LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Fritzi
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jul 2009 18:19

Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door Fritzi »

Melding / aangifte van: oplichting en intimidatie
Versus
Autocentrum Nieuw Vennep, Karwijstraat 29, 2153 GP Nieuw Venneo tel. 0252-688478
Na op marktplaats gezocht te hebben naar een tweedehands auto – automaat met hoge instap – voor bovengenoemde kwamen we een advertentie tegen van Autocentrum Nieuw Vennep.

Aanbod: Ford Galaxy 2.3I GLX automaat 1998 voor 2950,=

Vervolgens na telefonisch contact gaven ze aan dat de bedoelde occasion er nog was en we zijn gaan kijken. Bij aankomst oogde het bedrijf normaal, alleen de ontvangst was een beetje apart. De bedoelde auto stond ergens achterin op het terrein: “ga alvast maar kijken ik kom zo” was de reactie van een medewerker. De auto stond dusdanig dat het niet mogelijk was om er een proefrit mee te maken en dat mocht ook niet. De medewerker was niet van plan alles opzij te gaan rijden.
Vervolgens zijn we naar binnen gegaan en omdat de auto wel was wat we zochten, verdere afspraken gemaakt. Alles ging even snel snel standeweg. Eerst het rijbewijs inleveren (kregen een kopie mee terug), dat was zo gewoonte om de auto op naam te zetten. Een rap ingevulde overeenkomst, waarbij je amper de tijd had om alles goed door te lezen. Dus de medewerker zei “daar even tekenen” en hij nam 500,= euro als aanbetaling aan. Heel raar dit ging in een blanco enveloppe en werd aan een mevrouw afgegeven. Afgesproken dat de auto 4 juli opgehaald zou worden: met APK keuring, 3 maanden garantie in ieder geval.

De volgende dag, na thuiskomst en het bekijken van de overeenkomst zagen we dat er in eens een afleveringsbedrag 350,= op stond, en de auto was 1000,= duurder!!!! Nu begrepen we dat gehaaste en dwingende gedrag van de medewerker.
Hierop heb ik direct telefonisch contact opgenomen en kreeg als antwoord: “nee, hoor dat is wel juist die auto kost inderdaad 1000,= duurder, maar fax ons de print maar dan kijken we een en ander na”.
Gelijk daarna was de website even een poosje ontoegankelijk. En de auto was ineens 1000,= euro duurder.
Alles gescand en per email verzonden : nooit antwoord gekregen.

Daar we geen vervoer hadden, moesten we de datum verplaatsen en bij het proberen om ACN te bereiken, bleken ze op 4 juli gesloten te zijn. Kunt u dan niet eerder komen. Anders pas na 14 dagen.
De andere dag telefoontje van iemand die John heet: was geen probleem gaf een mobielnummer en dat konden we bellen als we de auto wilde ophalen. Dan is de auto picobello in orde APK – nieuwe distributieriem – gepoetst en al. De vraag was wel of we misschien al vooraf het geld konden overboeken per internet. Gelukkig nee gezegd.

Op 8 juli 2009, de auto gaan halen samen met een kennis mevrouw AE Bogers-Dam. Bij aankomst kregen zij gelijk te horen: “eerst betalen –wel 3x- anders dan haal ik de auto niet”.
Na het bedrag te hebben gepind, kregen ze geen betalingsbewijs – geen overeenkomst of factuur alleen het rijbewijs terug en de autopapieren. Ondanks dat ze al bijna vier weken hadden was de auto nog niet klaar??? Ook mochten ze er geen proefrit meemaken, was niet de gewoonte. Uiteindelijk mocht er dan een blokje om gereden worden, maar er zat zo benzine in dat meer niet kon.
De thuisreis: eerst benzine gaan tanken en bij het wegrijden van het pompstation stoppen de ruitenwissers en viel de auto stil. Een medeweggebruiker heeft geholpen om de auto aan de kant te zetten en de WW gebeld.
Die hebben de auto opgesleept naar WW Badhoevedorp en daar bleek dat de dynamo kapot was. Toen dhr. Meijer het verhaal deed werden de medewerkers van de WW ontzettend kwaad en één van hen zei: “die vuile oplichters nu zelfs nog iemand te grazen nemen die gehandicapt is”. Op het APK rapport stond aangegeven dat de remslangen vernieuwd waren: was niet gedaan en een toltaal andere kilometerstand op rapport / in de auto en advertentie. Ook was de distributieriem niet vervangen.
Daarop is er contact geweest met de politie van Nieuw Vennep en die hadden een heleboel klachten van ACN. Er loopt zelfs al een rechtzaak op dit moment. Advies aangifte te gaan doen in Roosendaal.


