Dit. Ik kan me echt niet voorstellen dat iedere wanbetaler (die hoogstwaarschijnlijk ook gewoon zorgtoeslag krijgt) het écht niet kan opbrengen en dus ook geen onzinnige/onnodige dingen koopt.Bob Schurkjens schreef:Veel mensen maken hun zorgtoeslag liever op aan koek, snoep en beltegoed. Mensen die wél braaf hun premie betalen, draaien daar voor op. Zo banaal is het.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meer mensen betalen zorgverzekering niet
Re: Meer mensen betalen zorgverzekering niet
-
Julie4444 schreef:Dit. Ik kan me echt niet voorstellen dat iedere wanbetaler (die hoogstwaarschijnlijk ook gewoon zorgtoeslag krijgt) het écht niet kan opbrengen en dus ook geen onzinnige/onnodige dingen koopt.Bob Schurkjens schreef:Veel mensen maken hun zorgtoeslag liever op aan koek, snoep en beltegoed. Mensen die wél braaf hun premie betalen, draaien daar voor op. Zo banaal is het.
Eens , of ze dichten het ene gat met het andere,
huurtoeslag/ zorgtoeslag weer rechtstreeks nd betreffende instanties.
Nu is het een warboel , bovendien fraudegevoelig.
ervaring mee !!!!!!moederslink schreef:Julie4444 schreef:Dit. Ik kan me echt niet voorstellen dat iedere wanbetaler (die hoogstwaarschijnlijk ook gewoon zorgtoeslag krijgt) het écht niet kan opbrengen en dus ook geen onzinnige/onnodige dingen koopt.Bob Schurkjens schreef:Veel mensen maken hun zorgtoeslag liever op aan koek, snoep en beltegoed. Mensen die wél braaf hun premie betalen, draaien daar voor op. Zo banaal is het.
Eens , of ze dichten het ene gat met het andere,
De zg gedragsdeskundige blinkt uit in inwetendheid
De moraal van bovenstaande is ?? betalen is fatsoen tov de medebewoners
Oh har.. Dat is overduidelijk een google-translate spambericht. Negeren dus en verder met de on-topic discussie.Har06 schreef:De moraal van bovenstaande is ?? betalen is fatsoen tov de medebewoners
Tja, eigenlijk zouden die toeslagen gewoon eens moeten worden afgeschaft en in plaats daarvan gewoon minder belasting heffen onder die inkomens/vermogenshebbenden. Mensen die weigeren hun zorgpremie te betalen zouden gewoon geweigerd moeten worden tenzij ze in levensgevaar zijn. Misschien dat ze dan begrijpen dat zorg toch iets is wat het waard is om voor te betalen.moederslink schreef:Eens , of ze dichten het ene gat met het andere,Julie4444 schreef:Dit. Ik kan me echt niet voorstellen dat iedere wanbetaler (die hoogstwaarschijnlijk ook gewoon zorgtoeslag krijgt) het écht niet kan opbrengen en dus ook geen onzinnige/onnodige dingen koopt.Bob Schurkjens schreef:Veel mensen maken hun zorgtoeslag liever op aan koek, snoep en beltegoed. Mensen die wél braaf hun premie betalen, draaien daar voor op. Zo banaal is het.