Mijn naam is Tinus en zit met een probleem met het NTI, zou graag jullie mening willen. Ik heb me op 6 Oktober aangemeld via kun Kluscursus. Ik woon nu samen met m'n vriendin in een mooie tussenwoning maar ik wil graag wat handiger worden. Daarom leek de cursus wel wat. Maar ik dacht dat we ook Praktijk kregen, dus dat we mekaar bijvoorbeeld opzochten en in de praktijk met onze ''klusdocent'' het ook leerden maar dat blijkt niet. Het is een volledige thuis studie kwam ik later achter.
Ik ging er van uit dat we ook wat praktijk kregen maar je krijgt alleen een boek thuis gestuurd! En online mailen met je docent ik vind t staat er wat verlijdelijk nu moet ik wel het lesgeld betalen, terwijl dat ik op ongeveer 20 oktober telefonisch heb afgezegd toen ik belde met de klantenservice en dat ik een vraag had. Toen kwam ik erachter, toen zei ik meld me maar af, de vrouw zei als u t pakketje die u krijgt retour stuurt menneer is er niks aan de hand. Maar het NTI zegt u had zich voor die twee weken maar moeten afmelden! wij willen het lesgeld. Helaas hebben ze het gesprek helemaal niet opgenomen dat ik zei schrijf mij maar uit, toen ik er achter kwam dat het echt letterlijk een thuis studie is zonder praktijk lessen. Ik weet dat het ook wel wat dom van mij is, Kan hier wat aan doen?Nooit meer een klusser in huis, maar altijd zelf het kluswerk uit kunnen voeren? Start dan vandaag met de cursus Zelf klussen van het NTI. Je leert tijdens deze praktijkgerichte cursus om te gaan met de verschillende soorten gereedschap en bevestigingsmiddelen. Daarbij krijg je aanwijzingen van een ervaren klusjesman.
Tips en trucs voor alledaagse klusproblemen
Heb je al enige ervaring in het klussen, maar wil je net even wat meer kunnen? Dan start je vandaag met de cursus Zelf klussen. Eenvoudig en moeilijk kluswerk passeert de revue. Je ontvangt tips en trucs voor alledaagse klusproblemen. Het lesmateriaal samengesteld in samenwerking met de Consumentenbond. Hierdoor ben je verzekerd van uitstekend cursusmateriaal!