LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] autocentrum NieuwVennep
autocentrum NieuwVennep
Hallo allemaal,
Ik ben vandaag in het autocentrum nieuw vennep geweest!Het forum barst ervan, maar lieve mensen ga hier GEEN auto kopen.
Ik was er 5 minunten en bentoen weer weg gegaan. Een verkoper kwam even zeggen dat er heel veel diesels waren en dat ik zelfmaar evenmoest kijken. Van te voren had ik gebeld voor mijn auto of die er nog was (werd gezegd dat hij dr was was er dus niet)
Nou toen ben ik de auto ingestapt en weg gereden!
Mensen die nog met dit malafide bedrijf te maken hebben sterkte!!! En wil je hier iets kopen NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!
Gr kris
Ik ben vandaag in het autocentrum nieuw vennep geweest!Het forum barst ervan, maar lieve mensen ga hier GEEN auto kopen.
Ik was er 5 minunten en bentoen weer weg gegaan. Een verkoper kwam even zeggen dat er heel veel diesels waren en dat ik zelfmaar evenmoest kijken. Van te voren had ik gebeld voor mijn auto of die er nog was (werd gezegd dat hij dr was was er dus niet)
Nou toen ben ik de auto ingestapt en weg gereden!
Mensen die nog met dit malafide bedrijf te maken hebben sterkte!!! En wil je hier iets kopen NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!
Gr kris
Re: autocentrum NieuwVennep
Uh, het is misschien wel een malafide bedrijf (geen idee), maar hoe moet dat blijken uit uw verhaal? Ik zie eigenlijk niet in waarom uw ervaring direct leidt tot de conclusie dat het een malafide onderneming is? De clue ontbreekt me hier even...
Moet je maar is op internet zoeken conjo
1. Als je priveberichten gaat sturen, doe dat dan op een volwassen wijze. Woordgebruik als "kk lijer" in je berichten zegt echt iets over jou en dan weet ik al genoeg.
2. Straattaal wordt gebruikt door jeugd en zeker niet op dit forum.
3. Mijn tip: gedraag je gewoon en als je niet tegen een weerwoord kan, zoek dan een ander forum uit dat wel bij je past en waar je niet bang hoeft te zijn voor een weerwoord.
2. Straattaal wordt gebruikt door jeugd en zeker niet op dit forum.
3. Mijn tip: gedraag je gewoon en als je niet tegen een weerwoord kan, zoek dan een ander forum uit dat wel bij je past en waar je niet bang hoeft te zijn voor een weerwoord.
-
Een bedrijf malafide noemen omdat een bepaalde auto al verkocht is? En dat dan ook nog 'mijn' auto noemen? En dan via een pb één van de posters de huid vol schelden?
Rare jongens, daar in de Haarlemmermeer.
Rare jongens, daar in de Haarlemmermeer.
Ach, wellicht dat er andere personen zijn op dit fourm die ervaringen hebben met Autocentrum Nieuw Vennep, waaruit mogelijk wel blijkt dat we hier te maken hebben met een malafide of bonafide bedrijf...
-
Ik weet het echt niet, ik heb in deze omgeving nog nooit een auto gekocht, maar aangezien ik over een tijdje aan een andere auto toe ben, zal ik daar binnenkort eens kijken. Zo heel ver is het hier ook niet vandaan, en aangezien ik altijd meerdere bedrijven bezoek als ik een auto wil kopen, wil ik daar best wel eens langs gaan. Als ik tijd heb, tenminste.
Zonder twijfel zul jij daar dan een wel overwogen mening over posten