Een goedeavond,
Ik zie zoveel dingen over schijtegger ik ben zelf ook gedubeerd, had een opleiding voor Medisch Kantoorvaardigheden afgesloten met baan garantie en examen garantie.
De mevrouw had een heel mooi verhaal over niet goed geld terug altijd slagingspercentage altijd baan garantie etc.
Tot op heden heb ik bijna geen les gehad geen training er waren geen leraren als ik training (CQ) les zou moeten hebben (ziekte, te weinig leerlingen, ziekte van de leraren ga zo maar door).
Afgelopen week kreeg ik een brief van schijtegger dat ik mijn opleiding had voltooid en gehaald heb terwijl ik geeneens een examen heb gedaan.
Ze eisen nu wel een X bedrag van mij maar willen niet de diploma's naar mij toesturen. Terwijl ze wel schriftelijk zeggen dat ik de opleiding heb voltooid.
Raar zeg heb geeneens examen gedaan maar wel gehaald!!!!???
Stuur maar op die papieren zei ik tegen hun maar dit gebeurt dus niet.
Enig advies hoe ik verder kan handelen?
Mvg,
Esther
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scheidegger Diploma
Re: Scheidegger Diploma
Hallo Esther,
Dit komt vaker voor en ik ben bezig om een overzicht te krijgen van de klachten tegen scheidegger. Via de media is het mischien mogelijk om dit naar buiten te laten komen. Zou je mischien je verhaal naar mij toe willen mailen. Ook heb ik een contactpersoon bij een media die dit soort verhalen graag wil horen. Zij willen dit namelijk uitzoeken of ze hier iets mee kunnen doen.
Groetjes Hester
[email protected]
Dit komt vaker voor en ik ben bezig om een overzicht te krijgen van de klachten tegen scheidegger. Via de media is het mischien mogelijk om dit naar buiten te laten komen. Zou je mischien je verhaal naar mij toe willen mailen. Ook heb ik een contactpersoon bij een media die dit soort verhalen graag wil horen. Zij willen dit namelijk uitzoeken of ze hier iets mee kunnen doen.
Groetjes Hester
[email protected]
Re: Scheidegger Diploma
ik heb WEL lessen gehad en examen gedaan( voor BKB met computerboekhouden), maar daarna nooit meer iets gehoord van Scheidegger! Weet nu (4 maandan na het examen) nog niet wat de uitslag is!