LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garage Zuidbroek Apeldoorn

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Rolfyah
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 apr 2014 19:26

Garage Zuidbroek Apeldoorn

Ongelezen bericht door Rolfyah »

Auto gekocht en oude verkocht.

Ik heb een afspraak gemaakt en ben hier naar toegegaan en heb een proef rit gemaakt. Alles leek in orde, de auto zou nog een grote beurt krijgen en uitgelezen worden op storingen en de storingen zouden worden verholpen bij aflevering. Echter moest ik wel even 10% aanbetalen en een document ondertekenen. (hier hadden de belletjes moeten aan gaan!)

Ook zou ik hier mijn oude auto kunnen inruilen. Deze had 134.000 km gereden.

Toen ik de auto ging ophalen moet ik eerst betalen en dan zou de auto opgehaald worden, want deze stond op een ander terrein!? Ik mocht dus de auto niet zien voor de overdracht ervan.

Thuis aangekomen...zat er een andere reserve band in. Die niet door de APK zou komen. De auto was wel apk gekeurd en afgemeld maar het keur rapport was zoek?!
Dag later naar de dealer geweest en laten uitlezen, meerdere storingen! Voor €730,- laten repareren en garage zuidbroek opgebeld, nee hier kunnen we niks mee kreeg ik te horen. Op de bon stond geen garantie, welke ik volgens hun wel voor €1000,- meerprijs had kunnen mee kopen. Maar ik nooit iets van gehoord heb, en dacht wel garantie te hebben wat de oude man zei toen we de proef rit hadden gemaakt en in gesprek waren.

Onderhoud was niet correct naar de boekjes volgens de audi dealer en er was mij een ander verhaal verteld door de oude man op steunzolen. Zegt hij nog...ik moet goede auto's verkopen omdat ik niet hard kan lopen, met een lach in zijn gezicht.

Kijk ik op marktplaats en zijn eigen website...staat mijn oude auto met 100.000 km minder dan gelopen te koop, zelfs met N.A.P. gecontroleerd!!! Deze teller gaat maar tot 100.000. Had voor de auto €250,- in ruilwaarde gekregen en deze stond voor €1300,- te koop.

Hier word je opgelicht, recht in je gezicht belogen en na de koop weten ze nergens meer van. Koop hier geen auto als je een goede eerlijke auto wilt.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Garage Zuidbroek Apeldoorn

Ongelezen bericht door sjoegel »

Regio Apeldoorn staat landelijk bekend om zijn malafide autobedrijfjes. Je van te voren goed lezen is erg belangrijk alvorens over te gaan tot aanschaf van een gebruikte auto.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Garage Zuidbroek Apeldoorn

Ongelezen bericht door Quark »

Weer een autohandelaar met een gelikte web site,maar nergens bij aangesloten met niets zeggende logo's.

janek
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mar 2014 13:59

Re: Garage Zuidbroek Apeldoorn

Ongelezen bericht door janek »

Koop bij een bedrijf wat is aangesloten bij Bovag of als het bedrijf nergens bij aangesloten is laat hem keuren bij dekra of anwb . bedrijven met een gelikte website of gelikt pand zegt niets het gaat om de auto die u wilt kopen .

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Garage Zuidbroek Apeldoorn

Ongelezen bericht door encore »

sjoegel schreef:Regio Apeldoorn staat landelijk bekend om zijn malafide autobedrijfjes.
? want ? Eerlijk gezegd heb ik nooit problemen gehad met de onofficiele Audi en MB garages.

Garage Zuidbroek
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2014 11:45

Re: Garage Zuidbroek Apeldoorn

Ongelezen bericht door Garage Zuidbroek »

Goedendag,

Zeer vervelend om te lezen dat er negatieve verhalen op internet komen terwijl wij er niet van op de hoogte zijn.

Er wordt bij ieder verkoop afgesproken als er problemen met uw auto zijn dit te melden bij ons zodat wij het met u kunnen oplossen. We gaan er vanuit dat het hier gaat om een miscommunicatie.

We beschikken over een compleet ingerichte werkplaats met 3 monteurs.

Graag vernemen we telefonisch van "Rolfyah" hoe we ontstane problemen samen kunnen oplossen.

Het is uiteraard NIET de bedoeling dat na de aankoop elders de auto's worden gerepareerd zonder dat wij daarvan op de hoogte zijn. Dit alles om negatieve reviews gewoon een positief gevolg te bieden.

Met vriendelijke groet,

Garage Zuidbroek

055-7370060

Moedt
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 jan 2013 12:30

Re: Garage Zuidbroek Apeldoorn

Ongelezen bericht door Moedt »

Het is inderdaad vreemd dat iemand een auto koopt en de volgende dag naar een dealer gaat om die auto na te laten kijken en te laten repareren.

Rolfyah
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 apr 2014 19:26

Re: Garage Zuidbroek Apeldoorn

Ongelezen bericht door Rolfyah »

Garage Zuidbroek Apeldoorn!!!

Verstuurd: 09 okt 2014 13:17
Van: Dorri1987
Naar: Rolfyah

Dag Rolfyah,

Ik was benieuwd wat u met uw gekochte auto hebt gedaan? Bent u teruggegaan naar Garage Zuidbroek? Hoe hebben ze gereageerd?

