPS aan de deur om mijn notebook weer af te leveren. Dit keer is de reparatie uitgevoerd door Comserve Network Netherlands, en ook over hun ben ik zeer tevreden!
Aanleiding van dit bericht is dat er ook wel goede verhalen over reparatiebedrijven geschreven mogen worden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zeer tevreden over ASUS, Dynafix en Comserve!
-
Re: Zeer tevreden over ASUS, Dynafix en Comserve!
Ik was ook heel tevreden bij mijn eerste reparatie.
Echter ben ik nu 7 maanden verder en heb ik hetzelfde probleem.
Nu weigert asus te kijken waardoor het probleem ontstaan is tenzij ik 75 euro betaald plus kosten voor eventuele onderdelen.
Echter ben ik nu 7 maanden verder en heb ik hetzelfde probleem.
Nu weigert asus te kijken waardoor het probleem ontstaan is tenzij ik 75 euro betaald plus kosten voor eventuele onderdelen.