LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ehbo cursus factuur achteraf

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
Nickname9

ehbo cursus factuur achteraf

Ongelezen bericht door Nickname9 »

Een kennis van mij heeft een ehbo cursus gevolgd. Van tevoren is er geen prijs gecommuniceerd en er is ook nergens een prijs te vinden. Na de cursus heeft hij een factuur ontvangen á 500 euro.

Is dat legaal? Vergelijkbare cursussen kosten maar 300 euro... :?

jlthkoch

Re: ehbo cursus factuur achteraf

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Nickname9 schreef:Een kennis van mij heeft een ehbo cursus gevolgd. Van tevoren is er geen prijs gecommuniceerd en er is ook nergens een prijs te vinden. Na de cursus heeft hij een factuur ontvangen á 500 euro.

Is dat legaal? Vergelijkbare cursussen kosten maar 300 euro... :?
Volgens mij gewoon legaal. Die kennis had gewoon van te voren moeten informeren naar de kosten, zoals iemand dat toch (vrijwel) altijd doet?

Weelicht zijn er meerdere instanties die dit soort cursussen verzorgen en is dit instituut een duurdere of wellicht de duurste met zo'n cursus. Nog een reden dat je normaal gesproken eerst naar de prijs informeert.

Ik denk dat de beste man (of vrouw) de rekening gewoon moet betalen en wellicht voortaan beter eerst wat informatie gaat inwinnen c.q. prijzen vergelijken.

Gesloten