Een stukje reclame van hun website:
Wij zijn een bedrijf met zeer interessante occasions op
voorraad. Al onze auto's worden grondig nagekeken,
alvorens ze u worden aangeboden. • 5 minuten loopafstand NS station in Nieuw Vennep
• ANWB / Dekra keuringen toegestaan,
• Ruime financierings mogelijkheden.
• Eigen werkplaats
• Inpandig APK keurstation
• Alle dagen wisselende voorraad
• Altijd plus minus 400 diverse occasions op voorraad
• Ruime keus aan MPV's Break's en Terreinwagens
• Een auto voor ieder zijn portomonne vanaf 500,-
• 3 koopavonden dinsdag, woensdag donderdag tot 21:00
• 7 dagen per week geopend!



Als iemand nog verdere informatie heeft graag. Voor onderbouwing rechtzaak.

The Sandman
Berichten: 137
Lid geworden op: 12 feb 2009 21:44

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door The Sandman »

Rechtzaak?!

U heeft zo veel zaken zelf verkeerd gedaan, dat U uitermate zwak staat.

De foutieve prijs: Jammer, maar geen enkel bewijs dat dit dwaling is, U heeft immers zelf getekend!
De grootste zonde: Een auto kopen zonder erin te rijden?! Dan koop je toch niets...
U zegt dat men per telefoon heeft gezegd dat de wagen gepoetst was en een nieuwe distributieriem had. Dat is dus niet zwart op wit, dus niet bewijsbaar.

Kortom, ja, het is waarschijnlijk een baggerbedrijf. Maar U bent steeds op mondelinge uitspraken afgegaan, die kan U niet meer staven. Voorts is de kilometerstand door U zelf te controleren voor aankoop, dat lijkt U achterwege te hebben gelaten.

Tja, U bent waarschijnlijk de pineut zonder verhaalmogelijkheden.

Fritzi
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jul 2009 18:19

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door Fritzi »

Dat kan wel zijn, maar we praten hier over iemand die gehandicapt is en onder de intimidatie van de medewerkers uit dit bedrijf (anders kreeg hij rijbewijs niet terug) getekend heeft. Daar is wel getuigenis van. Ik vraag niet om vingerwijzigingen wat fout is, alleen om meer info te krijgen zodat politie Nieuw Vennep hier wat mee kan.
Wat anders had gemoeten is reeds met de politie besproken en die staan toch iets anders in deze dan U.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door jor »



Geplaatst op 14 Jul 2009 21:44 door Fritzi
Ik vraag niet om vingerwijzigingen wat fout is, alleen om meer info te krijgen zodat politie Nieuw Vennep hier wat mee kan.
Wat anders had gemoeten is reeds met de politie besproken en die staan toch iets anders in deze dan U.
Hoe vervelend het ook is, dit gaat u gaat niet winnen en de politie kan hier erg weinig aan doen ( en dat is de reden dat u hier andere slachtoffers zoekt).
Ik hoop dat u die vind want het doen van een aanbetaling voor er zelfs maar een proefrit mag worden gemaakt had alle alarmbellen moeten doen rinkelen.Juridisch is het u woord tegen de hun woord.
Goed, kijk eens op de bijgevoegde link. Daar staan meerder(slechte) reacties op over dit bedrijf die u misschien kunt gebruiken.

http://www.autoweek.nl/myreviewdealer.php?id=6417

http://www.autoweek.nl/myreviewdealer.php?id=8210

http://www.autoweek.nl/myreviewdealer.php?id=5118

Mvg Jor

stofzuigertje

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Oud Nieuws;

Vara's Koning Klant Frits Bom had in 70 er jaren al aandacht aan dit soort garage's.

Verder;
De rechtszaak zult U zeker winnen maar......
Als ze met andere eigenaar verder gaan en hun naam veranderen krijgt U geen cent.
Familie neemt dit over en U moet bij het vorige bedrijf zijn, wij hebben hier niets mee te maken, en dat doen ze regelmatig....

Dus rechtszaak kost geld en je kreeg meestal niets!
Alleen Uw rechtskosten en niets meer te halen.
Zo werken oplichters dus ik weet niet of U nog door moet gaan.

Duurder, geen proefrit en niet gepoetst en mondelinge toezeggingen, en alles bij elkaar, U is opgelicht en het is lastig bij dit soort handelaren iets terug te halen.

Via Radar, Kassa, Opgelicht en Google is meestal voldoende ellende te vinden over dit soort bedrijven.

