Ik ben mij momenteel aan het verdiepen in een thuisstudie Management in de zorg.
Laudius biedt een mooi programma, maar ik twijfel aan het feit of Laudius erkend is met zijn diploma.
Daarnaast vind ik de prijsverschillen van andere aanbieders heel groot.
Wie heeft ervaring met een thuisstudie Management in de zorg?
Of hebben mensen ervaringen met Laudius ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Erkende thuisstudie management in de zorg.
-
Re: Erkende thuisstudie management in de zorg.
In de zorg word veel bezuinigd en of er wel werk is na halen erkend diploma is twijfelachtig......
Kijk eens naar de protesten van afgelopen 6 april in Den Haag.
En als ze het personeel van de Thuiszorg er 100.000 willen ontslaan komen ook hun huidige ervaren Managers met ervaring beschikbaar dus zelfs als de opleiding goed was... ik zou iets anders kiezen.
Kijk eens naar de protesten van afgelopen 6 april in Den Haag.
En als ze het personeel van de Thuiszorg er 100.000 willen ontslaan komen ook hun huidige ervaren Managers met ervaring beschikbaar dus zelfs als de opleiding goed was... ik zou iets anders kiezen.
-
Ja ik weet jammer genoeg de bezuinigingen
Maar ik ben haast klaar met sociaal pedagogisch hulpverlener.
Dus deze thuisstudie zou extra zijn.
En iets wat ik graag nog erbij wil doen.
Maar ik ben haast klaar met sociaal pedagogisch hulpverlener.
Dus deze thuisstudie zou extra zijn.
En iets wat ik graag nog erbij wil doen.
Tja, een extra studie kan natuurlijk nooit kwaad. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat een managementfunctie in de zorg aan iemand gegund wordt op basis van een thuisstudie. Het kan wel een hulp zijn als extraatje voor een baan op basis van een SPH profiel.
Ik heb er nog nooit van gehoord. Wat bij ons meestal aangenomen wordt heeft BMZ aan het Erasmus gedaan (kan geloof ik ook in deeltijd). En voor de middenkader functies is er een interne opleiding waar iegenlijk alleen maar mensen voor gevraagd worden die ervaring hebben op de vloer.
Isabel
Isabel