LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
samantha-m.bosman
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 aug 2016 16:03
Contacteer:

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door samantha-m.bosman »

thecure schreef:Klopt, en helaas weten handelaren daar prima op in te spelen. Mag niet, gebeurt wel.

Ik bekeek die fb pagina. Jong stel. Moeder werkt niet (fulltime mama staat er). Ik denk meteen, waarom werk je niet als je zo jong bent. Maar goed dat is Off topic.

Ik denk ook, zijn er geen ouders die ze van tips voorzien en even meegegaan zijn? Toen wij zo jong waren namen we mijn schoonouders mee, onder het mom van: wat vinden jullie hiervan, zou het wat zijn, etc? Ook omdat je misschien nog onzeker bent in je jonge jaren.

Maar blijf het soms wonderlijk vinden dat mensen een auto hoe dan ook kopen met diverse seinen op rood.
Ten eerste omdat er geen werkgever op onze facebook pagina vermeld staat hoeft dat niet te betekenen dat wij niet werken. Niet alles hoeft namelijk op facebook bekent te staan ...
Daarbij is de auto gepresenteerd als goed zijnde en zouden alle defecten gerepareerd worden als na de keuring zou blijken dat deze aanwezig zouden zijn. Wij hebben helaas goede hoop in de handen van deze handelaren gelegd. Inderdaad , dom! maar dat zijn lessen die je moet leren naar mate je ouder word. of niet? Daarbij betekend dat niet dat auto kc meerlaan dit ongestraft kan doen. Het levert namelijk levensgevaarlijke situaties op.

samantha-m.bosman
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 aug 2016 16:03
Contacteer:

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door samantha-m.bosman »

thecure schreef:
samantha-m.bosman schreef:Helaas hele slechte ervaring met auto kc meerlaan.
Wij hebben in april jl. een chevrolet gekocht bij deze auto handelaar. Er zou een nieuwe apk op gezet worden en alles wat gebreken had zou gemaakt worden. Wij waren daar op vrijdag en maandag zouden wij de auto op kunnen komen halen. Maandag gebeld auto was nog niet klaar. Dit heeft een week zo aangehouden. Na wat over en weer gebeld en bedreigingen van hun kant werd de auto s'avonds bij ons thuis afgeleverd. Nu bleek dat er schade was gereden met de auto alleen wisten zij nergens van af. De apk stond er ook nog niet op dus moeten wij de volgende dag terug. Onderweg naar het auto bedrijf stopte de auto er mee... accu bleek leeg te zijn. Naja kan gebeuren. Daar aangekomen kon de auto opeens niet meer gekeurd worden en werden wij verzocht weg te gaan. Na enig aandringen gingen ze voor ons kijken. Half 2 is de auto mee genomen en 16.57 is de auto gekeurd. Naar ons vermoeden is dit een valse apk geweest. Aangezien er een nieuwe accu in was geplaats en de auto nog steeds niet wilde starten.

Na enkele weken zijn de remblokken afgebroken en is de linker remschijf bizar genoeg door midden gegaan. Gelukkig gebeurde dit bij ons voor de deur. Ik wil niet weten wat er was gebeurt als wij op de snelweg reden.

Van auto kc meerlaan niks meer vernomen , als wij bellen word er gelijk opgehangen.

Ik ben een Facebook groep begonnen om meer gedupeerde te kunnen bereiken: Opgelicht auto kc meerlaan 108 Hillegom
Wordt alstublieft lid zodat wij deze mensen kunnen aanpakken.
prijs, leeftijd, km stand auto?
1500,- euro
bouwjaar 2002
240000 km

samantha-m.bosman
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 aug 2016 16:03
Contacteer:

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door samantha-m.bosman »

