LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mijn portfolio kwijt.

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
chand063

mijn portfolio kwijt.

Ongelezen bericht door chand063 »

San,
Ik volg opleiding bij securi-training ben sinds januari 2007 geslaagd voor schriftelijk gedeelte. Een maand geleden heb ik mijn portfolio ingeleverd . Nu ik zelf achteraan ben gegaan bij ecabo blijkt dat mijn portfolio niet is opgestuurd. Mijn praktijkovereenkomst is ook niet opgestuurd d.w.z. dat ik stage heb gelopen zonder dat het bij ecabo bekend is. Het blijkt dat ook mijn pas niet aangevraagd is. Ik vraag mijn portfolio nu terug via securi-training maar wordt op een lange baan gehouden. Ik kan nu geen praktijk examen doen dus ook geen diploma. Zonde van al mijn tijd. Ik kom volgende week hierop terug. Want waar ik stage heb gelopen daar is vorige week mijn praktijkovereenkomst gestuurd (na 3 maanden nadat ik zelf achteraan ben gegaan en mijn stageperiode al voorbij is.) en ik moet nog een oproep krijgen om het eerst te ondertekenen voordat het opgestuurd kan worden. Heirvoor wordt ik gebeld. Dat is dan afwachten. Ik vind zelf dat degene die verantwoordelijk is voor dit soort bedijven en instellingen beter controle moeten uitvoeren. En dan bedoel ik degene die hun een vergunning verstrekt. Bedrijven worden als stage of leerbedrijf erkend maar er is weinig controle.Want ze laten stagiaires werken in uniform met een v-label zonder pas, zonder praktijkovereenkomst en zonder screening. Als je daar wat van zegt dan word je als onbetrouwbaar bestempeld. Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die dit ook meegemaakt hebben. Hierdoor raak je gedemotiveerd en heb je geen vertrouwen meer bij instellingen /bedrijven. Om onbetaalde stagiaires in dienst te nemen worden heel veel beloftes gedaan wat ze niet waar kunnen maken en zo gaat het maar door .

Appie Happie

Re: mijn portfolio kwijt.

Ongelezen bericht door Appie Happie »

Wat een verhaal zeg :(
Laat ons weten hoe het is afgelopen :!:

Gesloten