LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede opleider?

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
Deborah82

Goede opleider?

Ongelezen bericht door Deborah82 »

Ik wil me graag om laten scholen naar receptioniste of secretaresse om uiteindelijk misschien door te gaan voor medisch secretaresse maar dat even terzijde.

Ik ben dus aan het zoeken naar een goede opleider. Liefst geen LOI of NTI.. krijg altijd een beetje het idee dat ze je met zulke diploma's niet echt serieus nemen op de een of andere manier. Verbeter mij al dit wel zo is.

Ik heb op internet wel gezocht naar andere opleiders maar het zijn er zoveel. Wie heeft ervaringen of tips?

MvG,
Deborah.

Sunshine80

Re: Goede opleider?

Ongelezen bericht door Sunshine80 »

Hallo Deborah,

Is een avondopleiding misschien niet iets voor jou?

Ik wil zelf ook weer een opleiding gaan volgen, maar ik heb zelf ook de indruk dat je met een studie bij het LOI/NTI niet echt serieus wordt genomen.

Groetjes.

Deborah82

Ongelezen bericht door Deborah82 »

Hoi Sunshine,

Ik zou eventueel best een avondopleiding willen doen. Heb hiervoor ook al gekeken maar ben erg bang de verkeerde keuze te maken. Het zijn veelal geen goedkope opleidingen dus wil uiteraard niet zomaar ergens beginnen.
Hoe kom ik erachter of opleidingen degelijk zijn? Weet jij daar toevallig iets van?

Groetjes.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

@Deborah82, je kan de opleiders bellen en dan om referenties vragen.

Sunshine80

Ongelezen bericht door Sunshine80 »

kuklos schreef:@Deborah82, je kan de opleiders bellen en dan om referenties vragen.
Ik sluit me hierbij aan. :)

Gesloten