thea tol schreef: Heb eerst nog gebeld ja die auto stond er nog dus wij ernaartoe ,stond ie boven ergens achteraan maar het was een mooie auto om te zien maar er waren wat problemen want er was te weinig personeel alles was met vakantie dus de auto kon niet naar beneden kon hem ook niet horen lopen .
Maar als je een auto nodig hebt ja dan doe je misschien rare dingen dus ik mee met die meneer mee naar beneden konden ze hem vandaag donderdag 22 juli naar beneden halen en kon ik hem morgen wel ophalen maar dan zonder apk dat wilde ik niet dus moest een aanbetaling doen van 500 euro mijn rijbewijs inleveren werd ie gelijk op naam gezet Kan ik hem een dinsdag ophalen maar ze doen het zo uitgekookt dat ik nu eigenlijk een auto gekocht heb die ik nog geeneens in het daglicht heb gezien niet heb gehoord en niet mee gereden hebt.
Met alle respect maar je hebt dus zelf heel dom gehandeld en nu schuif je het op dat bedrijf. Ik, maar ook vele anderen wijzen iedere keer weer op het feit dat je eerst een proefrit moet maken voor er ook maar iets word aan word aanbetaald en als een bedrijf dat niet wil ga je een deur verder. Nu kun je alleen maar de proefrit afwachten ( als je tenminste nog niet alles hebt betaald ) en hopen dat dit goed gaat, zo niet ben je waarschijnlijk €500.- lichter. Wat witte angora ook zegt, soms vraag ook ik me af of mensen nu opzettelijk besodemieterd willen worden.