De prijzen verhogen is toegestaan, meestal beloven ze slooppremie bij inruil dus daarom zijn ze duurder geworden!
Maar bij info van dealer staat dat je voor 1 maart 2008 eigenaar moet zijn dus deze later gekochte, ook als je 1 jaar eigenaar bent krijgen niets meer!

Dus geloof nooit wat ze zeggen!
Ik ging met arme mensen kijken en ik kreeg van de 8 handelaren 7 keer dit slooppremie verhaal fout te horen!

Hoe kun je anders een auto kopen voor €350,- als de slooppremie hoger is, dus er zitten enkele wel eerlijke tussen.
We hopen dat de auto een jaartje vol houd maar deze handelaar gaf geen enkele garantie.
Dus die was wel eerlijk en we hadden ondanks deze lage prijs wel een proefrit gemaakt.
Dus goede auto voor weinig kan wel maar je moet soms lang zoeken.

stofzuigertje

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

www.gaspedaal.nl

Als je daar op merk type en automaat zoek vind je ook de SEAT en VW en diverse onder de €3000,- met als opmerking;
Automaat schakeld slecht of defect.


Maar een paarse Ford onder de €3000 staat bij bovag garage waar wel proefrit mogelijk is.
Dus zonder Bovag garantie maar beter bedrijf die ook reparaties doet.

Dus goed zoeken en er zitten goede bedrijven tussen die hier niet te vinden zijn die voor redelijke prijzen ver onder de door U betaalde €4000 wel redelijke gelijkwaardige leveren, wel soms iets verder weg maar beter goed dan dichtbij rotzooi kopen!

ursulapel
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 aug 2009 17:29

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door ursulapel »

AXKNALSK
Laatst gewijzigd door ursulapel op 22 aug 2009 00:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Fritzi
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jul 2009 18:19

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door Fritzi »

Inmiddels is alles bij de politie in Nieuw Vennep en is er een advocaat mee bezig. Hoe een en ander gaat verlopen laat ik dan weten. Tot op heden is onze advocaat nog druk doende.

lbtb
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2009 21:00

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door lbtb »

Dag Fritzi,

Wij hebben zo'n vier weken geleden een auto gekocht bij ACN. Hoewel de auto tot zover prima rijdt, hebben wij dezelfde ervaringen met de verkooptechnieken en leugens van ACN. We moeten er nog langs voor een kleine reparatie, zijn heel benieuwd wat dat op gaat leveren. In elk geval staan we graag tot jouw advocaats beschikking als getuigen. Ze hebben ons ná de koop (alles was al afgehandeld) nog eens extra onder druk gezet om 250 euro bij te betalen, en we hadden geen keuze, want ze hadden ons geld, ons rijbewijs en onze autopapieren al in handen. Dit kan gestaafd worden aan de hand van de bankafschriften van die dag. We horen graag van je, hoe kunnen we het beste in contact komen?

Hartelijke groet,

Lara

boris22
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 aug 2009 22:30

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door boris22 »

Hallo,
Wij zijn ook recent de dupe geworden van auto centrum nieuw vennep.
Ik ben dan ook blij dat er geprobeerd wordt om een rechtzaak te starten.
Mijn verhaal is te lezen op het forum van autoweek zie de 3de link die jor aangeeft. wij kunnen dus ook getuigen. Wij horen ook graag van je!

Willen jullie ook allemaal contact zoeken met consuwijzer? Als hun veel meldingen binnen krijgen dan starten hun mischien ook een onderzoek.

MVG boris22

rikholscher
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:57

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door rikholscher »

hoi.

nou inderdaad ik dus ook erbij genomen.

hoe naief kan een mens zijn zeg.je denkt zelf nooit te grazen genomen te kunnen worden maar ik nu dus ook helaas.

de uiteindelijke auto ook aanbetaald en heeft nu 40000km meer op de teller staan als er in de advertentie staat van hun.
en ik weet het ben stom geweest maar je rolt er gewoon in,ook inderdaad geen proefrit,wat dus al raar is ja,vervolgens aanbetalen en bij ophalen alles betalen,nou bij proefrit kom je er dus achter dat ie teveel op de teller heeft staan en vervolgens terug naar garage met het antwoord voor dit geld hoef ik m niet met zon km stand.

nou meneer neem de auto mee en dan over een week krijg je een zelfde maar met minder km op de klok.
was ik het dus niet mee eens en zei dat ik mijn geld terug eisde,uiteindelijk politie gebeld maar die doen dus gewoon NIKS.

nog nooit zon vervelend bedrijf meegemaakt als dit.
dus naar huis gestuurd met een klatje en de voorwaarde dat ik een andere auto krijg. huh huh dus niet he.

ook ik wil dus aangifte gaan doen samen met jullie,vertel me maar waar ik daarvoor moet zijn en hoe.graag meer info.

groeten rik.

Muisjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2009 13:32

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door Muisjes »

Ook ik ben 'slachtoffer' van die lui.
Maart dit jaar daar een auto gekocht. De auto was bovens ons budget en er zat geen trekhaak onder. Met de verkoper (anne) een deal gesloten dat hij een trekhaak in de kofferbak zou leggen bij aflevering. Onder die voorwaarde en het maken van een proefrit (wat op dat moment niet kon) de auto gekocht. Hij wilde dat ik € 1000,- ging aanbetalen, maar gelukkig was mijn saldo niet toereikend, dus de helft (€ 500,-) aanbetaald. Op de terugweg naar huis had ik toch een slecht gevoel. Het ging allemaal zo snel dat ik me op dat moment ook helemaal niet kon reageren. Doordat ik een rotgevoel had ben ik op internet gaan kijken en zag tot mijn schrik de revieuws op Autoweek. (Ja ik weet het, dat had ik van te voren moeten doen.) Ik was er behoorlijk van geschrokken en heb diverse telefoontjes gepleegd om de ware historie van de auto te achterhalen. Uiteindelijk bleek alles juist te zijn, dus toch de gok genomen en de auto op de afgesproken datum opgehaald. Ze zouden de auto keuren en indien nodig de distributieriem vervangen. De trekhaak stond niet vermeld op de aankoopbon, maar werd op de werkbon gezet. De keuring heb ik nauwlettend in de gaten gehouden en laten controleren door de anwb. Die was gedaan. De distributieriem zou al eerder vervangen zijn, maar daar was geen bewijs van te vinden. Bij navraag bij de garage waar de auto in onderhoud geweest zou zijn konden ze ook niet terugvinden, maar bij navraag was het ook nog niet nodig deze te vervangen. Op de dag dat ik de auto ging halen deden ze heel vaag, moest heeeeeeeeel lang wachten. Proefrit was uiteindelijk goed, maar de trekhaak was nog niet binnen en zou nagestuurd worden. Vervolgens wilden ze me geen betalingsbewijs geven. Heb echt heel veel moeite moeten doen om deze toch te krijgen. Toen moest ik de sleutel van mijn inruilauto inleveren (ik mocht mijn spullen er op dat moment niet uithalen), maar zou ze zo terug krijgen (moest er tenslotte nog mee naar het postkantoor). Hij zou er alleen alvast een label aan hangen. Voordat ik het wist ging een andere jongen er met mijn auto vandoor. Ik werd behoorlijk boos, maar dat had geen zin. "Ik een proefrit, dan zij ook een proefrit." Ja, maar ik mocht niet alleen en hij vraagt het niet eens. Maar goed, redelijk vlot was hij weer terug en kon ik de auto bij het postkantoor overschrijven. Daar (ACN) deden ze alleen de auto's die ze inkochten en niet verkochten. Ach waarom niet. Bij terugkomst konden ze mij geen vrijwaringsbewijs geven, want de site van RDW zou er uit liggen. Jaja waarom kon het bij het postkantoor dan wel? Enfin, ze zouden deze maandag gelijk opsturen. De dagen die volgenden heb ik de siten van RDW nauwlettend in de gaten gehouden of de auto overgeschreven werd, maar er gebeurde niets. Meerdere malen (bijna iedere dag - heb de namen wie ik gesproken heb genoteerd) gebeld waar de vrijwaring bleef en uiteindelijk was de auto van mijn naam af. Nu de trekhaak nog, want tot op de dag van vandaag nog geen trekhaak gekregen. Vele vele vele telefoontjes gepleegd en mailtjes verstuurd, maar kom gewoon niet verder. Ik moest maar even hier inde buurt kijken wat het hier zou kosten en het bedrag doorgeven. Per sms en per mail gedaan, maar nooit iets ontvangen. Ik geef niet op. Misschien kunnen jullie hier iets mee!

pb12
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2009 13:35

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door pb12 »

Ik ben ook door die mensen opgelicht, hebben jullie al stappen ondernomen? Daar zou ik graag deel van uitmaken! Hoe kom ik met jullie in contact?

stofzuigertje

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Waarschuwing;

De kosten voor een relatief goedkope auto en de kosten rechtszaak maken het niet altijd lonend om die te starten.

Advocaten kosten veel en als zij vooraf iets regelen zijn die kosten voor U.

