LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bellinga Auto's Vaassen

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
wintertje2011

Bellinga Auto's Vaassen

Ongelezen bericht door wintertje2011 »

Hallo,

Wij hebben afgelopen jaar bij Bellinga auto's een auto gekocht. Meteen onderweg naar huis begonnen de problemen al. Bleek dat de wielen er helemaal scheef onder stonden. Die hebben we moeten laten uitlijnen en Balanceren. Die week erop viel de koppeling weg, bleek dat de koppelingskabel helemaal stuk was. Daarnaast waren er nog andere mankementen aan de auto. We hebben deze vervolgens teruggebracht en met de mededeling dat ze het allemaal maar moesten laten maken. Achteraf hebben wij zelf alle rekeningen moeten betalen.
Toen het koud werd hield de accu er al snel mee op, die hebben we ook moeten vervangen.

2 weken na de aankoop hebben we er zelf nog weer 700 euro aan uit moeten geven.

Er zit nu nog steeds een lichte trilling in het stuk en een tik links achterin, ik durf er bijna niet meer mee naar de garage te gaan want ik weet dat het me weer geld gaat kosten.

Dus ik zeg niet doen. Ook totale miscommunicatie binnen het bedrijf, ze geven allemaal een ander de schuld. Belachelijke gang van zaken!!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 23 nov 2011 11:50, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast.

ciske

Re: Bellinga Auto's Vaassen

Ongelezen bericht door ciske »

Geen proefrit met de auto gemaakt dan? dan zou je al hebben moeten merken dat de wielen niet goed zouden staan.

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

afgelopen jaar
is 2011 al afgelopen dan, moet ik wel heel erg lang geslapen hebben.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

TS geeft wel heel weinig info...
Kan best zijn dat hier sprake is van een autootje van 500 euro, 2 ton op de teller en gekocht zonder garantie.
Keuren? Nooit van gehoord...
Iemand meenemen met verstand van auto's? Nooit van gehoord....
Laatst gewijzigd door dhc op 18 nov 2011 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.

ronald g

Ts pleurt vooralsnog enkel maar beschuldigingen de wereld in, onderbouwen doet wintertje helemaal niet. Ts kom met feiten zoals bouwjaar merk en type, is er garantie het hele verhaal waar we iets mee kunnen.

dhc

iK durf de weddesnschap aan dat TS nooit meer iets van zich laat horen.
Tamelijk onfatsoenlijk...

wintertje2011

Het betreft een VW.
Had 130.000 km op de teller dus valt mee en zeker geen auto van 800 euro, daar kan je dit bij verwachten.
We hebben er idd een proefrit mee gedaan, maar er is in Vaassen helaas geen snelweg in de buurt. Daar moet je eerst een half uur voor rijden. En bij een snelheid onder de 100 was er nog geen trilling te voelen. Dus helaas niet opgemerkt.

We hebben er idd geen garantie bij afgelsoten, het zag er allemaal keurig uit namelijk. Beetje naïef geweest.

dhc

geen garantie...
Zelf oerstom zijn en dan de verkoper de schuld geven...fraai....

wintertje2011

Het gaat er verder niet om of er wel of geen garantie is afgesloten (mankementen vielen ook nog buiten de garantie want daar zou alleen de motor onder vallen als we het afgesloten hadden). Het gaat erom dat zij aangegeven dat ze auto's verkopen die rijklaar zijn en dat dat zeker niet het geval is. Dat is nalatig van hun. Daar wil ik mensen voor waarschuwen.

ronald g

Vanaf Vaassen naar de A50 is hooguit 5 minuten rijden, die moeite had je kunnen nemen. Edoch het kopen van een VW zeker in het populaire segment schreeuwt om een aankoopkeuring.

Spuiter

Ongelezen bericht door Spuiter »

ronald g schreef:Vanaf Vaassen naar de A50 is hooguit 5 minuten rijden, die moeite had je kunnen nemen. Edoch het kopen van een VW zeker in het populaire segment schreeuwt om een aankoopkeuring.
Ja duhhh met een goeie auto, niet met de auto die ze gekocht hebben.

Gesloten