Ik ben van de televisie en zou u graag willen helpen om wellicht uw geld terug te krijgen.

Bent u telefonisch bereikbaar?

Groet,

D

Dorri1987 Berichten: 0
Geregistreerd: 08 okt 2014 12:09

stofzuigertje

Re: Garage Zuidbroek Apeldoorn

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Welke TV? ik heb er ook een thuis staan....

dit bericht geloof ik niet.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Garage Zuidbroek Apeldoorn

Ongelezen bericht door prem »

:) :) :)

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Garage Zuidbroek Apeldoorn

Ongelezen bericht door peteroo »

Ik ben niet zo van de televisie. Doe mij maar een aquarium.

cuzoen
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mei 2011 18:37

Re: Garage Zuidbroek Apeldoorn

Ongelezen bericht door cuzoen »

Garage Zuidbroek. Ik ga het kort houden, want zoals al vanuit het verleden is gebleken is er eigenlijk niets nieuws onder de zon aangaande hun praktijken.
Bezig geweest een mooie Bora over te nemen, waar ik al eerder mee bezig was geweest bij en met de vorige eigenaar. Toen helaas laten staan om twijfels vwb formaat.
Uiteindelijk toch willen o ernemen maar was al doorgestoten naar Zuidbroek. Die gooide er 1250 bij op en 18 inch velgen er af. Jammer maar dat is hun zaak.
Na veel over en weer bellen, mailen en doen van bieding, afgesproken de auto over te nemen, onder voorwaarde van proefrit en test, voor 5000 inclusief zgan 17 inch wielen.
1 Dag voor afreizen een flauwe mail; auto bleek motorstoring te hebben die grote gevolgen kon hebben, eigenaar wilde niet meer aan mij verkopen en had m al snel doorgestoten naar, zoals hij vermelde, een handelaar uit Beverwijk. Factuur en garagerapport mailde hij ook nog met daarop vermeld de storing (alsof dat niet even in elkaar te flansen was ! ).Toch nog 4950 gebeurd voor een auto met storing ! Niet gek.

Al met al zijn deze gasten gegaan voor snel geld. Service en fatsoen kennen ze niet. De koop was wat ons betreft al rond op papier onder voorbehoud van proefrit, maar dit had kennelijk geen waarde.
Saillant detail; ik had al gereden in de Bora en kende de geschiedenis van de 1e, 2e en 3e eigenaar. Technisch en dus motorischwas er NIETS mis mee en storing tijdens proefrit ook niet gebleken !

MIJDEN dit bedrijf als je service en eerlijkheid verwacht !

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Garage Zuidbroek Apeldoorn

Ongelezen bericht door prem »

Wie gaat er een auto vast houden voor iemand die nog niet weet of ie hem koopt (onder voorbehoud schrijft u). Lijkt me geen redelijke verwachting. Ze hebben u op tijd ook verwittigd.

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Garage Zuidbroek Apeldoorn

Ongelezen bericht door peteroo »

cuzoen schreef:Garage Zuidbroek. Ik ga het kort houden, want zoals al vanuit het verleden is gebleken is er eigenlijk niets nieuws onder de zon aangaande hun praktijken.
Bezig geweest een mooie Bora over te nemen, waar ik al eerder mee bezig was geweest bij en met de vorige eigenaar. Toen helaas laten staan om twijfels vwb formaat.
Uiteindelijk toch willen o ernemen maar was al doorgestoten naar Zuidbroek. Die gooide er 1250 bij op en 18 inch velgen er af. Jammer maar dat is hun zaak.
Na veel over en weer bellen, mailen en doen van bieding, afgesproken de auto over te nemen, onder voorwaarde van proefrit en test, voor 5000 inclusief zgan 17 inch wielen.
1 Dag voor afreizen een flauwe mail; auto bleek motorstoring te hebben die grote gevolgen kon hebben, eigenaar wilde niet meer aan mij verkopen en had m al snel doorgestoten naar, zoals hij vermelde, een handelaar uit Beverwijk. Factuur en garagerapport mailde hij ook nog met daarop vermeld de storing (alsof dat niet even in elkaar te flansen was ! ).Toch nog 4950 gebeurd voor een auto met storing ! Niet gek.

Al met al zijn deze gasten gegaan voor snel geld. Service en fatsoen kennen ze niet. De koop was wat ons betreft al rond op papier onder voorbehoud van proefrit, maar dit had kennelijk geen waarde.
Saillant detail; ik had al gereden in de Bora en kende de geschiedenis van de 1e, 2e en 3e eigenaar. Technisch en dus motorischwas er NIETS mis mee en storing tijdens proefrit ook niet gebleken !

MIJDEN dit bedrijf als je service en eerlijkheid verwacht !
Ik zou zeggen: wees blij. Bij zulke mensen een auto kopen en dan bij problemen een beroep moeten doen op coulance, beter van niet. En reken maar dat die problemen komen.

thecure
Berichten: 2724
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Garage Zuidbroek Apeldoorn

Ongelezen bericht door thecure »


Gesloten