Ik was ooit winnaar van gelijkwaardig bedrijf wat onder andere naam verder ging, dus een winnaar die met rekening van mijn eigen advocaat bleef zitten omdat de nieuwe eigenaar niet aansprakelijk was voor verleden.....

boris22
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 aug 2009 22:30

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door boris22 »

Wij hebben vorige week contact opgenomen met Tros Opgelicht.
We hopen dat ze deze oplichtpraktijken in behandeling nemen.
Hoe meer meldingen bij dit programma binnen komen, hoe beter.
Dus mailen!

Fritzi: Ik zie dat steeds meer mensen reageren op je oproep, waaronder ik ook. Hoe staan de zaken nu?

Vriendelijke groet, Boris22

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Nu even heel lullig gesproken.

Er staat zo enorm veel **** op het internet over dit bedrijf. Waarom dan toch daar kopen. Je kan je eens vergissen, maar mensen die daar nu nog binnenstappen en kopen hebben naar mijn mening een enorme betonnen plaat voor de kop.

Het is niet goed wat die gasten doen, in mijn ogen mogen ze de aan de hoogste boom, maar je kan natuurlijk ook helpen een handel in stand te houden.

sharkey53
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2009 06:25

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door sharkey53 »

Ook wij zijn in de val gelopen die autocentrum nieuw-vennep heet.

Buiten dat de auto ook niet 100% is , hebben wij betaald voor een auto waar later bleek: Geen keurinsrapport bij zit.(auto is overigens wel gekeurd)
Dit schijnt bij meerdere kopers te gebeuren, ik vrees voor de kilometers, als ik bij het RDW een duplicaat ga halen.

Men weigert verder een vrijwaring af te geven, voor de ingeruilde auto, dit houd ons dus verantwoordelijk voor de oude auto.

Als je naar de gewenste documenten vraagt, wordt de sfeer ineens intimiderend en grimmiger, echter men blijft weigeren, en er zit dan niets anders op dan te vertrekken.

Hopelijk, krijgen we de vrijwaring nog. Mischien heeft iemand hiermee ervaring, en kan ons een tip geven, over hoe wij toch aan de vrijwaring kunnen komen.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,
Inmiddels is alles bij de politie in Nieuw Vennep en is er een advocaat mee bezig. Hoe een en ander gaat verlopen laat ik dan weten. Tot op heden is onze advocaat nog druk doende.
Zonde van je geld. Neem je verlies en stop.
Ook al win je de rechtszaak je krijgt geen cent van het autobedrijf ..

stofzuigertje

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Zonder vrijwaring moet U de ingeruilde die nog op Uw naam zal staan terug halen!

U mag deze met Politie ophalen want zij zijn in overtreding.
Ook mag je en nieuwe aankoop weigeren als keuring niet aanwezig is.
Doe nooit een aanbetaling of maar €100,- want ze misbruiken meerdere klanten en bewijs is moeilijk.

Eerst hier kijken of een bedrijf bekend is via Zoeken, eventueel ook op VARA KASSA en je weet meestal genoeg.

Schem
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2009 15:45

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door Schem »

Hallo,

Ook wij zijn opgelicht door autocentrum Nieuw Vennep.
Dit alles heeft te maken met onjuiste informatie over de aangekochte auto, de manier van klantenbehandeling en afspraken nakomen. Je wordt bij dit bedrijf zeer intimiderend behandeld. Wij hebben in mei een auto bij hun gekocht welk een benzine auto zou zijn. Helaas bleek bij thuiskomst het een auto te zijn op LPG. De auto was ook niet gekeurd (zoals afgesproken) en dit wordt je dan verteld op het moment dat je de sleutels krijgt en afscheid van elkaar neemt.
Na veel kosten, bellen en brieven schrijven mochten we een andere auto uitzoeken. Nadat we deze hadden uitgeocht ging dit niet door, want ze kregen de auto niet aan de praat. Weer een andere auto uitgezocht en uiteindelijk zijn we afgescheept met een auto welke we niet in eerste instantie zouden hebben gekozen. Nu zullen er wel mensen zeggen: dan had je die niet moeten nemen maar we hadden geen andere keus. Je wordt daar om zo'n vreselijk asosiale manier behandeld, dan het intimiderend is !!
Aan de auto die we uiteindelijk hebben meegkregen hebben we ook al weer behoorlijk wat kosten gemaakt, maar ik ben er erg bang voor dat we alle gemaakte kosten never nooit terug krijgen. Desalniettemin als er een rechtszaak van komt, count me in.
Ik heb ook al een mail gestuurd naar "das je goed recht" als nou meer mensen dat doen, haalt het misschien nog wat uit

Gesloten