LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gepersonaliseerd nummerbord
Gepersonaliseerd nummerbord
In sommige andere landen, met name de VS, kan het al lang: de eigenaar van een auto mag zelf zijn kentekenplaat samenstellen en versieren. De VVD wil onderzoeken of dat ook hier kan. Iedereen moet daarbij zelf voor de kosten opdraaien. Lees meer: http://www.radartv.nl/nieuws/archief/de ... ijk-maken/
Een verrijking voor de Nederlandse wegen (en staatskas) of onzin - wat vind jij?
Een verrijking voor de Nederlandse wegen (en staatskas) of onzin - wat vind jij?
Re: Gepersonaliseerd nummerbord
B 0313 ND
-
Och, als daarmee de wegenbelasting (houderschapsbelasting, ok dan) omlaag kan, waarom niet?
Het lijkt leuk, maar het is gewoon een speeltje, meer niet. Ben benieuwd hoeveel 'love' nummerborden er komen die na het beëindigen van een relatie weer vervangen moeten worden.
Het lijkt leuk, maar het is gewoon een speeltje, meer niet. Ben benieuwd hoeveel 'love' nummerborden er komen die na het beëindigen van een relatie weer vervangen moeten worden.
-
Lachen hey als dat door gaat
Mevrouw Schultz vind het maar niets dus dan mag het gewoon niet. "Je kunt je auto zelf ook opleuken, zegt ze". Lijkt me ook niet zo'n strak plan als het een privé auto betreft: is ie gelijk minder waard bij verkoop. Ik vind het wel een leuk idee; al zo vaak gezien in andere landen, niet alleen Amerika. Plus, ook niet onbelangrijk, als er een ongeluk gebeurt en de auto er snel vandoor gaat vergeet men in de consternatie wel eens een kenteken goed te onthouden. Zo'n persoonlijk nummerbord blijft dan wel "hangen", indien nodig. We worden als burger immers al opgeroepen om goed op te letten? Ik ben voor, kun je de rest van je leven "je eigen nummerbord" behouden. Maar ik zal wel een van de weinigen zijn.
In veel landen is het kenteken persoonlijk, dus hoort bij een persoon. In Nederland hoort het kenteken bij het voertuig. Dus het lijkt me wat moeilijk in te voeren.
Zal ook wel te kostbaar blijken te zijn. Maar wel leuk.madfred schreef:In veel landen is het kenteken persoonlijk, dus hoort bij een persoon. In Nederland hoort het kenteken bij het voertuig. Dus het lijkt me wat moeilijk in te voeren.
Maar toch ook weer een gemiste kans
Maar, althans geen auto maar een 45km autootje hier heeft een nummerbord op de voorkant (!) 12 Oktober 1999. Zie dat tuutje iedere dag, is hun trouwdag en dag van overlijden van mijn vader. Dus dat kan men dan ook wel eens tegenkomen. Nou ja, dat is het leven.
Is geen probleem hier in omgeving Brasschaat, heb zelf kennissen die een plaat hebben als RAMBO, QQ.
Kost hier in Vlaanderen 1000 euro, volledig gepersonaliseerd, zelf vind ik het weggegooid geld.
Kost hier in Vlaanderen 1000 euro, volledig gepersonaliseerd, zelf vind ik het weggegooid geld.
Heel erg ; origineel; die naam : lol: en inderdaad; dan is het die uitgave niet waard.prem schreef:Is geen probleem hier in omgeving Brasschaat, heb zelf kennissen die een plaat hebben als RAMBO, QQ.
PREM forumdeskundige, lijkt me wel bij je passenprem schreef:Is geen probleem hier in omgeving Brasschaat, heb zelf kennissen die een plaat hebben als RAMBO, QQ.
Ik weet wel dat je me niet mag, maar net als de zwarte Prem ben ik heel aardig.tortle schreef:PREM forumdeskundige, lijkt me wel bij je passenprem schreef:Is geen probleem hier in omgeving Brasschaat, heb zelf kennissen die een plaat hebben als RAMBO, QQ.
Wat betreft de nummerplaat...
Je brengt me wel op een idee....ik ga er voor sparen!
Als ik er aan denk zal ik eens wat kiekjes nemen van nummer platen hier. Er is er ook een hier met een Nissan GT-R, een rap voiturreke natuurlijke met de plaat...bye-911. Geen Porsche liefhebber dus en een probleempje ergens boven in.
Laatst gewijzigd door prem op 10 okt 2014 00:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik vind je een toffe peer hoor niet meer en niet minder
Dank je, heel vriendelijk van je.tortle schreef:Ik vind je een toffe peer hoor niet meer en niet minder
Ik kan me nu al verheugen op alle idiote spelfouten op die kentekens, mocht het doorgaan...
Op 99 van de 100 bedrijfsauto's staat een fout; leuk spelletje voor onderweg: wie ziet de meeste. Dat gaat straks met die kentekens ook zo.
Op 99 van de 100 bedrijfsauto's staat een fout; leuk spelletje voor onderweg: wie ziet de meeste. Dat gaat straks met die kentekens ook zo.
-
Ach leuk voor die rijke VVDers. Van mij mogen ze, laat ze maar flink de staatskas spekken.
Maar goed, weten we meteen met welke grote wereldproblemen die partij zich bezighoudt.
Maar goed, weten we meteen met welke grote wereldproblemen die partij zich bezighoudt.
Denk jij echt dat er alleen rijke mensen voor de VVD stemmen? Tjeetje, dat is een gedachte uit de jaren 50 van de vorige eeuw. 't Barst van de rijke CDA-PVDA- stemmers, de andere partijen voor 't gemak maar even buiten beschouwing latend.Josephien12 schreef:Ach leuk voor die rijke VVDers. Van mij mogen ze, laat ze maar flink de staatskas spekken.
-
Ik denk dat rijken meer op de VVD stemmen dan op de SP. Hoe dan ook, de VVD maakt dit aanhankelijk en dat is niet voor niets want het is hun doelgroep.tenormin schreef:Denk jij echt dat er alleen rijke mensen voor de VVD stemmen? Tjeetje, dat is een gedachte uit de jaren 50 van de vorige eeuw. 't Barst van de rijke CDA-PVDA- stemmers, de andere partijen voor 't gemak maar even buiten beschouwing latend.Josephien12 schreef:Ach leuk voor die rijke VVDers. Van mij mogen ze, laat ze maar flink de staatskas spekken.
@Josephien12, toch zou ik graag, zonder dwingend te willen overkomen, je vriendelijk vragen dit eens te lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Volksparti ... #Straatarm
Hoe dingen zijn begonnen. Als er iets in iemands oor wordt gefluisterd en doorgegeven komt men op het eind uit op een totaal ander verhaal. Daar komt de fabel vandaan dat het de Partij voor de rijken zou zijn. Voor de goede orden: ik stem niet op de VVD maar wil wel realistisch blijven en niet als een kuddedier achter bestaande, niet uit te roeien ideeën rennen. Overigens, de voormalig FNV man en ex-minister President is ook schatrijk (toch). Heeft trouwens geen bal van doen met kentekenplaten
Hoe dingen zijn begonnen. Als er iets in iemands oor wordt gefluisterd en doorgegeven komt men op het eind uit op een totaal ander verhaal. Daar komt de fabel vandaan dat het de Partij voor de rijken zou zijn. Voor de goede orden: ik stem niet op de VVD maar wil wel realistisch blijven en niet als een kuddedier achter bestaande, niet uit te roeien ideeën rennen. Overigens, de voormalig FNV man en ex-minister President is ook schatrijk (toch). Heeft trouwens geen bal van doen met kentekenplaten