Leoni1989 schreef:Ik er aan te denken om de beroepscursus Medewerker Administratiekantoor te gaan volgen bij de NHA.
De informatie van de NHA leert dat je met die cursus drie opleidingen volgt wat 4 diploma's oplevert. BKL, BKC en BKB. Alledrie nuttige cursussen, maar wel de absolute onderkant van het financiële vakgebied. Of het je een baan oplevert? Pfff, er is momenteel behoorlijk wat werkloosheid in het administratieve vakgebied. Je zal met deze cursus je kansen niet schaden, maar of het veel baat zal hebben, dat durf ik niet te zeggen.
Leoni1989 schreef:Hoor veel goede dingen maar ook slechte dingen zoals veel taalfouten, dat het lang duurd voordat je je huiswerk nagekeken terug hebt, en noem maar op. Wie heeft hier ervaring mee?
Ten eerste, duurT is met een T. Als jij wil klagen over de taalfouten van anderen, zorg dan dat je zelf geen fouten maakt en zeker niet zulke basisfouten.
Ik heb meer dan 10 jaar terug een cursus PDB gedaan via de NHA. Duidelijk materiaal, maar wel met fouten. Omdat ik heb gekozen voor zelfstudie heb ik geen ervaring met het huiswerkstuk. Doch, hou er rekening mee dat je geen antwoorden op de vraagstukken krijgt, waardoor je compleet bent aangewezen op de antwoorden op het huiswerk.
Leoni1989 schreef:Is het zo dat ik met deze afgeronde cursus, aan de slag kan als Medewerker administratiekantoor of moet ik nog meer cursussen of opleidingen volgen hiervoor? (heb geen administratie vooropleiding maar heb er wel aanleg voor)
PDB, PDL enzovoorts. Elke opleiding helpt. Maar geen eentje biedt een garantie.