Ik heb bij NTI lesmateriaal besteld. Ik vond het ARMZALIG, heb het binnen drie dagen teruggestuurd. NTI wil nu het lesgeld.
ZE KONDEN HET PAKKET NIET IN HUN POSTBUS VINDEN.
Ik heb het zelf op tracktrace.nl opgezocht en daarvan het PDF-document opgeslagen en per mail naar NTI gestuurd. Uiteraard heeft TNT het pakket afgeleverd. Hier de code, mag iedereen zien dat het pakket afgeleverd werd: 3SKR12345351.
NTI KON HET PDF-DOCUMENT NIET OPENEN.
Ik had het te ingewikkeld gemaakt voor NTI, iedereen op de wereld kan een pakket in zijn eigen postbus vinden of een pdf-bestand openen, NTI lukt dat niet.
Ik zal er nooit meer zaken doen met NTI, ik vond ze niet betrouwbaar.
Het lesmateriaal heel apart, ze kunnen hun eigen postbus niet vinden, ze kunnen geen pdf-bestand openen. Beter maar dat bedrijf sluiten, hoor, dat is beter voor de wereld.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NTI-onvermogen of georganiseerde misdaad?
-
-
Re: NTI-onvermogen of georganiseerde misdaad?
Geachte heer / mevrouw,
Spijtig te vernemen dat een door u ingescand document door onze service-afdeling niet geopend kon worden. Een enkele keer komt het inderdaad voor, wellicht door andere scan-apparatuur. Maar wat belangrijker is, als wij beschikken over uw studentgegevens en de verzendcode, dan kunnen wij dit zelf controleren via tracktrace.nl, en uw opleiding dus inderdaad crediteren als blijkt dat u het pakket retour gezonden hebt. Dit retourzenden kan naar ons postbusnummer of ons huisadres, dit mag geen invloed hebben op het aankomen van het door u verzonden materiaal.
Uit uw bericht maak ik op dat onze klantenservice niet over voldoende informatie heeft beschikt om uw gegevens te kunnen vinden. Wilt u zo vriendelijk zijn mij uw gegevens te melden, ik zal u dan zo spoedig mogelijk bericht sturen.
Met vriendelijke groet,
NTI
Els Beltman, hoofd klantenservice
Spijtig te vernemen dat een door u ingescand document door onze service-afdeling niet geopend kon worden. Een enkele keer komt het inderdaad voor, wellicht door andere scan-apparatuur. Maar wat belangrijker is, als wij beschikken over uw studentgegevens en de verzendcode, dan kunnen wij dit zelf controleren via tracktrace.nl, en uw opleiding dus inderdaad crediteren als blijkt dat u het pakket retour gezonden hebt. Dit retourzenden kan naar ons postbusnummer of ons huisadres, dit mag geen invloed hebben op het aankomen van het door u verzonden materiaal.
Uit uw bericht maak ik op dat onze klantenservice niet over voldoende informatie heeft beschikt om uw gegevens te kunnen vinden. Wilt u zo vriendelijk zijn mij uw gegevens te melden, ik zal u dan zo spoedig mogelijk bericht sturen.
Met vriendelijke groet,
NTI
Els Beltman, hoofd klantenservice