Julie4444 schreef:
samantha-m.bosman schreef:Helaas hele slechte ervaring met auto kc meerlaan.
Wij hebben in april jl. een chevrolet gekocht bij deze auto handelaar. Er zou een nieuwe apk op gezet worden en alles wat gebreken had zou gemaakt worden.
Hier had je al moeten weglopen, eigenlijk. Handelaren hebben geen vakkennis en geen eigen werkplaats (en slechte reputaties) dus als er iets mankeert aan een auto moet je al weglopen.
samantha-m.bosman schreef:Wij waren daar op vrijdag en maandag zouden wij de auto op kunnen komen halen. Maandag gebeld auto was nog niet klaar. Dit heeft een week zo aangehouden. Na wat over en weer gebeld en bedreigingen van hun kant werd de auto s'avonds bij ons thuis afgeleverd. Nu bleek dat er schade was gereden met de auto alleen wisten zij nergens van af.
Je had ze de auto weer moeten laten meenemen. Waarom accepteer je een duidelijk niet-voldoend product?
samantha-m.bosman schreef:De apk stond er ook nog niet op dus moeten wij de volgende dag terug. Onderweg naar het auto bedrijf stopte de auto er mee...
Dus jullie gingen onverzekerd met een potentieel wrak de weg op zonder APK? Dat mag helemaal niet en is levensgevaarlijk.
samantha-m.bosman schreef:[...] Naar ons vermoeden is dit een valse apk geweest. Aangezien er een nieuwe accu in was geplaats en de auto nog steeds niet wilde starten.
Melden bij RDW.
samantha-m.bosman schreef:Na enkele weken zijn de remblokken afgebroken en is de linker remschijf bizar genoeg door midden gegaan. Gelukkig gebeurde dit bij ons voor de deur. Ik wil niet weten wat er was gebeurt als wij op de snelweg reden.
Waarom heb je na al de andere zooi die auto niet bij een professional laten nakijken? Levensgevaarlijk en zeer onverantwoordelijk, zowel van handelaar als jij zelf.
De reden dat wij de auto mee hebben genomen is omdat wij ons geld niet terug kregen. De auto was apk gekeurd dus zijn wij er van uitgegaan dat het nu goed was en veilig.
Wij hebben meerdere malen contact gehad met de RDW , wij moesten brieven opstellen en dat zou dan onder aan de stapel komen ... Wij hebben dit wel allemaal gedaan. Nadat de remblokken en remschijf waren afgebroken hebben wij weer met het RDW contact gehad. De auto moest naar Zwolle maar , omdat de auto niet meer zelf kon rijden moest er een afspraak gemaakt worden voor ophalen. Dit kon enige tijd duren. Wij hebben de auto door de sloop op laten halen , omdat wij anders met de Kosten ( verzekering / wegenbelasting) zouden blijven zitten van een auto die alleen maar stil stond. Schorsen was ook niet mogelijk want wij hebben geen stalling voor een auto.

samantha-m.bosman
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 aug 2016 16:03
Contacteer:

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door samantha-m.bosman »

thecure schreef:ik kan trouwens die fb pagina niet vinden, of ligt dat aan mij?


Op het zoekbalkje typed u in : Opgelicht door auto kc meerlaan 108 Hillegom

Zo zou u hem moeten kunnen vinden.

thecure
Berichten: 2724
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door thecure »

samantha-m.bosman schreef:
thecure schreef:Klopt, en helaas weten handelaren daar prima op in te spelen. Mag niet, gebeurt wel.

Ik bekeek die fb pagina. Jong stel. Moeder werkt niet (fulltime mama staat er). Ik denk meteen, waarom werk je niet als je zo jong bent. Maar goed dat is Off topic.

Ik denk ook, zijn er geen ouders die ze van tips voorzien en even meegegaan zijn? Toen wij zo jong waren namen we mijn schoonouders mee, onder het mom van: wat vinden jullie hiervan, zou het wat zijn, etc? Ook omdat je misschien nog onzeker bent in je jonge jaren.

Maar blijf het soms wonderlijk vinden dat mensen een auto hoe dan ook kopen met diverse seinen op rood.
Ten eerste omdat er geen werkgever op onze facebook pagina vermeld staat hoeft dat niet te betekenen dat wij niet werken. Niet alles hoeft namelijk op facebook bekent te staan ...
Daarbij is de auto gepresenteerd als goed zijnde en zouden alle defecten gerepareerd worden als na de keuring zou blijken dat deze aanwezig zouden zijn. Wij hebben helaas goede hoop in de handen van deze handelaren gelegd. Inderdaad , dom! maar dat zijn lessen die je moet leren naar mate je ouder word. of niet? Daarbij betekend dat niet dat auto kc meerlaan dit ongestraft kan doen. Het levert namelijk levensgevaarlijke situaties op.
Mooi dat je nog even reageert op het forum.

