LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto gekocht uit 2005 en garage zegt nu 2003

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Marelaine

Auto gekocht uit 2005 en garage zegt nu 2003

Ongelezen bericht door Marelaine »

Ik heb vorige week even auto gekocht: Peugeot 206cc met lederen bekleding. Printje meegenomen v.d. advertentie. Auto moest nog ingevoerd worden. Heb inderdaad in een Peugeot 206cc gezeten met oranje/zwart stoffen bekleding.
De verkopen zei dat door de flits de bekleding anders leek. Op het koopcontract staat ook 2005 maar de 5 is doorgekriebeld dat het ook heel misschien op een 3 kan lijken. Dit zag ik pas na een goede controle thuis. Heb een aanbetaling gedaan van € 500,- Ik ben gelijk de volgende dag teruggegaan en ben zo door ze overdonderd, ze hebben me een extra 3 maanden garantie gegeven + windscherm maar dit wou Ik helemaal niet, heb me gewoon laten om praten. Ben teruggegaan met schoonzus om het goed uitgelegd te krijgen, nu zeggen ze de auto is al ingevoerd ( de 2003) voor de 2005 moet Ik extra bijbetalen. Wij gingen daar niet mee akkoord en Ik wou mijn aanbetaling terug, toen zijn we met groffe woorden, intimiderent gedrag en woest op ons afkomend ( jas uittrekkende en zeggen kom maar even hier) de garage uitgezet. De verkoper dwingt mij nu om de 2003 te kopen. Ik heb zelfs aangeboden om de €500,-- verlies te nemen en het hierbij te laten. Heb nu een brief ontvangen met een excuus voor zijn gedrag, maar dat de deal voor de Peugeot 206cc met meldcode 1234 klaar staat, dus weer niets met jaartal erbij.
Wat moet en kan Ik nu doen????

ciske

Re: Auto gekocht uit 2005 en garage zegt nu 2003

Ongelezen bericht door ciske »

Contact met de Bovag opnemen, of naar een rechtswinkel gaan.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Heb nu een brief ontvangen met een excuus voor zijn gedrag,
Heel zuinig zijn op deze brief, er op staan dat de koop wordt ontbonden, en je aanbetaling terug eisen. Dit komt nooit meer goed.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Eens met w.a.
Bruut gedrag niet belonen.

otto77

Ongelezen bericht door otto77 »

Voortaan een kopie laten maken en meenemen van de (buitenlandse) kentekenpapieren. Meestal haal je daar het bouwjaar uit.

Gesloten