LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heb auto gekocht bij Autopunt Tilburg. Motor werk niet

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
r4arecqc

Heb auto gekocht bij Autopunt Tilburg. Motor werk niet

Ongelezen bericht door r4arecqc »

Auto gekocht bij autopunt tilburg. Volgende dag begon auto te roken en hoge olieverbruik. Kreeg mijn geld niet terug. Nu blijkt de zuigveren kapot te zijn. Betekent andere motor in.Ook geen andere oplossing.
Laatst gewijzigd door Radar op 10 mei 2017 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht aangepast. Reden: ongefundeerd

NeoDutchio

Re: Heb auto gekocht bij Autopunt Tilburg. Motor werk niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

r4arecqc schreef:Auto gekocht bij autopunt tilburg. Volgende dag begon auto te roken en hoge olieverbruik. Kreeg mijn geld niet terug. Nu blijkt de zuigveren kapot te zijn. Betekent andere motor in.Ook geen andere oplossing.
Km stand, leeftijd, prijs, garantie, aankoopkeuring, proefrit?

Met uw mededeling nu kunnen we niet veel.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

r4arecqc schreef:Auto gekocht bij autopunt tilburg. Volgende dag begon auto te roken en hoge olieverbruik. Kreeg mijn geld niet terug. Nu blijkt de zuigveren kapot te zijn. Betekent andere motor in.Ook geen andere oplossing.
En dat kwam niet naar voren tijdens een proefrit? Of aankoopkeuring?

Maar ben wel benieuwd naar merk, type, leeftijd, km stand, staat van onderhoud. Als ik de site van het garagebedrijf bekijk zie ik veelal oudere occasions die gemiddeld minder dan 2000 euro kosten, er staan 2 mercedessen op die duurder zijn, de rest is allemaal goedkoop.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Bedankt voor de mededeling. Komt er nog een vraag of moeten de lezers die zelf verzinnen?

Gesloten