LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NTI - Ik moet bewijs van mailtje geven?!

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
Blanky

NTI - Ik moet bewijs van mailtje geven?!

Ongelezen bericht door Blanky »

Heb mijzelf opgegeven voor een cursus Massage bij het NTI op 6 augustus. Had mezelf via de nieuwsbrief opgegeven die ik 1 of 2 dagen daarvoor had ontvangen. In die brief stond dat er een actie was; Geen inschrijfkosten bij inschrijving via deze link. Ik heb me via die link opgegeven. De inschrijfkosten stonden ook niet op de bevestiging die ik op mijn scherm kreeg. Wel een bevestiging via mail gekregen ook, maar daar staan geen specifieke kosten op.

Vandaag krijg ik het pakket binnen, en er zijn nu wel inschrijfkosten gerekend (ik had juist die cursus gekozen want het scheelt toch weer 25 Euro).
Ik bel gelijk de klantenservice, het antwoord was dat ík moest gaan bewijzen dat ik me via die nieuwsbrief ingeschreven had? Alsof ik die nieuwsbrief nog heb (let wel, dit is de nieuwsbrief waar die aanbieding instond, niet het bevestigingsmailtje wat ik nog wel heb, maar waar geen kosten op staan).
Toen ik vertelde dat ik die nieuwsbrief niet meer had, wat ik eerlijk gezegd niet raar vindt, werd me verteld dat IK maar moest gaan bewijzen dat ik die aanbieding gekregen heb, want hij wordt naar honderden mensen gestuurd...
Het lijkt mij eerlijk gezegd niet zo moeilijk voor het NTI om na te gaan of mijn emailadres op de lijst staat om de nieuwsbrief te ontvangen, maar goed.

De bewering van de medewerkster was dat ze niet kunnen nakijken op de bevestiging of er wel of geen inschrijfkosten waren gerekend. Het lijkt mij dat ze dat wel kunnen zien, hoe anders weten ze welke cursus je neemt en de bedragen die je betaald?

Ik hoop nog een telefoontje terug te ontvangen want de medewerkster zou met haar leidinggevende spreken, maar als het antwoord negatief is, de kosten kunnen niet afgetrokken worden, dan gaat het pakket linea recta, aangetekend, terug naar het NTI.
Als ze hier al moeilijk over doen, dan heb ik daar geen trek in! Dan ga ik wel terug naar de NHA, waar ik wél goede ervaringen mee heb.

Els Beltman

Re: NTI - Ik moet bewijs van mailtje geven?!

Ongelezen bericht door Els Beltman »

Beste Blanky,

Wat jammer dat de opleidingsperiode met een ergernis als deze start, dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling, en van mijn kant dan ook excuus. De korting die via de nieuwsbrief aangeboden wordt, gaat normaliter automatisch van het bedrag van de cursus af. Waarom dat bij u niet het geval is weet ik niet, maar dat kan zeker nagekeken worden. Ook kan nagekeken worden of de nieuwsbrief inderdaad naar uw adres is verzonden. Er is dus geen enkele reden om de korting af te wijzen. Wilt u zo vriendelijk zijn contact met mij op te nemen via [email protected], zodat wij de kwestie naar behoren op kunnen lossen.

Vriendelijke groet,

NTI
Els Beltman, hoofd klantenservice

uborson

Re: NTI - Ik moet bewijs van mailtje geven?!

Ongelezen bericht door uborson »

Hoi Blanky,

Ik heb het zelfde probleem gehad..
Precies dezelfde situatie.

De klachten begleidster heeft mij hierop netjes benaderd en alsnog
de inschrijfkosten vrijgegeven.

Gesloten