Jammer van deze aankoop. Gelukkig steken jullie je hand in eigen boezem, en geef je toe te naief te zijn geweest.
Nee dit mogen ze niet doen natuurlijk, maar wat wil je nu gaan doen? dit is een civiele zaak, geen strafrechtelijke. Bovendien heb je het bewijs al vernietigd.
Gelukkig was de auto niet duur. Nu maar op zoek naar een goede bij een betrouwbare garage met garantie!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door Julie4444 »

samantha-m.bosman schreef:De reden dat wij de auto mee hebben genomen is omdat wij ons geld niet terug kregen. De auto was apk gekeurd dus zijn wij er van uitgegaan dat het nu goed was en veilig.
Wij hebben meerdere malen contact gehad met de RDW , wij moesten brieven opstellen en dat zou dan onder aan de stapel komen ... Wij hebben dit wel allemaal gedaan. Nadat de remblokken en remschijf waren afgebroken hebben wij weer met het RDW contact gehad. De auto moest naar Zwolle maar , omdat de auto niet meer zelf kon rijden moest er een afspraak gemaakt worden voor ophalen. Dit kon enige tijd duren. Wij hebben de auto door de sloop op laten halen , omdat wij anders met de Kosten ( verzekering / wegenbelasting) zouden blijven zitten van een auto die alleen maar stil stond. Schorsen was ook niet mogelijk want wij hebben geen stalling voor een auto.
Tja, dat is natuurlijk vervelend.

Voor de volgende keer kun je in ieder geval het beste naar een goede Bovag merkdealer gaan en er 1 met Bovag garantie te kopen. Dan kun je binnen 6 maanden na aankoop altijd terug naar de garage en worden problemen opgelost. Goedkoop is vaak duurkoop bij auto's, en handelaren zijn sws niet handig omdat ze zelf geen werkplaats hebben, dus wees niet bang om wat meer uit te geven.

Uiteindelijk is het natuurlijk wel een voertuig waar je je kinderen in meeneemt, dus veiligheid voor alles.

Raro_new
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2016 16:31

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door Raro_new »

Ik kan mij herkennen in alle negatieve reactie. ik heb een auto gekocht met garantie bij deze bedrijf alleen auto heeft van top tot heen mankementen. Terug geweest, alleen dan hebben ze geen tijd om te maken. Of de monteur is niet aanwezig of op vakantie. Ik hoor continu andere smoes, nu heb ik een kapotte auto waar ik vermogen voor hebt betaald. Tevens was de kilometerstand 60.000 km terug gedraaid!

Ben nu dumpen van deze bedrijf, ik zou niemand adviseren om hier zijn auto te kopen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door berndv »

Raro_new schreef:Tevens was de kilometerstand 60.000 km terug gedraaid!
aangifte doen dus, dit is strafbaar namelijk.
Raro_new schreef:ik heb een auto gekocht met garantie bij deze bedrijf alleen auto heeft van top tot heen mankementen.
zou niet moeten kunnen natuurlijk. Wat voor merk en type, leeftijd, aanschafprijs, kilometerstand? En wat waren de mankementen? Garantie op een tweedehands auto is meestal wel afhankelijk van wat er mee mis is.
Raro_new schreef:ik zou niemand adviseren om hier zijn auto te kopen
gezien voorgaande reacties lijkt me dat geen overbodig advies. Nu maar hopen dat mensen eerst hier kijken voor ze daar een auto kopen.

thecure
Berichten: 2724
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door thecure »

Raro_new schreef: nu heb ik een kapotte auto waar ik vermogen voor hebt betaald. Tevens was de kilometerstand 60.000 km terug gedraaid!

Ben nu dumpen van deze bedrijf, ik zou niemand adviseren om hier zijn auto te kopen.
hoeveel was dat 'vermogen'? gezien de prijsklasse waarin ze opereren, kan dat niet heel veel vermogen zijn.

