LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Auto Euro te Vaassen - iemand ervaring?
Auto Euro te Vaassen - iemand ervaring?
heeft iemand een mening of ervaring over Auto Euro te Vaassen? Dit i.v.m. mogelijke aanschaf occasion. Heel fijn als iemand advies heeft! Bedankt.
Re: Auto Euro te Vaassen - iemand ervaring?
Eerlijk is eerlijk, ik heb er een aantal jaar geleden een voormalige leasewagen gekocht en heb daar een prima auto aan gehad. Vergeet niet dat leasewagens hun onderhoudsbeurten op tijd krijgen en als je een auto treft waar op een fatsoenlijke manier mee om is gegaan heb je daar over het algemeen een prima auto aan. Tuurlijk moet je wel goed kijken naar de auto op zich maar wij hebben in die tijd eerst een aankoopkeuring laten doen en die pakte zeer goed uit!
-
Jip, heb daar ongeveer 6 jaar geleden een toyota corolla gekocht (diesel) met 150.000 op de teller. (zo'n onverwoestbare bak waar niemand in gezien wil worden.) Ik mocht een proefrit maken (gestart met hulpaccu en ben een uur weggeweest), ik mocht de auto laten keuren (op mijn kosten), en inderdaad vroegen ze mij een voorlopig koopkontract te tekenen (niet gedaan).
Auto bleek technisch in orde, had wel lakschade. Inmiddels staat de teller probleemloos op 350.000.
Kortom je kan er een goedkope auto kopen, die op dat moment geen gebreken heeft, echter ZONDER garantie!
Koop daar liever geen franse bak (rijden lekker maar hebben vaker problemen) maar bij voorkeur een jappanner (dan heb je die garantie niet nodig).
Auto bleek technisch in orde, had wel lakschade. Inmiddels staat de teller probleemloos op 350.000.
Kortom je kan er een goedkope auto kopen, die op dat moment geen gebreken heeft, echter ZONDER garantie!
Koop daar liever geen franse bak (rijden lekker maar hebben vaker problemen) maar bij voorkeur een jappanner (dan heb je die garantie niet nodig).
Misschien niet meer zo relevant om te reageren op een topic uit oktober 2008....