Ik weet niet, ik heb goede ervaringen bij Kwikfit in Groningen. Welliswaar zou ik nooit via hun onderdelen aanschaffen. Zo hadden ze destijds een uitlaat van voor naar achteren voor mijn hobbyauto (323F GT) beraamd op ruim 800 euro. Uiteindelijk zelfde uitlaat voor 200 euro uit Duitsland laten komen. (incl verzending).
Simpele klusjes doen ze verder prima zoals wisselen van banden of demontage/montage banden. En ook al wisten de heren donders goed dat ik alleen gebruik maakte van hun aanbiedingen. Ze bleven netjes en beleefd. En een hele keten afrekenen op het schofterige en hufterige gedrag van een filiaal manager vind ik overdreven.
Maar goed, andere zaken doe ik bij mijn vaste garage.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Initimidatie en uitgescholden KWIKFIT AMSTERDAM ZUID
Re: Initimidatie en uitgescholden KWIKFIT AMSTERDAM ZUID
Dat noem ik niet echt een goede ervaring als ze iemand zo proberen op te lichten want zo zie ik het als hun 800 euro vragen en als je het zelf besteld via internet het voor 200 euro kan hebben.Alex400 schreef:Ik weet niet, ik heb goede ervaringen bij Kwikfit in Groningen. Welliswaar zou ik nooit via hun onderdelen aanschaffen. Zo hadden ze destijds een uitlaat van voor naar achteren voor mijn hobbyauto (323F GT) beraamd op ruim 800 euro. Uiteindelijk zelfde uitlaat voor 200 euro uit Duitsland laten komen. (incl verzending).
Simpele klusjes doen ze verder prima zoals wisselen van banden of demontage/montage banden. En ook al wisten de heren donders goed dat ik alleen gebruik maakte van hun aanbiedingen. Ze bleven netjes en beleefd. En een hele keten afrekenen op het schofterige en hufterige gedrag van een filiaal manager vind ik overdreven.
Maar goed, andere zaken doe ik bij mijn vaste garage.
Ach dit soort praktijken komt bij alle garages voor. En uiteindelijk ook bij alle branches. (zoals PC verkoop).
Pas toen ik meer verstand kreeg van autos wist ik hoe duur onderdelen eigenlijk zijn. Dan weet je dus op een gegeven moment ook of een prijs realistisch is of niet. Maar dat steekt mij ook bij garage bedrijven en dealers etc. De bedrijven hebben de afgelopen jaren ontzettend veel verdiend dankzij de enorme marges op onderdelen en reparaties.
Pas toen ik meer verstand kreeg van autos wist ik hoe duur onderdelen eigenlijk zijn. Dan weet je dus op een gegeven moment ook of een prijs realistisch is of niet. Maar dat steekt mij ook bij garage bedrijven en dealers etc. De bedrijven hebben de afgelopen jaren ontzettend veel verdiend dankzij de enorme marges op onderdelen en reparaties.
Update van de digitale schreeuwer:
Ondanks toezegging heb ik een week later nog steeds niet mijn geld terug van Kwikfit.
Heb ook webcare ge-emailed. En het zou vandaag op mijn rekening moeten staan.
Helaas, na de leugen dat ik korting zou zijn aangeboden worden terugbetalingen ook niet binnen redelijke termijn terugbetaald. Erg teleurstellend.
Dus Kwikfit webcare, als jullie dit meelezen, graag direct in orde maken en jullie afspraken gewoon nakomen!
Ondanks toezegging heb ik een week later nog steeds niet mijn geld terug van Kwikfit.
Heb ook webcare ge-emailed. En het zou vandaag op mijn rekening moeten staan.
Helaas, na de leugen dat ik korting zou zijn aangeboden worden terugbetalingen ook niet binnen redelijke termijn terugbetaald. Erg teleurstellend.
Dus Kwikfit webcare, als jullie dit meelezen, graag direct in orde maken en jullie afspraken gewoon nakomen!
Ik wil niet vervelend zijn maar ik wil je toch ter overweging geven om nog wat harder te schreeuwen. Zo redt je het niet.
/ignore Sjoegel offtopic geneuzel
Update. Dank Kwikfit Webcare voor het uiteindelijk toch nog in orde maken van de betaling. (nav email)
En zoals vaker op dit forum vermeld (waar ik ook weer van geleerd heb) zal ik in het vervolg niets meer vooruit betalen.
Update. Dank Kwikfit Webcare voor het uiteindelijk toch nog in orde maken van de betaling. (nav email)
En zoals vaker op dit forum vermeld (waar ik ook weer van geleerd heb) zal ik in het vervolg niets meer vooruit betalen.