Zat er geen NAP uitdraai bij de auto? zelfs na intikken van het kenteken bij de RDW kun je nu al zien of hij logisch is of niet.

witte angora
Berichten: 32134
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door witte angora »

Raro_new schreef:ik zou niemand adviseren om hier zijn auto te kopen.
Dat advies hebben anderen voor jou ook al gegeven in dit topic. Waarom heb je er dan toch een auto gekocht?

samantha-m.bosman
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 aug 2016 16:03
Contacteer:

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door samantha-m.bosman »

Probleem opgelost , nieuwe auto aangeboden gekregen met een apk door is uitgevoerd bij een apk station naar onze keuze. De eigenaar gaf aan mensen met klachten op te roepen contact op te nemen om tot een oplossing te komen.

BL2
Berichten: 5042
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door BL2 »

samantha-m.bosman schreef:Probleem opgelost , nieuwe auto aangeboden gekregen met een apk door is uitgevoerd bij een apk station naar onze keuze. De eigenaar gaf aan mensen met klachten op te roepen contact op te nemen om tot een oplossing te komen.
Zomaar uit het niets en voor niets een nieuwe auto van het bedrijf gekregen.
Dit lijkt me echt te mooi om waar te zijn, je bent toch niet onder druk gezet om wat positiefs te plaatsen, het lijkt er sterk op...........
Geloof eerlijk gezegd helemaal niets van je bericht !

thecure
Berichten: 2724
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door thecure »

idd te mooi om waar te zijn. de FB pagina is volgens mij ook weg.

BL2
Berichten: 5042
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door BL2 »

En nu even afwachten of Samantha Bosman deze onverwachtse zeer positive ervaring ook gaat delen op de andere forums, alwaar precies dezelfde klacht is gedumpt. Immers dit is een ongekende wending, terwijl het bewijsstuk al maanden op de sloop ligt..........

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door peteroo »

Ik kan me voorstellen dat het bedrijf verdere negatieve publiciteit wel kan missen en het zo heeft opgelost. Vermoedelijk ging het om een auto in het laagste prijssegment en dan hadden ze misschien nog iets staan wat net beter is dan deze.

witte angora
Berichten: 32134
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door witte angora »

BL2 schreef:
samantha-m.bosman schreef:Probleem opgelost , nieuwe auto aangeboden gekregen met een apk door is uitgevoerd bij een apk station naar onze keuze. De eigenaar gaf aan mensen met klachten op te roepen contact op te nemen om tot een oplossing te komen.
Zomaar uit het niets en voor niets een nieuwe auto van het bedrijf gekregen.
Dit lijkt me echt te mooi om waar te zijn, je bent toch niet onder druk gezet om wat positiefs te plaatsen, het lijkt er sterk op...........
Geloof eerlijk gezegd helemaal niets van je bericht !
Tussen de tientallen wrakken die er al maanden staan weg te roesten zal vast wel een exemplaar hebben gestaan dat langer mee gaat dan 2 weken... :mrgreen:

Alleen vind ik het wel een ongelooflijk zwaktebod dat samantha degene moet zijn die die oproep moet doen. Dat doet het bedrijf kennelijk liever niet zelf. Althans, ik vermoed zo dat er in het plaatselijke suffertje geen advertentie staat dat KC Meerlaan al zijn verkochte auto's terugroept.

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door peteroo »

Op de ANWB-garage website kom je ook slechte ervaringen tegen van klanten. Ook daar krijgt iemand een auto mee die niet in orde is en als ie terug gaat, mag hij een andere uitzoeken. Ook die is weer niet in orde. Ook iemand die zonder proefrit een aanbetaling had gedaan en al maanden op z'n auto zit te wachten.

Even hun aanbod bekeken. Veel oudere, maar ook wat jongere auto's. Geen eigen website. Hmm..

stofzuigertje

Re: Auto KC Meerlaan 108 Hillegom

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ze geven graag een andere auto..... maar die is meestal zonder bijbetalen en stond online flink goedkoper!
Soms heb je geluk en kreeg je een minder slechte of goede.
Ja, ze ruilen ook wel eens iets goeds in en als je een minder waardevolle als ruil accepteerde, geld terug doen ze nooit.

Gesloten