LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Thermage
Thermage
Mijn moeder en ik hebben beide diepe acnelittekens. Nu zijn we onlangs bij een schoonheidssalon geweest voor een huidanalyse. Deze salon raadt ons aan om een thermagebehandeling te laten doen. Op internet is weinig objectieve informatie te vinden, alleen info van klinieken die het aanbieden. Mijn vraag is dan ook: heeft iemand een thermagebehandeling gehad en wat zijn de ervaringen hiermee. Heeft de behandeling het gewenste resultaat gehad en wat waren de kosten?
Hopelijk kan iemand ons hier antwoorden op geven.
Hopelijk kan iemand ons hier antwoorden op geven.
Re: Thermage
alstjeblieft laat dit niet bij een schoonheidssalon doen!!!!Ik heb slechte ervaringen hiermee.Ga naar een plastisch chirurg in een gerenomeerde kliniek,dan is de kans veel groter dat je een goed advies krijgt en deskundige artsen.Over deze behandeling heb ik informatie gelezen op http://www.prikpagina.nl/list.php?f=581 dat is de prikbordpagina van plastische chirurgie,hier vind je allerlei informatie over behandelingen.
Thermage is een therapie waarbij simpel gezegd middels radiogolven de diepere huidlagen worden verwarmd. Hierdoor vindt onder ander collageen stimulatie plaats en krimping, waardoor de huid strakker wordt. Dit wordt met name gebruikt voor rejuvenation doeleinden en lijkt mij niet geschikt voor de toepassing van acne-littekens.
Voor deze littekens zou je een chemische peeling of ablatieve laserbehandeling moeten ondergaan.
Thermage wordt onder andere toegepast door Dr. Habbema in Bussum.
Voor deze littekens zou je een chemische peeling of ablatieve laserbehandeling moeten ondergaan.
Thermage wordt onder andere toegepast door Dr. Habbema in Bussum.
Zijn er nog andere plaatsen/steden waar dit gedaan wordt? Heb zelf 'diepe gaten' in gezicht. In hoeverre kan dit (nog) verholpen worden???
-
In 2006 heb ik mij gewaagd aan een thermagebehandeling. Niets dan complimenten voor de behandelend arts en zijn assistente, maar:
*na een van de behandelingen kreeg ik aan weerszijden van mijn kaaklijn zwellingen ter grootte van een duivenei, die pas na verloop van meer dan een week verdwenen;
* de laatste behandeling van 1½ u. was zéér pijnlijk en veroorzaakte een serie van blauwe plekken aan de onderzijde van de rechterwang en in de hals.
*Eindresultaat van de behandeling (€ 2400): NIET ZICHTBAAR.
*na een van de behandelingen kreeg ik aan weerszijden van mijn kaaklijn zwellingen ter grootte van een duivenei, die pas na verloop van meer dan een week verdwenen;
* de laatste behandeling van 1½ u. was zéér pijnlijk en veroorzaakte een serie van blauwe plekken aan de onderzijde van de rechterwang en in de hals.
*Eindresultaat van de behandeling (€ 2400): NIET ZICHTBAAR.
In 2006 heb ik mij gewaagd aan een thermagebehandeling. Niets dan complimenten voor de behandelend arts en zijn assistente, maar:
beste Schrijvers,wat valt er dan te complimenteren?*Eindresultaat van de behandeling (€ 2400): NIET ZICHTBAAR.
-
Beste Da Silva,
Wat betreft het compliment: men was zeer voorkomend tijdens de behandeling. Ik begrijp overigens wat u nu denkt:"Dat mag ook wel voor al die pijn, al dat geld en het resultaat wat uitbleef."
Ene Dahlia heeft ook gereageerd: ik mag mij nog gelukkig prijzen dat ik ongeschonden uit de strijd ben gekomen. Menigeen houdt aan deze "behandeling" misvormingen over.
Wat betreft het compliment: men was zeer voorkomend tijdens de behandeling. Ik begrijp overigens wat u nu denkt:"Dat mag ook wel voor al die pijn, al dat geld en het resultaat wat uitbleef."
Ene Dahlia heeft ook gereageerd: ik mag mij nog gelukkig prijzen dat ik ongeschonden uit de strijd ben gekomen. Menigeen houdt aan deze "behandeling" misvormingen over.
Ik zou ook heel aardig en voorkomend zijn als ik zo veel kon verdienen in zo'n korte tijdWat betreft het compliment: men was zeer voorkomend tijdens de behandeling. Ik begrijp overigens wat u nu denkt:"Dat mag ook wel voor al die pijn, al dat geld en het resultaat wat uitbleef."
Maar ik vind het echt jammer voor u dat u geen resultaat behaald hebt,gelukkig heeft u er niets aan overgehouden.
M.vr.gr. Da Silva