LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring garage dorpzicht in vaassen
-
Re: Ervaring garage dorpzicht in vaassen
http://Www.garagedorpzicht. Is het zelfde autobedrijf als http://www.carcentervaasen.nl en zelfde eigenaar heb zelf slechte ervaring met dit autobedrijf een auto gekocht met teruggedraaide km stand en kan er niks aan doen dit moet stoppen ze veranderen elke keer van naam en adres dus wees gewaarschuwt mensen voor dat je daar een auto koop controleert van te voren de kilometerstand dat heb ik helaas niet gedaan de eigenaar vertelde mijn dat pas na de aankoop van de auto dat ik dat zelf moet controleeren dacht dat ik een goede auto had maar helaas ik heb er van geleerd slechte ervaring met car center vaassen Griftsemolenweg 20 8171 NS Vaassen
Hier hetzelfde ook een auto gekocht met de km stand 95.000 bleek ook de teller teruggedraaid werkelijke stand was maar liefst 295.000 en de auto kreeg ook na een half jaar flinke mankementen en kon niks anders dan een andere auto kopen. Ik had er garantie bijgekocht maat ook hier werd ik ook niet meer vriendelijk behandeld en moest mijn broer meenemen, want ik werd gewoon bang voor hun.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 jan 2016 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Tegenwoordig kun je op de site van de RDW kijken of de tellerstand logisch is. Dit zegt natuurlijk nog niet alles aangezien er meerdere redenen kunnen zijn dat een tellerstand niet klopt.
Met ingang van 1 januari 2014 neemt de RDW de tellerstanden van
Stichting NAP over en geeft ook een oordeel over de reeks tellerstanden
van een voertuig:
Logisch - wanneer de reeks tellerstanden oplopend is
Onlogisch - wanneer de reeks tellerstanden niet oplopend is
(trendbreuk), een stand in de reeks is lager dan op een eerder tijdstip
Geen oordeel – de RDW geeft geen oordeel bij:
Een 5-cijferige teller
Een vervangen teller
Import
Te weinig standen
Een onlogische tellerstandenreeks volgens Stichting NAP